عزیزم قطره نیستاتین بگیر هر ۸ ساعت ۵قطره بربز داخل دهنش یا هم با گوش پاکن قطره براش بزن که بتونی برفک ها رو پاک کنی ،هرچیزی که داخل دهنش میکنه رو بعد هر دفعه که قطره میریزی استریل کن ،برفک رایجه خیلی از بچها اینجور میشن نترس
مرسی عزیز دلم .ممکنه از شیر خشکش باشه؟ شیرش نان بود بعذ ویروس گرفت اسهال شد دکتر بهش ب ای اینکه شیر خشکرقیق ب براش ببلاک نوشت
چطوری بعد هر دقعه قطره استریل کنمدهنشو خوب باز نمیکنه
ببر دکتر بچه منم برفک بود دکتر گفت نیستاتین دیگه برا برفک جواب نمیده
با قطره چکون یکم بریز تو دهنش دستتو تمیز کن بشور دستتو بکن داخل دهنش همه جاشو اروم بمال
چارپنج قطره هم بده بخوره
انگشتتو بکننی برا مک زدن باز میکنن بچه ها
بچت بیمارستان بستری بودع؟؟؟
ویوله دوژانسین عالیه واسه برفک عزیزم،۱بار استفاده کنی واسه کوچولوت اوکی میشه
از کمک همگیتون ممنونم مادرای مهربون❤️❤️❤️