سلام اقا من استرس دارم
امشب هرچی سعی کردم بااین گوشی پزشکیا صدای قلب بچمو بشنوم
هرچی تلاش کردم هیچی نشنیدم
نکنه اتفاقی افتاده قلب بچه ام نمیزنه ی وقت
من ۲۲/۸
سونو بودم همه چی خوب بودا الان ترسیدم خیلی🥺🥺🥺🥺
پرسش (1401/09/09):
با گوشی پزشکی میشه صدای قلبو شنید
814
41
1401/09/09
سوال کننده
0
1401/09/09
MaMaNe Deniz❤Delana
سلام اره میشه ولی باید بدونی کجا بذاری
من بهداشت ک میرفتم دوساعت میگشت با دستگاه تا پیداش میکرد صدای قلبشو پخش کنه😆
من بهداشت ک میرفتم دوساعت میگشت با دستگاه تا پیداش میکرد صدای قلبشو پخش کنه😆
0
1401/09/09
MaMaNe Deniz❤Delana
رفته اون گوشه ها نگران نباش
0
1401/09/09
🤪Zahra 🤪
با گوشی پزشکی فکر نمیکنم بشه شنید
0
1401/09/09
سوال کننده
نترسم؟؟؟
0
1401/09/09
🤪Zahra 🤪
نه عزیزم تازه سونو بودی
بسپار به خدا انشاالله صحیح وسالم بغلش کنی
اگرم خیلی استرس داری فردا برو بهداشت
ولی چیزی نیس نگران نباش
بسپار به خدا انشاالله صحیح وسالم بغلش کنی
اگرم خیلی استرس داری فردا برو بهداشت
ولی چیزی نیس نگران نباش
2
1401/09/09
🥰 فاطمه 🥰
توی این سن بارداری قطعا نه
0
1401/09/09
🥰 فاطمه 🥰
بزرگ تر بشه میتونی
چون میفهمی کجاست همون اطراف میذاری میشنوی
چون میفهمی کجاست همون اطراف میذاری میشنوی
0
1401/09/09
خانم گل .
نه عزیزم نمیشه
تو این سن بارداری شما با سونوکید هم شاید نتونی صدا قلبشو بشنوی
اصلا ب خودت استرس نده
تو این سن بارداری شما با سونوکید هم شاید نتونی صدا قلبشو بشنوی
اصلا ب خودت استرس نده
1
1401/09/09
مامان ارمیس
سلام منم امتحان کردم نمیشه
0
1401/09/09
سوال کننده
🥺مث سگ ترسیدم
0
1401/09/09
سوال کننده
اخه دیدم بدون علائم خیلیا بچشون مردن
منم میترسم
منم میترسم
0
1401/09/09
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
نگران نباش من هفتم بالاترم بودم یادمه یبار خیلی سعی کردم ولی شنیده نمیشه با اینا🤣🤣
0
1401/09/09
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
واویلا😂 ب کجاها فک میکنی نصف شبی
الکی ب خودتو اون فسقلی استرس وارد نکن بزار بخوابه
الکی ب خودتو اون فسقلی استرس وارد نکن بزار بخوابه
1
1401/09/09
🤪Zahra 🤪
به این چیزا فکر نکن عزیزم
منم بعد 4 تا سقط الان که باردارم بازم سپردم به خدا واسترس ندارم
گر نگهدار من آنست.......
منم بعد 4 تا سقط الان که باردارم بازم سپردم به خدا واسترس ندارم
گر نگهدار من آنست.......
0
1401/09/09
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
پروفایلت😂😂
0
1401/09/09
🤪Zahra 🤪
فقط ممه هام😅😋
1
1401/09/09
سوال کننده
میشه پروفایلتو بزاری برامون😂😂😂😂😂😂
0
1401/09/09
سوال کننده
بخدا همش میگم نکنه لال شم الهی
مرده باشه من نفهمیده باشم
مرده باشه من نفهمیده باشم
0
1401/09/09
🤪Zahra 🤪

1
1401/09/09
مامان محمد حسین
همچین تاپینک هایی اصلا وارد نشو
برای خانومای باردار خوب نیست
البتهههه کسی هم تاپینک میزنه خودش رعایت کنه و توی عنوان بنویسه چی به چیه خیلی بهتره...
