سلام دکتر عزیز،
من روز س شنبه ازمایش هورمونی و امروز سونو شکمی انجام دادم،
خواهش میکنم تفسیرشون کنید برام، تا اخر هفته ب پزشکم دسترسی ندارم دارم از استرس میمیرم
پرسش (1401/09/05):
تفسیر آزمایش هورمونی و سونو شکمی
428
183
1401/09/05
سوال کننده
0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
مامان فندوق جونم❤
من سر در نمیارم🥴
0
1401/09/05
مامان فندوق جونم❤
فک کنم تنبلی تخمدان داری بازم نمیدونم pco
0
1401/09/05
سوال کننده
اره خود دکتر سونو گفت تنبلی
0
1401/09/05
سوال کننده
فقط نمیدونم در چ سطحه
0
1401/09/05
سوال کننده
قابل درمانه، نه
زود نتیجه میگیرم نه
زود نتیجه میگیرم نه
0
1401/09/05
سوال کننده
نمیدونم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
سلام عزیزم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اره قابل درمانه
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
سایز فولیکولات ۱۱ باید ۱۸تا ۲۰بشه
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
ازمایشگاه دکتر وثوقی چطوره هزینه هاش؟؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
من همیشه میرم آزمایشگاه دکتر مرسلی
1
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
روز چندم پریودیت رفتی سونو دادی؟؟
0
1401/09/05
سوال کننده
۲۰۰ و خورده ای شد ازمایشم
0
1401/09/05
سوال کننده
ب قول شوهرم فرقی نداره مرسلی و وثوقی،
عین سامسونگ و ال جی میمونن باهم رقابت میکنن😁
عین سامسونگ و ال جی میمونن باهم رقابت میکنن😁
0
1401/09/05
سوال کننده
۱۰ روز بعد پریودیم رفتم
0
1401/09/05
سوال کننده
میشه یعنی؟🥺
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اها خوبه با دفترچه یا ازاد؟
0
1401/09/05
سوال کننده
خیلی طول میکشه تا باردار بشم؟
0
1401/09/05
سوال کننده
تامیین اجتماعی
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
🤣🤣🤣🤣من که تاحالا پیش وثوقی نرفتم فقط یه بار از دسشوییاش استفاده کردم😂😂
0
1401/09/05
سوال کننده
😂😂
0
1401/09/05
سوال کننده
خیلی حالم گرفتس
0
1401/09/05
سوال کننده
نمیدونم برا تنبلی چکار کنم
میترسم درمانش طول بکشه
میترسم درمانش طول بکشه
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
دیواره رحمت نازکه باید ۷تا۱۰ باشه،ولی شاید بخاطر اینه که روز تخمک گذاریت نزدیکه
0
1401/09/05
سوال کننده
الان مگه چنده؟
0
1401/09/05
سوال کننده
مگه نمیگن ضخیم بده؟
0
1401/09/05
صدیقه 😍
من یه ماما ميشناسم که حتما درمانش میکنع الان خودم تازه رفتم زیر نظرش
0
1401/09/05
سوال کننده
کی؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اصلا نگران نباشی عزیزم،منم تنبلی داشتم تازه من سایز فولیکولم۵بود،ولی ورزش کردم و شکلات و بستنی واین چیزا نخوردم یه ماهه درمان شد،عرق رازیانه بخور
0
1401/09/05
سوال کننده
شما هم خرمشهری؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
۴
0
1401/09/05
صدیقه 😍
میخوای پیج اینستا رو بدم خودت اول بری چند روزی استوری ها و پست هاش رو نکا کنی
0
1401/09/05
سوال کننده
اره گلم بده
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اره ولی مال تو زیر حد نرمال
0
1401/09/05
سوال کننده
بعدش زود باردار شدی؟
0
1401/09/05
سوال کننده
تف
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
من مشکلم کیست تخمدان بود متاسفانه،وگرنه تخمدانام که ضعیف شد در عرض یکی دوماه درمانش کردم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
😂😂
0
1401/09/05
صدیقه 😍
farzaneh_tajari
0
1401/09/05
سوال کننده
منم کیست دارم؟؟؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
بنظرم تنبلی تخمدانت رو با دارو و قرص و امپول درمان نکن،بدتر میشی،من قرص و امپول استفاده کردم تبدیل به کیست هفت سانتی شد
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
نه خداروشکر
0
1401/09/05
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/09/05
سوال کننده
پس چکار کنم اجی🥺
