سلام خانم دکتر و اومایی هایی عزیز
من چند روزه خیلی حالت تهوع دارم هرچی میخورم حتما ی مقدارشو باید بالا بیارم امشب بعد بالا اوردن سرگیجه داشتم با اینکه ابم خیلی میخورم
چیکار کنم یکم ازین حالتام کم شه قرص دمیترون میخورم ولی هیچ اثری نداره .تمام عضلاتم درد میکنه از بس عق زدم 🤕
پرسش (1401/09/10):
حالت تهوع و بالا اوردن
479
41
1401/09/10
سوال کننده
0
1401/09/10
مرجان رنجبر
سلام خیلی بده تهوع..منم خیلی حالم بد بود..دمیترون میخوردم هر۸ساعت..ب۶ هم میخوردم
1
1401/09/10
مرجان رنجبر

توصیه دکتر اوما بمن☝️☝️
0
1401/09/10
سوال کننده
روزی چندبار بخورم عیبی نداره
2
1401/09/10
سوال کننده
من صبا ک بیدار میشم حالت تهوع ندارم خیلی شبا خیلی حالم بد میشه
0
1401/09/10
banoo z
دقیقا عین من
منم برعکس صبح خیلی خوبم راحت صبحانه ام میخورم اما دیگه از ظهر به بعد دم غروب تا آخرشب که میخوابم زیرورومیشه حالم
منم برعکس صبح خیلی خوبم راحت صبحانه ام میخورم اما دیگه از ظهر به بعد دم غروب تا آخرشب که میخوابم زیرورومیشه حالم
0
1401/09/10
سوال کننده
🤣🤣🤣 من فک میکردم فقط من برعکسم
0
1401/09/10
مرجان رنجبر
تا۳،۴بار اشکال نداره من شده بود ۴بارهم خوردم
1
1401/09/10
سوال کننده
اها باشه مرسی عزیزم
0
1401/09/10
banoo z
من حتی به بدبختی مسواک و نخ دندون میکشم
همش عقم میده
همش عقم میده
0
1401/09/10
سوال کننده
من دیگ بالا میارم معدم خالی میشه خوب میشم فقط از کم ابی بدن میترسم
0
1401/09/10
banoo z
یعنی فقط کافیه دهنم یکم بازشه سریع ته گلوم تحریک میشه آماده باش که بالا بیارم کلی آب تو دهنم جمع میشه و خودمو کلی کنترل میکنم تندتند آب دهنمو قورت میدم و واقعا میجنگم که بالا نیارم
0
1401/09/10
banoo z
چندبار بالا آوردم خیلی بده تمام دل و روده ام انگار میخواد بیاد بالا چون ول کن نیست وقتی استفراع میکنم
0
1401/09/10
banoo z
ساجده جان شما واسه ان تی کی میری انشاا...؟
0
1401/09/10
banoo z
من یکشنبه ها هفته ام کامل میشه گفتم انشاا... چهارشنبه برم که ۱۲هفته و دو یا سه روز هست
0
1401/09/10
سوال کننده
اره واقعا خیلی بده ولی اینکه همش معدمم پیچیه بده واسه همین میرم بالا میارم ک راحت شم
0
1401/09/10
سوال کننده
من دوشنبه ۱۲هفته کامل میشه میرم تو ۱۳ میگم یک شنبه برم اگ دکتر گف خوبه همون یکشنبه ازمایش و سونو رو بدم اگ گف زوده باز هر وقت خودش گفت برم
0
1401/09/10
banoo z
من خیلی شبها دچار نفخ میشم اینم خیلی عذاب آوره
0
1401/09/10
banoo z
به من گفت ۱۸ اما جمعه هست دیگه چهارشنبه میرم
0
1401/09/10
banoo z
فکر کنم بهترین زمانش همین هفته ای که ۱۳میخوادپربشه
0
1401/09/10
سوال کننده
وای منم وقتی کاهو میخورم 🤦عاشق کاهو هم هستم
0
1401/09/10
سوال کننده
منم وقتی رفتم برا سونو قلب گف پنج هفته دیگ م میشه ۱۷ولی میدونم اونجا برم میگ چرا دیر اومدی
همون زودتر برم ک دعوا نکنه🤣
همون زودتر برم ک دعوا نکنه🤣
0
1401/09/10
banoo z
میگن کاهو یا کلم نی نی رو سیاه میکنه😮💨
0
1401/09/10
banoo z
یارده هفته و چندروزی؟
0
1401/09/10
سمیه 3411
رنگ پوست بچه ژنتیک مامان باشه به کاهو کلم ربطی نداره
0
1401/09/10
سمیه 3411
*مامان باباش
0
1401/09/10
banoo z
😅فعلا هرکی یک چیزی میگه
0
1401/09/10
سوال کننده
یازده هفته و سه روز
0
1401/09/10
سوال کننده
ن بابا فک نکنم
اگرم داشته باشه اونقدرا نیس
اگرم داشته باشه اونقدرا نیس
1
1401/09/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دمیترون هر چند ساعت میخورید؟
دمیترون هر چند ساعت میخورید؟
0
1401/09/11
سوال کننده
سلام خانم دکتر تا چن روز پیش فقط صبا میخوردم الان یکی صب یکی شب
ک بازم تاثیر نداره
ک بازم تاثیر نداره
0
1401/09/11
پزشک اوما
جان دلم ب 6 امتحان شده؟ اگر نه هر 8 ساعت یک عدد ب 6 بخورید و نتیجه را گزارش دهید
0
1401/09/11
پزشک اوما
دمیترون هم هر 12 ساعت ادامه پیدا کند، نکات تغذیه ای در پیامم که مرجان جان محبت کرده و ارسال نمودند نیز با جدیت رعایت کنید
0
1401/09/11
سوال کننده
ن خانم دکتر ب۶نخوردم فردا میگیرم میخورم
چشم حتما
مرسی از پاسخگوییتون 😘❤️
چشم حتما
مرسی از پاسخگوییتون 😘❤️
1
1401/09/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان جان ، حتما شروع کنید به بهبود شرایط کمک میکند ❤️
0
1401/09/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