دوستای من چند سری وارد این تاپینک ها شده بودن از استرس راهی سونو شدن تا فقط از سلامت بچه هاشون باخبر بشن...
برای خانومای باردار خوب نیست
البتهههه کسی هم تاپینک میزنه خودش رعایت کنه و توی عنوان بنویسه چی به چیه خیلی بهتره...
دوستای من چند سری وارد این تاپینک ها شده بودن از استرس راهی سونو شدن تا فقط از سلامت بچه هاشون باخبر بشن...
0
1401/09/09
ریحانه 👩👧
من 16 هفته رفتم، دکتر انقدر گشت روی شکمم که بعد کلی وقت صدای قلبشو شنیدم. دیگه آخراش داشتم ناامید میشدم، بغض کردم اشکم دراومده بود. دکتر گفت نگران نباش الان هنوز خیلی کوچیکه! رفته بود گوشه سمت چپ شکمم... خلاصه که با این گوشی های خونگی فقط به خودت استرس میدی. به نظرم دیگه استفاده نکن ازش🌹
1
1401/09/09
گلی .
عزیزم هنوز زوده حتی با دستگاه بهداشت یا دکتر هم نمیشه شنید فقط سونوگرافی بذار بچه بزرگتر شد احتمالش هست، نگران نباش
2
1401/09/09
Sahar R
والا من که نتونستم اونم تو هفته 37😂 تازه جای قلبشو میدونستم برذگ بود. نگران نباش بابا فکر نمبکنم بشه اگرم بشه کار سختیه
0
1401/09/09
Sahar R
ای جانم منم همین بودم. هر روز بدو بدو میرفتم بهداشت صدای قلبشو بشنوم . یه روز بیدار شدم دیدم لگد نمیزنه چیز شیرینم خوردم لگد نزد هی تکونش دادم ..هیچی . شروع کردم گریه کردن. رفتم 8 صبح بهداشت. حالا شانسی ماما نمیتونست قلبشو پیدا کنه من فقط هق هق میکردم . یهو پیدا کرد صدای قلبش اومد . من از گریه نفس نمیکشیدم بدبخت شوهرمم از کارای من به گریه افتاد.. 😒 میدونم چه سخته مخصوصا واسهدکسایی مقل ما که حساس ترن و استرسشون بیشتره
0
1401/09/09
پزشک اوما
سلام جان دلم
مامان گل اینکه نشنیده اید جای تعجب ندارد، در این سن اصلا نمیتوان با گوشی صدای قلب را شنید، حتی با سونیکید هم نمیتوان به راحتی شنید، بنابراین بیهوده استرس به دل راه ندهید و. نگران نباشید ❤️❤️
مامان گل اینکه نشنیده اید جای تعجب ندارد، در این سن اصلا نمیتوان با گوشی صدای قلب را شنید، حتی با سونیکید هم نمیتوان به راحتی شنید، بنابراین بیهوده استرس به دل راه ندهید و. نگران نباشید ❤️❤️
0
1401/09/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
والا من ماه ۷م بودم باز امتحان کردم نمیشد
0
1401/09/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
البته اون تو خیلی شلوغ بود🤣🤣 صداها قروقاطی میشد چیزی واضح نبود
0
1401/09/09
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂
0
1401/09/09
سوال کننده
مال منم صدا اب میومد
0
1401/09/09
سوال کننده
گفتم نکنه پاره شده کیسع ابم
0
1401/09/09
سوال کننده
من خیلی بی تجربه و ترسوام
بچع اولمه
میترسم سرش
انقد هرروز هی میگم چرا شکمم بالاتر نیومدع نکنه رشد نکردع
بچع اولمه
میترسم سرش
انقد هرروز هی میگم چرا شکمم بالاتر نیومدع نکنه رشد نکردع
0
1401/09/09
سوال کننده
نکنه مونده تو همون سیزده هفتگی🥲🥲🥲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




