سلام دکتر جان.. من امروز سونو دادم گفت آب دور جنین زیاده.. خواستم بدونم اندازه اش خطرناکه؟ آخه میگن باعث پاره شدن کیسه آب میشه.. در این صورت باید چه چیزایی رو رعایت کنم؟
0
1401/09/09
سوال کننده

این جواب سونومه
0
1401/09/09
marjan❤️ .
دیابت بارداری نداری
0
1401/09/09
Fatemeh you
زیاده به دکتر نشون بده حتما
0
1401/09/09
سوال کننده
قندم گلوکزم بالا بود ۲۴ هفته
0
1401/09/09
سوال کننده
شنبه نوبت دارم
0
1401/09/09
marjan❤️ .
احتمالا بخاطر همون باید باشه حتما تحت نظر باش
0
1401/09/10
سوال کننده
اره احتمالا.. حتما چون واقعا خیلی نگرانم
0
1401/09/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
سطح قند خون از هفته 24 تاکنون چک نشده؟ کنترل نکردید؟ رژیم غذایی اعمال شده؟
سطح قند خون از هفته 24 تاکنون چک نشده؟ کنترل نکردید؟ رژیم غذایی اعمال شده؟
0
1401/09/10
سوال کننده
سلام دکتر عزیز. هفته ۲۸ قند دوساعته چک شد دکتر گفت خوبه.. دیروزم باز ازمایش دوساعته دادم هنوز جوابشو ندادن.. ولی هفته ۲۴ ازمایش قند کلوگزم یه ساعته ۱۹۷ بود دوساعته ۱۳۸
0
1401/09/10
سوال کننده

این آزمایش ۲۴ هفتمه
0
1401/09/10
سوال کننده

اینم آزمایش ۲۸ هفته
0
1401/09/10
سوال کننده
رژیم غذایی تا حدودی رعایت کردم کامل نه
0
1401/09/10
سوال کننده

این هم جواب آزمایش دیروزم... تازه جوابش اومد
1
1401/09/10
پزشک اوما
عزیزم سطح قند خون خوب است ، فعلا فقط تحت نظر باشید و با پزشکتان صحبت کنید اگر روال درمانی مدنظر ایشان است شروع شود.
رابطه جنسی نداشته باشید و کار سنگین هم نکنید کفایت دارد 🌹
رابطه جنسی نداشته باشید و کار سنگین هم نکنید کفایت دارد 🌹
0
1401/09/10
سوال کننده
خیلی ممنونم ازتون.. فقط من شغلم جوریه که روزی چندبار پله بالا پایین میکنم شاید بیشتر از ۱۰ بار در روز.تعداد پله ها هم کم نیست... این مشکلی ایجاد میکنه؟
1
1401/09/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، خیر مشکلی ندارد اما سریع حرکت نکنید پله ها را آرام آرام طی کنید و اگر پاگرد وجود دارد حتما در این بین استراحت کنید
1
1401/09/11
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر مهربون... خدا عمر با عزت بهتون بده❤❤😘❤😘❤❤
1
1401/09/11
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️ممنونم از دعای زیباتون و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین ❤️❤️❤️
1
1401/09/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/09/11
سوال کننده
عزیزدلین❤😘❤❤😘
1
1401/09/11
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/09/11
پزشک اوما
ممنونم مهربان بانو 🌷🌷جان دلم هستيد 💕🌺💕🌺💕
0
1401/09/11
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
1
1401/09/12
سوال کننده
ببخشید دکتر جان. من امروز دکترم برام پودر لیدی میل نوشته مشکلی ایجاد نمیکنه برای آب دور جنین؟
0
1401/09/12
shadi F
ببخشید میتونم بپرسم وزن جنین چقدر بود که پودر نوشتند؟
0
1401/09/12
سوال کننده