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
دکترت کیه؟
0
1401/09/05
سوال کننده
زندی
0
1401/09/05
سوال کننده
ممنونم قلبم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
میگم پیاده روی کن روزی یک ساعت
شکلات و بستنی و شیرینیجات و فست فود و سس نخور اصلا
عرق رازیانه هم بخور
شکلات و بستنی و شیرینیجات و فست فود و سس نخور اصلا
عرق رازیانه هم بخور
0
1401/09/05
سوال کننده
عرق رازیانه دم کنم؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
منم دکتر زندی،چ دکتر مهربونیه😍
0
1401/09/05
سوال کننده
خییلی
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
نه روزی نصف استکان بخور
0
1401/09/05
سوال کننده
امشب رفتم خیلی سرش شلوغ بود
0
1401/09/05
سوال کننده
فردا عصر میرم سمتش حتما
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
راستی تو خرمشهر اگه خواستی یه پودری دارم خیلی خوبه من روزی یه بار میخوردم تا یه ماه تنبلی تخمدانم درمان شد
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
برات میارم
0
1401/09/05
سوال کننده
از فردا میرم باشگا
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
باشگاه نه پیاده روی
0
1401/09/05
سوال کننده
پودر چی؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
نصف قاشق از پودر رو با نصف استکان عرق رازیانه و نصف استکان آب جوش قاطی کن بخور
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
عالیههههه
0
1401/09/05
سوال کننده
اشکال نداره میرم فقط از تردمیلش استفاده کنم
لامصب جو خرمشهر طوری نیس بخوای شبا پیاده روی کنی
لامصب جو خرمشهر طوری نیس بخوای شبا پیاده روی کنی
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
من دوبار تنبلی گرفتم هردوبار همین درمانم کرد
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
سایز فولی هاش نیستا اون
اون حجم تخمدانشه که ۱۱هه
برای فولی هاش باید ۱۳ سیکل بره سونو
روز ۳ پریودی ک فولی نداریم
اون حجم تخمدانشه که ۱۱هه
برای فولی هاش باید ۱۳ سیکل بره سونو
روز ۳ پریودی ک فولی نداریم
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
خرمشهری؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
میگه ده روز از پریودیش گذشته بود که رفتم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اره
0
1401/09/05
سوال کننده
من امروز دقیقا ۱۱ پریودیمه
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
دکترت کیه
ادرسشو میدی بدم یکی از دوستام
ادرسشو میدی بدم یکی از دوستام
0
1401/09/05
سوال کننده
دکتر زندی، ۴۰ متری لالاتر از بیمارستان فخر
0
1401/09/05
سوال کننده
بالاتر*
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
روز ۱۱ پریودی ک ازمایش هورمونی نمیرن😱😱😱
روز ۲ یا ۳ سیکل باید بری
روز ۲ یا ۳ سیکل باید بری
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
ولی این موقع هم نباید پی سی او باشی
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
دکترت گفت؟ 👀👀
0
1401/09/05
سوال کننده
دکترم نوشت والا نمیدونم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
دکتر نازیلا زند
بلوار نقدی، ۴۰متری ،خیابان مبارز،کنار داروخانه
بلوار نقدی، ۴۰متری ،خیابان مبارز،کنار داروخانه
0
1401/09/05
سوال کننده
یعنی الان قابل تشخیص نیس
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
توی سونوت راجع به فولی هات چیزی ننوشته
ببین اینطوری باید بنویسه بزار عکس بدم بهت
فولی هاتو بررسی نکرده
ببین اینطوری باید بنویسه بزار عکس بدم بهت
فولی هاتو بررسی نکرده
0
1401/09/05
سوال کننده
وا،
الان چکار کنم؟
یعنی دوباره باید سونو بدم؟
من فقط سونو شکم انجام دادم
واژن نبود
الان چکار کنم؟
یعنی دوباره باید سونو بدم؟
من فقط سونو شکم انجام دادم
واژن نبود
0
1401/09/05
نیلوفر دُری

اون ۱۱ سی سی و ۱۵ سی سی حجم تخمدانه . زیرشم نوشته سایز فولیکول شاید دکترت نظرش بررسی فولیکول نبود. صرفا خاسته pco رو بررسی کنه.
