سلام خدمت دکتر عزیز و اومایی های گل
امروز متوجه شدم دوتا از ناخونای پسرم این شکلی شده عکسشو میذارم
دور انگشتش پوسته پوسته شده و انتهای ناخنش زخم شده
فقط دوتا از ناخناش این شکلی شده
باید ببرم دکتر؟
مولتی و آهن میخوره و شیر خودم
پیشاپیش ممنون از راهنماییتون🌹
پرسش (1401/09/06):
سلام .ناخن پسرم چرا این شکلی شده؟؟
688
30
1401/09/06
سوال کننده
0
1401/09/06
سوال کننده

0
1401/09/06
سوال کننده

0
1401/09/06
سوال کننده
انگشت شصت و سبابه ک کنار همن ...ممکنه گاز زده باشه؟؟
0
1401/09/06
سوال کننده

این قسمت ک خط کشیدم انگار زخمه و ورم داره
0
1401/09/06
زهرا رمضانی
گلم به احتمال قوی مال اینه که بچه ها تو این سن ضربه میخوره به انگشتاشون به واسطه ی اسباب بازی یا اینکه مثل پسر من دستش لا کشو خیلی میمونه🤪
1
1401/09/06
سوال کننده
مطمئنم لای چیزی نمونده ولی ضربه رو نمیدونم
خودم شکم میره ک گاز زده
خودم شکم میره ک گاز زده
0
1401/09/06
سوال کننده
ولی چرا پوسته شده
0
1401/09/06
مامان نونوچک
مهتاب جون دستشو زیاد داخل دهانش میکنه؟؟؟
0
1401/09/06
سوال کننده
ن خیلی زیاد..
0
1401/09/06
مامان نونوچک
مهتاب امکان داده وقتی انگشتشو داخل دهان دهانش میکنه گاز میگیره و پوستشو میکنه
0
1401/09/06
سوال کننده
خودمم حدسم همینه چون دوتا کنار همن و دست راستشه ک دهن میکنه
فقط میگم نکنه ویتامین کم داره ک پوسته شده
فقط میگم نکنه ویتامین کم داره ک پوسته شده
1
1401/09/06
مامان نونوچک
فکر نکنم ربطی ب کمبود ویتامین و کلسیم داشته باشه به خاطر خشکی و رطوبته ک اینجوری میشه بچه هی دستشو میبره داخل دهانش مرطوب میشه بعد میاره بیرون اون رطوبته خشک میشه همین باعث پوسته پوسته شدنش میشه
0
1401/09/06
Fatemeh you
دختر من هم از همون یکسالگی اینطوری میشه الان هم که میره مدرسه اینجوریه ولی هروقت بهش شربت زینک یا ویتامین میدم خوب میشه برای دختر من از کمبود املاح و ویتامینه
0
1401/09/06
سوال کننده
پسر من ک ویتامیناشو میخوره .نمیدونم چرا اینطوریه
0
1401/09/06
سوال کننده
کاش همین باشه
0
1401/09/06
فریده فروتن
زیاد میبره تو دهنش؟شاید با دندونای جدیدش گازش میگیره مهتاب
0
1401/09/06
سوال کننده
میبره دهن ولی ن خیلی
1
1401/09/06
s jh
دقیقا دختر من تو سن پسر شما همینجوری شد تاپیک زدم و پرسیدم پزشک اوما گفتن برا اینه که دستشو تو دهنش میکنه و زخم میشه
0
1401/09/06
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
عزیزم بعد حمام لوسیون میزنید؟ چرب میکنید؟
عزیزم بعد حمام لوسیون میزنید؟ چرب میکنید؟
0
1401/09/06
سوال کننده
دستاش و انگشتاشو لوسیون نمیزنم چون یه وقت تو دهن میکنه
1
1401/09/06
پزشک اوما
جان دلم بدلیل خشکی پوست و همچنین در دهان کردن این اتفاق رخ داده است نگران نباشید، شب ها که خواب است خیلی کم با لوسیون مخصوص کودکان چرب کنید، اگر با گذشت زمان شرایط بهتر نشد یا در سایر انگشتان ایجاد شد برای یک دوره زینک بدهيد اما چون فقط در این دو ناخن هست علت همان در دهان بردن و از بین رفتن رطوبت دست است❤️
1
1401/09/06
سوال کننده
ممنون از راهنمایی خوبتون دکترِ عزیز🌹🌹🌹🌹
0
1401/09/06
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان و دوست داشتنی 💓💖💓💖
0
1401/09/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




