خانم دکتر امروز چندتا دونه قرمز هم زده رو پوست صورت و گردن و کمر.. اینا بخاطر چیه ممکنه بخاطر دارو ها باهش
داروهاش پروسپان برای سرفه کیدوفست برای ابریزش سیتریزین و پلاژین هم میدادم قبل اینا زینک هم داده با مولتی و اهن
فقط دارو و شیر خورده غذا یه زور خیلی کم
صبح یه کم سفیده تخم مرغ هم کنار زرده خورده یه دونه هابرای اونه؟ به این سرعت نشون داده درعرض دوسه ساعت یا برای جیز دیگست
سلام مامان گل به روی ماهتون
اسهال احتمالا بدلیل پروسپان است که خاصیت ملین در مواردی دارد، حتما قطع گردد. دانه ها نیز هم میتواند بدلیل پروسپان و یا سفیده هر دو باشد، اگر با قطع شربت شرایط بهتر دش همین علت بوده است اما اصولا تا وقتی شرایط باثبات نشده نباید ماده غذایی جدیدی بدهید.
برای کاهش اسهال رامنوفلور را شروع کنید و بله با قطع درمان و بهبودی بیماری اشتها خوب میشود نگران نباشید 🌹🌹
ممنونم عزیزم. الان دونه هابیشتر شده دارو نداره؟
چون داروی آنتی هیستامین میدهید کار دیگری میتوان کرد روی دانه ها کالاندولا بزنید شربت را قطع کنید اگر بیشتر شد مراجعه کنید از نزدیک دیده شوند