۳۲ هفته ۱۹۰۰ بود
0
1401/09/12
سوال کننده
وزنش گفت خوبه ولی نمیدونم دیگه چرا لیدی میل نوشت
0
1401/09/12
سوال کننده
من برای آب دور جنین نگرانم که مشکلی ایجاد نکنه
0
1401/09/12
shadi F
برای همین سوال کردم هفته ۳۲ خوبه ۱۹۰۰
0
1401/09/12
shadi F
برای اون چیزی تجویز نکرد
0
1401/09/12
shadi F
قرص آمپولی چیزی
0
1401/09/12
سوال کننده
خودمم همین برام سواله
0
1401/09/12
سوال کننده
چند روزه انقباض دارم گفت برا همون اب دور جنینه.. قرص ایزوکسوپرین برام نوشت
0
1401/09/12
shadi F
روزی ۱؟
0
1401/09/12
سوال کننده
نه روزی دوتا. صبح و شب
0
1401/09/12
shadi F
منم میخورم اونو
0
1401/09/12
سوال کننده
شما هم برا انقباض نوشته
0
1401/09/12
shadi F
از هفته ۳۰ مورچه ای می گذره زمان
0
1401/09/12
سوال کننده
دکتر گفت هم برا انقباض هم جلوگیری از زایمان زودرس
0
1401/09/12
سوال کننده
اره کاش زودتر بگذره
0
1401/09/12
shadi F
من سرویکس پایین بعد احتمال زایمان زودرس داد
0
1401/09/12
سوال کننده
عه پس برا همونه.. انشالله که به موقع و بدون هیچ مشکلی زایمان کنی
0
1401/09/12
shadi F
من گفت تا ۳۵ هفته آمپول و قرص باید بخورم
0
1401/09/12
سوال کننده
سزارین باید انجام بدی؟
0
1401/09/12
shadi F
همچنین عزیزم انشالله شما هم بسلامتی کوچلو بغل بگیری
0
1401/09/12
سوال کننده
ممنون عزیزم😘
0
1401/09/12
shadi F
هنوز چیزی نگفته اما هر چی شرایط باشه میگه فک کنم تا هفته ۳۵ ۳۶
0
1401/09/12
shadi F
چون فشارم میره بالا
1
1401/09/12
سوال کننده
انشالله هرچی که خیره
0
1401/09/12
shadi F
انشالله سرکار میری سخت نیست این ماه های آخر
0
1401/09/12
shadi F
البته فک کنم بچه من بریچ چون گاهی ضربه رو مثانه حس میکنم
0
1401/09/12
سوال کننده
اره سختی خودشم داره ولی کارم زیاد سخت نیست همکارامم هوامو دارن.. همش نشسته ام
0
1401/09/12
سوال کننده
بریچ باشه دیگه سزارینی
0
1401/09/12
shadi F
خوب بهتر خداروشکر.
0
1401/09/12
shadi F
اره اما این هفته برم سونو ببینم چه خبره
0
1401/09/12
سوال کننده
من که سزارین اختیاری میخوام انجام بدم
0
1401/09/12
shadi F
تهرانید
0
1401/09/12
سوال کننده
انشالله هرچی خیره برات باشه
0
1401/09/12
shadi F
همچنین عزیزم
0
1401/09/12
سوال کننده
نه عزیزم من یاسوجم ولی شیراز سزارین میکنن
0
1401/09/12
shadi F
من تهرانم اینجا فک نکنم سخت بگیرن چون هزینشو میگیرن
1
1401/09/12
سوال کننده
شهر ما سخت میگیرن برا هم مجبور شدم برم شیراز برا نوبت سزارینم.. اونجا هم راحت انجام میدن
0
1401/09/12
shadi F
عب نداره هر چی خودت دوست داری انجام بده من دوستم کلی تلاش طبیعی کرد آخر سزارین شد
0
1401/09/12
سوال کننده
من حقیقتش کلا از زایمان میترسم چه طبیعی چه سزارین ولی باز ترجیحم سزارینه
1
1401/09/12
shadi F
من چون حاملگی سخت گذراندم نمیترسم فقط میگم بچه صحیح و سالم باشه
0
1401/09/12
سوال کننده
به امید خدا صحیح و سالم بغلش میگیری
0
1401/09/12
shadi F
فدات شم همچنین زیبا
0
