سلام خانما
من پسرم هفته پیش دو شب تب کرد نبردم دکتر تا علائمش شروع شه روز سوم آبریزشش شروع شد بردمش..گفت گوشش ورم داره..چرک خشک کن و چندتا قلم دارو نوشت ..دوره درمانو کامل بهش دارو دادم خوب شد..بعد از یک هفته که دارو خورد و خوب شد بردمش حموم..صبحش دیدم مجدد آبریزش داره..
حالا ترشحات بینیش سبز شده ..بماند که با اسپری بینیش باز نمیشه با سرم بینیشو میشورم قشنگ تخلیه میشه .حالا میخوابه یه خلطی تو گلوش جمع میشه که حالت خفگی بهش دست میده نه میتونه خالیش کنه نه قورتش بده.چه کنم؟
شبا مدام گریه میکنه بخاطر این خلط(سرفه هم نداره)
پرسش (1401/09/06):
ترو خدا اگه کسی تجربه ای داره کمک کنه من دیگه دارم دیوونه میشم
509
55
1401/09/06
سوال کننده
0
1401/09/06
زهرابانو ❣️
الان دقیقا پسر منم همینه
0
1401/09/06
زهرابانو ❣️
یکسره داره گریه میکنه کلافه شدم
0
1401/09/06
سوال کننده
من میخوام کلمو بکوبم تو دیوار..کلافه شدم
سرفه نداره...
فقط خلططط تو گلوش اتگار میخواد خفه شه
قبل خواب دماغشو کامل تخلیه کردم
شربت نئوتادینم بهش دادم..
امروز پلارژین دادم..
بنظرم اصلا تاثیر نداشت
همیشه میدادم خیلی خوب بود اما این بار که مریض شده نه
سرفه نداره...
فقط خلططط تو گلوش اتگار میخواد خفه شه
قبل خواب دماغشو کامل تخلیه کردم
شربت نئوتادینم بهش دادم..
امروز پلارژین دادم..
بنظرم اصلا تاثیر نداشت
همیشه میدادم خیلی خوب بود اما این بار که مریض شده نه
0
1401/09/06
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آزیترومایسین نداده دکتر؟
0
1401/09/06
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عالیه چرک خشک کنه خیلی خوبیه
0
1401/09/06
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
منبچه هام همین حالت و داشتن شربتشو دادم واقعا معجزه کرد
0
1401/09/06
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
برو ب دکترش بگو بنویسه واسش دوره درمانشو کامل کن خوبه خوب میشه
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
عزیزم پسر منم یه هفته ایطور بود تا اینکه بهش ستیریزین بهش دادم خداروشکر الان خوب شد
0
1401/09/06
سوال کننده
دقیقا هفته قبل بخاطر تب بردمش گفت گوشش عفونت کرده بهش آموکسی کلاو داد..
سه شنبه خوب شد..
باز جمعه این حالتی شد
سه شنبه خوب شد..
باز جمعه این حالتی شد
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
و دوشب دیفن هیدرامین
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
و شلغم و لیمو شیرین و پرتقال عالیه
0
1401/09/06
سوال کننده
وای یه هفته😪
من خودم هیچ
شوهرم دل میسوزونه بدبخت خواب نداره از دست گریه های پسرم
من خودم هیچ
شوهرم دل میسوزونه بدبخت خواب نداره از دست گریه های پسرم
0
1401/09/06
سوال کننده
هیچی نمیخوره
براش آب سیب
هویج
گرفتم لب نزد
شلغم پختم
شوهرم لیمو شیرین گرفت
اصلااااا لب نمیزنه
خیلی بچه تخمیه..رو اعصابه
براش آب سیب
هویج
گرفتم لب نزد
شلغم پختم
شوهرم لیمو شیرین گرفت
اصلااااا لب نمیزنه
خیلی بچه تخمیه..رو اعصابه
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
پسر منم از اینکه نمیتونست اب دهنشو قورت بده خیلی گریه میکرد شبا ..
0
1401/09/06
سوال کننده
پچرا میگن دیفن واسه بچه خطرناکه
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
نه دکتر پسرم گفت زیر یه سال خطرناکه
1
1401/09/06
سوال کننده
این گلوش درد نمیکنه که
خلط جمع میشه حالت خفگی بهش دست میده
بعد آب میخوزه..تند تند آب دهنشو قورت میده تلاش میکنه خلطو قورت بده اما نمیتونه
خلط جمع میشه حالت خفگی بهش دست میده
بعد آب میخوزه..تند تند آب دهنشو قورت میده تلاش میکنه خلطو قورت بده اما نمیتونه
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
خواهر من بهش دیفن هیدرامین بده امشب ببین چطور میشه
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
بخدا خوب میشه با دیفن هیدارمین
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
اگه تو خونه داری همین الان بهش بده
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
چند سالشه پسرت؟
0
1401/09/06
سوال کننده
نه ندارم
0
1401/09/06
سوال کننده
۲۳ ماهشه
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
همسن پسرمه
0
1401/09/06
سوال کننده
خدا حفظش کنه
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
فردا براش بگیر بده بخوره
1
1401/09/06
سوال کننده
این چه مریضی مسخره ای بود آخع
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
خدا پسرتو حفظ کنه عزیزدلم
0
1401/09/06
الی محمد مصطفی
نگران نباش عزیزم خوب میشه این یه دورس باید یه هفته طول بکشه
0
1401/09/06
سوال کننده
والا هفته قبل یک روز دارو خورد خوب شد ولی داروهاشو تا یک هفته ادامه دادم
الان نه
با اسپریم بینیش باز نمیشه
باید ببرم حموم با سرنگ بینیشو بشورم
الان نه
با اسپریم بینیش باز نمیشه
باید ببرم حموم با سرنگ بینیشو بشورم
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
اگه خلط داره و سرفه خلط دار شربت گایافنزین بده هر هشت ساعت سه سی سی خلط از تو دماغشو مدفوعش میاد بیرون سینش صاف میشه
0
1401/09/06
🌟🌸soode🌸🌟 🌼🥀
شایدتو بندش (گلو)چیزی داره،اون باعث میشه هی گلوش چرک کنه و کم اشتها بشه.ببرش بندی نشونش بده.