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
باز باید ببینی دکترت چی گفته
0
1401/09/05
سوال کننده
این توی سونوی شکمی برسی میشه یا واژینال؟
0
1401/09/05
سوال کننده
عوضی انگار افتاده بودن دنبالش ۱ دقیقه گذاشتش رو شکممو ورش داشت
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
معمولا دکتر میگه ۱۳ سیکل برو سونو ک ببیننن فولی هات چیطوریه
برات سونوی رحم و تخمدان نوشته فقط ک بررسی کنه ببینه pco هستی یا نه
بنظرم نرو صبر کن بری پیش خودش ببین بت چی میگه
ولی وقتتو صرف درمان pco نکن اشتباه من و نکن
منم pco هستم ۱۰ ماه اقدام دکترگفت برو ورزش کن کوفت کن فلان کن
دارو نداد
الان دوستام میبینم با داروی محرک تخمدان باردار شدن
توام بگو بت دارو بده کنارش ورزش کن و رعایت کن
صرفا نرو چندماه درمان بعد حالا بری سراغ دارو
(البته اگر عجله داری)
برات سونوی رحم و تخمدان نوشته فقط ک بررسی کنه ببینه pco هستی یا نه
بنظرم نرو صبر کن بری پیش خودش ببین بت چی میگه
ولی وقتتو صرف درمان pco نکن اشتباه من و نکن
منم pco هستم ۱۰ ماه اقدام دکترگفت برو ورزش کن کوفت کن فلان کن
دارو نداد
الان دوستام میبینم با داروی محرک تخمدان باردار شدن
توام بگو بت دارو بده کنارش ورزش کن و رعایت کن
صرفا نرو چندماه درمان بعد حالا بری سراغ دارو
(البته اگر عجله داری)
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
اگر دکتر بهم دارو میداد از اول شاید الان باردار بودم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
سونوگرافی برا تشخیص تنبلی تخمدان رو روز تخمک گذاری میشه انجام داد
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
صبر کن برو پیش دکترت ببین چی میگه بت.
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
نه تنبلی و هرروز میشه انجام داد ربطی نداره.
0
1401/09/05
سوال کننده
ن دکترم همون بار اول ک رفتم قبل اینکه ازمایش و ..
انجام بدم زود برام دو نوع قرص مکمل واسه منو همسرم نوشت
انجام بدم زود برام دو نوع قرص مکمل واسه منو همسرم نوشت
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
بعضی اوقات سونوگرافی میگه تنبلی داره ولی سایزشو نمینویسه
0
1401/09/05
سوال کننده
خانوما تازه ک اوما رو چک کردم امروز ۱۵ سیکلمه
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
مکمل ک هیچ
داروی لترزول و hcgو hmg اینا منظورمه
داروی لترزول و hcgو hmg اینا منظورمه
0
1401/09/05
سوال کننده
اینا خوبن؟
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
تنبلی ک سایز نداره 👀👀👀👀👀
فولیکول یه چیز جداست
بعد pco یه چیز جداستا
👀👀
فولیکول یه چیز جداست
بعد pco یه چیز جداستا
👀👀
0
1401/09/05
نیلوفر دُری
میزنن نمای pco دارد
نمینویسه سایز pco چنده
اون فولیکوله سایز مینویسن
نمینویسه سایز pco چنده
اون فولیکوله سایز مینویسن
0
1401/09/05
سوال کننده
میگم زهره جان اون پودره چی بود نگفتی؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
بعضیا دارو روشون تاثیر نداره منم پی سی او بودم داروی محرک بهم داد عوارضشو دیدم،اگه یه ماه فقط پیاده روی کنه و رعایت غذایی داشته باشه خیلی بهتره حداقل بهتر از خوردن داروهاس که آیا ممکنه جواب بده آیا جواب نده
0
1401/09/05
سوال کننده
زندی بت چی گفت؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
پی سی او همون تنبلی تخمدانه که بهش پلی کیستیک هم میگن
سایز فولیکول خوب باید ۱۸ تا ۲۰باشه
سایز فولیکول خوب باید ۱۸ تا ۲۰باشه
0
1401/09/05
سوال کننده
من الان نمیدونم چنده
0
1401/09/05
سوال کننده
دوباره باید برم؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
من که سونوگرافی میرفتم دکتره بهم گفت باید این روز بیای چون الان مشخص نیست تنبلی داری یا نه،مثلا تو بعضی اوقات سایز فولیکولا کوچیکه ولی روز تخمک گذاری که تخمک باید آزاد بشه سایز فولیکول بزرگ میشه ،اگه بزرگ نشه یعنی تنبلی داری
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
چند وقته اقدامی؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
خب برا سونو درست رفتی ولی آزمایشو نمیدونم کی باید بری
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
خب میگم دیگه عزیزم پی سی او همون تنبلی تخمدانه و یعنی فولیکولا کوچیکن
