سلام به پزشک خوب اوما
دوستم پسر یکساله ای داره که تا هوای آزاد در اتاقش جریان نداشته باشه به خواب نمیره، الان سرما خورده. سوال اینه که آیا هوای سرد موجب سرماخوردگی میشه؟
(چون تا جایی که من میدونم علت بیماری ویروسه، نه سرما) نظر شما چیه و آیا کارش اشتباهه که لای پنجره رو خیلی کم باز میکنه تا بچه خوابش ببره؟؟؟
ممنونم پیشاپیش عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



355
1401/09/10


