سلام دخترای قشنگم
دوتا سوال داشتم اول اینکه پسرم مرداد آزمایش داد یه سری کمبود ویتامین داشت و از اون موقع داره میخوره ولی چند وقته دیدم رو ناخنش لکه های سفید داره علتش چیه؟از کمبود چ ویتامینیه؟
دوم اینکه الان ۵ سال و ۸ ماهشه دوتا دندون شیری جلوش افتاده و در اومده
الانم دندون آسیابش خراب شده درد میکنه میخواستم ببینم اینم میوفته یا نه؟
این هفته براش وقت دندون پزشکی گرفتم ولی خب میترسم هیچوقت نیوفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



382
1401/09/07