1401/09/12
سوال کننده
ممنون عزیزم😘❤
0
1401/09/12
shadi F
اصلا نترس دوست من میگفت امپول بی حسی اصلااا درد نداره
0
1401/09/12
shadi F
میگفت فقط سوند ی ذره سوخت
0
1401/09/12
shadi F
بچه ک بیاد درد ها یادت میره شک نکن
0
1401/09/12
سوال کننده
اره منم از همین سوند میترسم
0
1401/09/12
سوال کننده
هرچی هفتم میره بالاتر ترسمم بیشتر میشه😅
0
1401/09/12
shadi F
اره اونم اینو گفت نمیشه بگی تو اتاق عمل بزنن بعد بی حسی؟؟؟
0
1401/09/12
shadi F
خوب امپول بی حسی ک زدن اونم بزنن
0
1401/09/12
shadi F
من هر چی میگذره استرس برای خود بچه زیاد میشه اصلا ب درد فک نمیکنم همش میگم خدا صحیح سلامت باشه
0
1401/09/12
سوال کننده
بهشون میگم موقع بی حسی بزنن ببینم انجام میدن اون موقع
0
1401/09/12
shadi F
اره شاید انجام بدن
0
1401/09/12
shadi F
کمرت ک بی حس شد بزنن
1
1401/09/12
سوال کننده
عزیزم. انشالله که صحیح و سالم و صالح باشه
0
1401/09/12
سوال کننده
اره ببینم چی میشه
0
1401/09/12
shadi F
❤❤❤
0
1401/09/12
shadi F
این همه پول میگیرن خوب
0
1401/09/12
shadi F
چقدر اونجا هزینش؟
0
1401/09/12
shadi F
من فک کنم اینجا رو ۱۲ بدون زیر میزی هست
0
1401/09/12
سوال کننده
من بیمه تکمیلی دارم بیمارستان هزینه ای نمیگیره در حد ۵۰۰ شاید
0
1401/09/12
سوال کننده
ولی خود دکتر ۶ تومن گفت میگیرم
0
1401/09/12
shadi F
پس پمپ درد یادت نره
0
1401/09/12
shadi F
۶ تومن زیر میزیش
1
1401/09/12
سوال کننده
اره پمپ درد هم باید بگیرم
0
1401/09/12
سوال کننده
اره
0
1401/09/12
shadi F
همه الان میگیرن
0
1401/09/12
shadi F
😐
1
1401/09/12
سوال کننده
اره دوستام گفتن بگیر
0
1401/09/12
shadi F
زیر میزی میگم
0
1401/09/12
سوال کننده
اها اونو که اره صددرصد
0
1401/09/12
shadi F
منم بپرسم این هفته 😀
1
1401/09/12
سوال کننده
اره بپرس ببین هزینه ها چه جوره
0
1401/09/12
shadi F
اخه نمیدونم سزارین یا طبیعی
0
1401/09/12
shadi F
واسه همین نپرسیدم
0
1401/09/12
سوال کننده
اگه سزارین اجباری باشه که هزینه رایگانه
0
1401/09/12
سوال کننده
اگه طبیعی باشه میخوای سزارین کنی؟
0
1401/09/12
shadi F
اجباری الان کمتر کسی میگن
0
1401/09/12
shadi F
چون فشار دارم فک نمیکنم بگه طبیعی
1
1401/09/12
سوال کننده
اره برا اینکه زیرمیزی بگیرن
0
1401/09/12
سوال کننده
اره فشار خطرناکه
1
1401/09/12
سوال کننده
من خواهرم فشارش رفت بالا اورژانسی سزارینش کردن
0
1401/09/12
shadi F
اره واسه همون میگم خود دکتر چیزی نگفت من دوستم خیلییی تلاش کرد برای طبیعی نشد
0
1401/09/12
shadi F
هفته چند؟
0
1401/09/12
سوال کننده
فک کنم هفته ۳۹ یا ۴۰ بود دقیق یادم نیست. چندسال پیش بود
0
1401/09/12
shadi F
خوب اون هفته ها اوکیه دیگه
0
1401/09/12
shadi F
زودرس نبودن پس
1
1401/09/12
سوال کننده
اره کامل بود
0
1401/09/12
shadi F
انشالله همه مامان ها بسلامتی بچشون بغل بگیرن خدا منم کمک کنه❤🌷
0
1401/09/12
shadi F
خوشحال شدم از هم صحبتی باهات پریا جان