0
1401/09/06
zeinab kia
باید آنتی بیوتیک بخوره بهش آموکسی کلاو بده
0
1401/09/06
💜🩵دختر بهار🩵💜
عزیزم بهش شربت سفیکسیم 100یا همینطور که بچه ها گفتنازیترومایسین بده.از دکتر هم سوالتو تخصصی بپرس ببین چی میگه
0
1401/09/06
سوال کننده
خلط داره اما سرفه نه
تو خواب خلط تو گلوش جمع میشه حس خفگی بهش دست میده
تو خواب خلط تو گلوش جمع میشه حس خفگی بهش دست میده
0
1401/09/06
سوال کننده
یه دوره دادم
مجدد براش نوشته بعش میدم
خدا کنه خوب شه وگرنه باید بستری شه..منم با این وضعیت واقعا عذاب میکشم
مجدد براش نوشته بعش میدم
خدا کنه خوب شه وگرنه باید بستری شه..منم با این وضعیت واقعا عذاب میکشم
0
1401/09/06
سوال کننده
بندی از کجا بیارم😑😑😑
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
دونه به بخر بزار تو ابجوش ده دقیقه بمونه یه مایه ژله ای در میاد دونه هارو در بیار ابو بده بچت بخوره دو بار در روز بده از تو مدفوعش میاد بیرون خلط سینش
0
1401/09/06
سوال کننده
واقعا؟
هربار چقد دانه به بریزم تو آب؟
هربار چقد دانه به بریزم تو آب؟
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
اره عزیزم من جونم به دونه به هست هروقت دخترم سینش خلطی میشه
ده تا دونه بزار تو یه نیم لیوان که نصفش اب جوشه
ده تا دونه بزار تو یه نیم لیوان که نصفش اب جوشه
0
1401/09/06
سوال کننده
البته نرگس دیشب سرفه نداشت از صبح سرفه داره...
نمیدونم چیکار کنم..گایافنزین بدم؟
نمیدونم چیکار کنم..گایافنزین بدم؟
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
من که فقط گایافنزین دیدم اثر کنه هم زود سرفه رو قط میکنه هم سینه رو صاف میکنه یه امتحانی بکن
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
اگه گلو دردم داره تخم بالهنگ بده بهش درجا خوبش میکن
0
1401/09/06
سوال کننده
دکترش باریچ داده..بروشورو خوندم نوشته زیر ۴ سال ممنوعه
0
1401/09/06
سوال کننده
بیشعور هیچی نمیخوره
0
1401/09/06
سوال کننده
ولی خلط شدید داره چون گریه میکنه حالت خفگی
دهنشو باز میکنه به سختی نفس میکشه
دهنشو باز میکنه به سختی نفس میکشه
0
1401/09/06
🌟🌸soode🌸🌟 🌼🥀
اگه مشهدی جایی هست کارش خیلی خوبه بهت آدرس بدم.
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
همینارو دو سه روز امتحان کن اگع خوب نبود براش باز ببر متخصص
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
به زور بده منم به زور میدم دخترمو
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
برا خلط سینه من تنها چیزی که میدونم دونه به هست
0
1401/09/06
سوال کننده
نه خرم آبادم
0
1401/09/06
سوال کننده
امتحان میکنم
ممنون عزیز
ممنون عزیز
0
1401/09/06
🌟🌸soode🌸🌟 🌼🥀
تو نت بزن شاید پیدا شد.
یک تکه نبات با یک قاشق چای خوری بارهنگ و تخم شربتی توی یک استکان آب جوش دم کن صبح ها بهش بده بخوره،دانه به هم خیلی خوبه.
یک تکه نبات با یک قاشق چای خوری بارهنگ و تخم شربتی توی یک استکان آب جوش دم کن صبح ها بهش بده بخوره،دانه به هم خیلی خوبه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درمان سینوزیت در بارداری
- درمان سینوزیت در بارداری چیست؟؟تو رو خدا راه حل بگین🙏🙏🙏
- آیا خلط خونی در هفته ۱۳ بارداری طبیعی است ؟
- عزیزا لطفا راهنماییم کنید
- خلطو گلودرد در ماه هشتم
- خلط و استفراغ و سردرد و درد شکمی
- وجود خلط یا مایع ژله ای در مدفوع
- خلط در استفراغ نوزاد
- وجود خلط داخل مدفوع
- استفاده از مولتی ویتامین ب جای شربت آد




