ترجیحا کاسنی نخورید چون من تو چندتا تاپیک دیدم پزشک اوماهم تایید نمیکنن مگر هفته ۳۷ به بعد.جوش تو بارداری طبیعیه واسه منم بود خواهرمم داشت ربطی به گرمی هم نداشت چون گرمی نمیخوردیم.
برای بواسیر و خارش مقعد هم احتمالاتو بارداری بخاطر یبوست بوده احتمالا باید بگید دکتر بهتون دارو بده
فکر نکنم بواسیر و خارش مقعد از گرمی باشه منم داشتم و دارم و میدونم چقدر سخته . جوشم واسه هورمونا هم میتونه بلشه واسه گرمی هم هست منم اخرا کاسنی میخوردم خیلی تاثیری نداشت
سلام مامان گل
خارش مقعد ارتباطی به گرمی ندارد، باید علت یابی شود از نظر بواسیر یا همان هموروئید و یا وجود انگل چک شوید، بابت صورت هم تغییرات هورمونی دخیل هستند اما سطح آنزیم های کبدی هم باید کنترل گردد، من استفاده از کاسنی را بدلیل نبود اطلاعات دقیق از تاثیرات آن روی جنین توصیه نمیکنم و حتی پزشکانی که موافق هستند هم بعد از هفته 37 اجازه مصرف در مقادیر کم نه یک فنجان روزانه را میدهند. چون این عرق گیاهی میتواند منتهی به زایمان زودرس گردد بهتر است مصرف را متوقف کنید🌸
خیلی ممنون از توضیحاتتون....حتما مصرفش رو قطع میکنم ...لطف کردین🙏🌺
خواهش میکنم عزیزجان من، برای حل مشکلاتی که گفتید مراجعه کنید و خصوصا مساله خارش باید علت یابی گردد 💗💗