دکتر جان و همه دوستان سلام امروز ۴ روز از عمل سزارینم میگذره از صبی احساس ناخوشایندس ته گلوم دارم انگار گرفته،و کمی خلط دارم البته خلط رو قبلا هم داشتم بخاطر داروهای انتی بسوتیک زبونم قارچ زده وضع دهنم داغونه نمیدونم حس گلوم بخاطر اینه یا نه،کلا ماسک میزنم ،چه داروهایی می تونم استفاده کنم برا سرماخوردگی که برا نوزادم مشکلی نداشته باشه
0
1401/09/09
سوال کننده
لطفا تجربه هاتون بگید خیلی استرس دارم نکنه نوزادم بگیره اخه خیلی کوچولوس
0
1401/09/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم چه داروی آنتی بیوتیکی استفاده میکنید؟ مایعات گرم بیشتر مصرف کنید
عزیزم چه داروی آنتی بیوتیکی استفاده میکنید؟ مایعات گرم بیشتر مصرف کنید
0
1401/09/09
سوال کننده
قرص سفالکسین
0
1401/09/09
سوال کننده
خیلی نگران نوزادم هستم نکنه باعث شم مریض بشه
0
1401/09/09
سوال کننده

این وضعیت زبانمه
0
1401/09/09
سوال کننده
مصرف قرص کوریزان در شیر دهی مجازه یا شربت دیفن هیدرامین چون من دیفن هیدرامین غرغر میکنم
0
1401/09/09
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بعدزایمان اون سرماخوردگی طبیعیه بخصوص سزارین منم تا ده روز سرفه های بدی میکردمک ماما همراهمگف طبیعیه اماخوب میکنی ماسک میزنی راستی زبونت صددرصدحساسیت حتما مراجعه کن دکتر حتی عمومی
0
1401/09/09
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ب من جز استامینوفن کدئین هیچی نداددکتر گفت نمبتونم چیزی تجویزکنم
0
1401/09/09
سوال کننده
ممنون عزیزم فقط نگران نوزادمم خیلی کوچولوس
0
1401/09/10
پزشک اوما
جان دلم، با پزشکتان برای تغییر آنتی بیوتیک صحبت کنید، باید دارو تغییر کرده و مصرف سفالکسین متوقف گردد ، لکه ها پاک میشوند؟ سطح زبان زیر آن ها قرمز نیست؟
فعلا ماسک بزنید. قبل و بعد شیردهی دستان خود را بشویید. شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید که در شیردهی ایمن و مجاز است، ای نمک رقیق هم قرقره کنید و بیرون بریزید 💗
فعلا ماسک بزنید. قبل و بعد شیردهی دستان خود را بشویید. شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید که در شیردهی ایمن و مجاز است، ای نمک رقیق هم قرقره کنید و بیرون بریزید 💗
0
1401/09/10
سوال کننده
ممنون ازتون شربت دیفن هیدرامین در شیر دهی مجاز نیست و قرص کوریزان؟
0
1401/09/10
پزشک اوما
دیفن هیدرامین را میتوان استفاده کرد اما وقتی گزینه های دیگر جواب نداده باشند، سیم پرگنالکد ایمن تر است اول با این شربت جلو بروید کوریزان هم مجاز نیست 🌹
0
1401/09/10
سوال کننده
دکتر جان به دکترم دسترسی ندارم به جای سفلاکسین چه انتی بیوتیک می تونم ایتفاده کنم
0
1401/09/10
پزشک اوما
عزیزم چند روز تا پایان سفالکسین مانده؟
0
1401/09/10
سوال کننده
۵ روز دیگه
0
1401/09/10
سوال کننده
الان کلا ۵ روز از عمل سزارینم گذشته
0
1401/09/11
پزشک اوما
عزیزم بخیه ها ترشح غیر معمول که ندارند؟
0
1401/09/12
سوال کننده
نه دکتر جان کلا ترشحی ندارن
0
1401/09/12
سوال کننده
ممکنه کلا توضیح بدید راجب بخیه های سزارین چه ترشح و حالت هایی طبیعی و غیر عادی هستن ممنون میشم
0
1401/09/12
پزشک اوما
عزیزم اگر ترشح داشته باشند یا قرمزی یا تورم که روند رو به بهبود نداشته باشد نیازمند ارزیابی است، سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



288