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اسم پودره نمیدونم چیه ولی من از یه داروگیاهی از بهبهان گرفتم خیلی خوب بود رفتم دوسه بسته ازش خریدم برا روز مبادا 😂ولی خداروشکر دیگه تنبلی نگرفتم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
بهم گفت نصف لیوان آب جوش نصف لیوان عرق رازیانه و نصف قاشق از پودره
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
خب دکتر زندی بهم دارو داد میگن برا بعضیا جواب نمیده برا بعضیا جواب میده،برا من که تبدیل به یه کیست شد که دوماه تلاش کردم درمانش کنم
همه ی دکترا برا تنبلی تخمدان همین داروهارو میدن
همه ی دکترا برا تنبلی تخمدان همین داروهارو میدن
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
برو پیش دکتر
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
حالا تو برو دارو های دکتر رو استفاده کن انشاالله جواب بده اگه جواب نداد برو سراغ دارو گیاهی بهتر از همه چیزه عوارض هم نداره
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
راستی دکتر زندی رو باید ساعت ده شب نوبت بگیری برا فرداش
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
ولی بگو میخوام جواب سونوم رو نشون بدم سریع میفرستت پیش دکتر
0
1401/09/05
سوال کننده
اره بدون نوبتم
0
1401/09/05
سوال کننده
اوو حالا چ غلطی بکنم
0
1401/09/05
سوال کننده
بهت قرص جلوگیری هم داد؟
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اره وقتی داروهایی که مصرف کردم تبدیل به کیست شدن بهم قرص جلوگیری داد که دیگه مصرف نکردم داروگیاهی خوردم رفع شد
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
حالا برو انشاالله که دارو جواب میده عزیزم
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
شوهرت مشکلی نداره؟
0
1401/09/05
سوال کننده
ن اوکیه
0
1401/09/05
سوال کننده
استرس گرفتم
0
1401/09/05
سوال کننده
😅
0
1401/09/05
سوال کننده
کی قصد داری بری مطب دوباره؟
0
1401/09/05
سوال کننده
اگ اضافه داری ازت میخرمش
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
نترس بابا مشکلت که جدی نیست فقط تنبلیه،اگه بار اول با دارو باردار نشدی برو سراغ داروگیاهی خودتو درمان کن بعد اقدام کن برا بارداری
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
تنبلی تخمدان سریع رفع میشخ
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
من دوشنبه قبلی رفتم،۱۹ اذر یه آزمایش دارم که باید انجام بدم جوابشو گرفتم میرم پیش دکتر
0
1401/09/05
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
نه بابا عزیزم این چه حرفیه همین که مشکلت رفع بشه خوشحالترم میکنه😘
0
1401/09/06
سوال کننده
قربونت برم عزیزم لطف داری بهم،
اگه میشه شمارتو بفرس ک بات هماهنگ کنم
اگه میشه شمارتو بفرس ک بات هماهنگ کنم
0
1401/09/06
سوال کننده
من س شنبه رفتم
0
1401/09/06
سوال کننده
حذف کن
0
1401/09/06
سوال کننده
ممنونم از لطفت🧡
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
قربونت عزیزم،انشاالله مشکلت زودتر حل بشه باردار بشی😘
0
1401/09/06
سوال کننده
ایشاللله
0
1401/09/06
سوال کننده
شما کجا میشینید؟
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
طالقانی
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
شما؟
0
1401/09/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون الهه جانم
وضعیت هورمون ها و آزمایش خون خوب است اما طبق سونوگرافی ، شما درگیر مشکل سندروم تخمدان پلی کیستیک (pco) یا همان تنبلی تخمدان هستید. در این مشکل فولیکول ها به اندازه مناسب رشد نکرده و در نتیجه این رشد نامناسب تخمکگذاری و بارداری نیز رخ نمی دهد. اصلا هم نگران نباشید الهه عزیزم این مشکل قابل مدیریت است و باید به پزشک مراجعه کنید تا اقدامات درمانی لازم انجام شود. این اقدامات درمانی به این معنا نیست که دارو بگیرید و مشکل برای همیشه حل شود، بلکه در هر ماه داروهایی برای تنظیم پریود و کمک به رشد تخمک ها داده می شود تا باردار شوید فقط قبل شروع روند درمانی همسرتان زودتر آزمایش اسپرموگرام انجام دهند تا از نبود مشکل از سمت ایشان مطمئن شویم، چون اگر مشکل داشته باشند باید حتما اول رفع شود تا شما بی دلیل داروی محرک تخمک گذاری مصرف نکنید.
به علاوه برای کمک به مدیریت این مشکل حتما تلاش کنید تا:
اگر شاخص نمایه توده بدنی شما بالاتر از حد طبیعی است، وزن خود را کم کنید.
به طور منظم ورزش داشته باشید. برای این کار ