سلام خانم دکتر پسرم نزدیک ۳سالشه از ترس مدفوعشو نگهمیداره ۳روز بود ک مدفوع نکرده بود با شیاف تونست انجام بده هی گریه میکرد میگفت میسوزه درد داره بردم دکتر پودر پدرولاکس داد با پماد انتی هموروئید دو س روزی میشه ک مصرف میکنه الانم بعد دستشویی پشتشو شستم تمیز شد خوابید خواست پماد انتی بزنم دیدم چیزای زردی تو مقعدشه اینا چی میتونه باشه یعنی عفونته
عکسشو میفرستم شرمنده
پرسش (1401/09/09):
وجود دونه های زرد در مقعد کودک ۳ساله (عکس)
689
12
1401/09/09
سوال کننده
0
1401/09/09
سوال کننده

0
1401/09/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دشمنتان شرمنده باشد، دانه های پیدرولاکس چه رنگی هستند؟
دشمنتان شرمنده باشد، دانه های پیدرولاکس چه رنگی هستند؟
0
1401/09/09
سوال کننده
خانم دکتر سفید هستن کاملا هم تو اب حل میکنم میدم
0
1401/09/09
پزشک اوما
اگر ناحیه مقعد زخم نیست نمیتوان گفت عفونت است بیشتر میتواند ناشی از خروج بخشی از مدفوع باشد اما مجددا تمیز کنید و از نظر زخم بررسی کنید اگر زخم بود پماد ضد شقاق حتما استفاده کنید اگر نبود تمیز نگه دارید ببینیم شرایط چطور پیش می رود
0
1401/09/09
سوال کننده
چشم ممنونم
میتونم برای یبوست بهش گاهی روغن کرچک بدم ضرر نداره؟
میتونم برای یبوست بهش گاهی روغن کرچک بدم ضرر نداره؟
0
1401/09/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، داخل غذاها روغن زیتون و کره بریزید ایمن تر است،، روی بهبود تغذیه هم به صورت جدی کار کنید
0
1401/09/10
سوال کننده
متاسفانه بد غذا شده و هیچی نمیخوره وگرنه براش تهیه میکنم
0
1401/09/10
پزشک اوما
جان دلم زینک میدهید ؟مولتی ویتامین؟
0
1401/09/10
سوال کننده
ن خانم دکتر
0
1401/09/10
پزشک اوما
عزیزم برای یک تا دو دوره مکمل مولتی ویتامین حاوی زینک بدهيد، غذاها را تزئین کنید، این احتمال هم هست که بدلیل ورود نوزاد جدید به خانواده بخواهد از این طریق توجه شما را به خود جلب کند، به او بیشتر محبت کنید 💗
0
1401/09/10
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
فقط اینک مولتی بخرم میدونم نمیخوره کلا دارو بدش میاد ب نظرتون با چ روشی بهش بدم ک بخوره
قبلا شربت هموگلوبین دکتر داد اصلا نخورد
فقط اینک مولتی بخرم میدونم نمیخوره کلا دارو بدش میاد ب نظرتون با چ روشی بهش بدم ک بخوره
قبلا شربت هموگلوبین دکتر داد اصلا نخورد
0
1401/09/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، با آب میوه مخلوط کنید تا طعم را متوجه نشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




