سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 💗
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید🌹
سلام خانوم دکترعزیز
پس فقط ویتامین دی کم بود؟
به نظرتون نیازی نیست تا وقت سونوی ان تی به دکتر مراجعه کنم( ۲۹ آذر وقت سونوی ان تی )
چون پزشکمو میخوام عوض کنم، میگم یعنی همون موقع با سونو وآزمایشاتم برم
ممنون از لطفتون
پایدار باشید زیر سایه امام زمان (عج)
بله جان دلم همه چی خوب و عالی است، اسیدفولیک هم مثل قبل بخورید. سطح tsh هم طبق دستورالعمل ها مناسب است اما بهتر است مجددا در فاصله یک ماهه به همراه t4 و t3 چک شود، اگر سابقه سقط و مشکل دیگری ندارید میتوانید تا آن زمان مراجعه نکنید، از دعای خیلی قشنگتون هم ممنون مامان زیبا 💗💗
چشم
سلامتی ودلخوشی شما پزشکان آرزوی قلبی ماست🫂🌹
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ، با محبت شما بزرگواران هست که ما دلگرم هستیم ممنونم که محبت دارید جان دلم💗💗💗