سلام وقت بخیر من تو دوازده هفته ازمایش انتی داده بودم ۱۰ درصد ریسک داشت دکترم هفته ۱۶ یه ازمایش دیگه نوشت میشه جواب اونو میفرستم بگین چه جوری اومده جوابش بچم سالمه یا نه
0
1401/09/07
سوال کننده

0
1401/09/07
سوال کننده

0
1401/09/07
آوا جون ...
سلام عزیزم
من فکر میکنم سالمه البته باز بعضیا بهتر میدونن
من فکر میکنم سالمه البته باز بعضیا بهتر میدونن
0
1401/09/07
fatem F
سلام عزیزم ریسک هر ۴ تا سندروم رو منفی زده
0
1401/09/07
سوال کننده
منفی زده یعنی سالمه دیگه درسته بعد به دنیا اومدن مشکلی نداشته باشه
0
1401/09/07
سوال کننده
چون قبلی ریسک داشت خیلی میترسم
0
1401/09/07
fatem F
بله عزیزم یعنی سالمه
ریسک رو برا منم سر هر دو بارداری زده بود ولی هر دو سالمن
ریسک رو برا منم سر هر دو بارداری زده بود ولی هر دو سالمن
0
1401/09/07
شیوا 💙
سالمه
واسه منم ریسک داشت مثل شما دومیو انجام دادم سالم بود
واسه منم ریسک داشت مثل شما دومیو انجام دادم سالم بود
0
1401/09/08
پزشک اوما
سلام مامان گل
وقتتون بخیر 💖
سلام مامان جان
عزیزم خوشبختانه در غربالگری مرحله دوم سطح مارکرهای بیوشیمیایی شامل FBHCG, PAPP_A, AFP, HCG, UE3 و INhibin_A همگی طبیعی بوده و ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و SLOS و اختلالات ساختاری لوله عصبی یعنی NTDS نیز کم خطر و منفی است. صرفا سونوگرافی آنومالی اسکن را مانند تمام مادران انجام دهید و در سه ماهه سوم هم سونوگرافی داپلر برای ارزیابی خونرسانی جفتی صورت گیرد🌹🌹
وقتتون بخیر 💖
سلام مامان جان
عزیزم خوشبختانه در غربالگری مرحله دوم سطح مارکرهای بیوشیمیایی شامل FBHCG, PAPP_A, AFP, HCG, UE3 و INhibin_A همگی طبیعی بوده و ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و SLOS و اختلالات ساختاری لوله عصبی یعنی NTDS نیز کم خطر و منفی است. صرفا سونوگرافی آنومالی اسکن را مانند تمام مادران انجام دهید و در سه ماهه سوم هم سونوگرافی داپلر برای ارزیابی خونرسانی جفتی صورت گیرد🌹🌹
0
1401/09/08
سوال کننده
دستتون درد نکنه
0
1401/09/08
سوال کننده
ببخشید سونوگرافی داپلر چی هست؟
0
1401/09/08
سوال کننده
دکترم گفته هفته نوزده مینویسه برا اکو قلب برم اگه سالمه چرا میخواد برا اکو بنویسه
0
1401/09/08
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، سونوگرافی داپلر برای ارزیابی خونرسانی جفتی انجام میشود و برای بسیاری از مادران درخواست میگردد. درخواست اکوکاردیوگرافی هم دلایل زیادی دارد و برای بررسی ساختار قلب است، این غربالگری مربوط به اختلالات ژنتیکی است 💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



390

