Ooma
پرسش (1401/09/10):

اشتباهی ویتامین دی ۵۰۰۰۰ در هفته ۲۳ خوردم

سلام من اشتباهی این قرص رو دیروز خوردم خیلی نگرانم خطرناکه؟؟ چه عوارضی داره . الان باید چیزی بخورم که اثرش کم بشه ؟

عزیزم حالا ک خوردی ی روزم گذشته هیچ مشکلی نداره فقط تا یماه اینده دیگه قرص ویتادی نخوری،نگرانی هم نداره
قرص ویتامین بوده، خدایی نکرده سم یا زهر نبوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه