دو روز مونده هنوز پس فرصت داری عزیزم،پس فردا که روز تخمک گذاریه رابطه داشته باشید که احتمال بارداری هم خیلی زیاده
اصلا نگران نباشید اینکه منی بیرون اومده اصلا مهم نیست چون در همون ابتدا که منی وارد میشه اون مقدار اسپرم که باید در رحم جا بگیره وارد. میشه
توی هرقطره منی هزاران اسپرمه ،نیاز نیس ک داخل بمونه
استرس و نگرانی رو دور کن
بیرون ریختن اشکال نداره.میلیونها اسپرم وارد شده ۱دونش برسه کافیه
سلام
عزیزم اگر قسمت باشه با یه قطره هم میگیره
سلام عزیزجانم
در هر قطره از مایع منی میلیون ها اسپرم وجود دارد و فقط یکی از آن ها برای باردار شدن کافی است بنابراین خروج مایع اهمیتی ندارد بخشی از اسپرم ها همان لحظه حرکت خود را به سمت لوله های رحمی آغاز کرده اند و نکته دیگر اینکه هنوز خیلی فرصت دارید جانم روز تخمک گذاری رابطه داشته باشید ❤️
سلام دکتر جان
متاسفانه دیشب چیزی داخل ریخته نشد
با همون تکون من همش رو واژن ریخت
موردی ندارد جانم روز تخمک گذاری رابطه داشته باشید همان ریختن روی واژن هم بهتر از هیچی است