1
1401/09/12
سوال کننده
انشالله... توکلت به خدا باشه
1
1401/09/12
سوال کننده
فدای تو منم خیلی خوشحال شدم😘
0
1401/09/12
shadi F
❤
0
1401/09/12
سوال کننده
😘❤
1
1401/09/13
پزشک اوما
سلام مامان جان
چون سطح قند خون طبیعی است مشکلی رخ نمیدهد اما سونوگرافی جهت ارزیابی رشد و حجم مایع آمنیوتیک حتما دو هفته دیگر تکرار شود ،سایر منابع قندی را در مقابل محدود کنید 💗
چون سطح قند خون طبیعی است مشکلی رخ نمیدهد اما سونوگرافی جهت ارزیابی رشد و حجم مایع آمنیوتیک حتما دو هفته دیگر تکرار شود ،سایر منابع قندی را در مقابل محدود کنید 💗
1
1401/09/13
سوال کننده
حتما.. بازم ممنون جهت پاسخگویی دکتر عزیز❤😘❤
1
1401/09/13
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/09/13
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من الهی که زنده باشید ❤️❤️
1
1401/09/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/09/13
سوال کننده
❤😘❤😘❤😘
0
1401/09/13
پزشک اوما
💗💗💗💗
0
1401/09/17
سوال کننده

0
1401/09/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز. من دیروز باز سونو دادم آب دور جنین زیادتر شده.. با اینکه خیلی از نظر تغذیه رعایت کردم نمیدونم علتش چیه... دکترم چیزی به جز قرص آیزوکسوپرین تجویز نکرده.. راهی درمانی آمپولی دارویی برای کم شدن این آب وجود نداره من به دکترم بگم برام تجویز کنه؟
0
1401/09/17
سوال کننده
واقعا از پاره شدن کیسه آب و زایمان زودرس میترسم
0
1401/09/17
سوال کننده
و خیلی استرس دارم
0
1401/09/17
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
عزیزم اگر درد شکمی یا اختلالات تنفسی ندارید جز کنترل هفتگی حجم مایع آمنیوتیک اقدامی لازم نیست نترسید جانم شدت مشکل زیاد نیست و باتوجه به سن بارداری دارویی نمیتوان متاسفانه شروع کرد، تحت نظر باشید انشالله مشکلی رخ نخواهد داد❤️
عزیزم اگر درد شکمی یا اختلالات تنفسی ندارید جز کنترل هفتگی حجم مایع آمنیوتیک اقدامی لازم نیست نترسید جانم شدت مشکل زیاد نیست و باتوجه به سن بارداری دارویی نمیتوان متاسفانه شروع کرد، تحت نظر باشید انشالله مشکلی رخ نخواهد داد❤️
1
1401/09/17
سوال کننده
انشالله ممنونم از اینکه اینقد با حوصله جواب میدین.❤❤😘
1
1401/09/17
سوال کننده
stk: |~|11|~|102
1
1401/09/18
پزشک اوما
جان دلم هستيد ، امیدوارم که در پناه امن خدا این مسیر را پشت سر بگذارید و دلبندتان را به سلامت در آغوش بگیرید ❤️❤️
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/09/18
سوال کننده
ممنونم ازتون مهربون. انشالله خدا عمر باعزت بهتون ببخشه ❤😘❤❤😘
1
1401/09/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|140
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربان بانو. چه دعای قشنگی واقعا ممنونم 💖🥰💖
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|139
1
1401/09/18
سوال کننده
❤❤😘❤😘❤❤
0
1401/09/18
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



687

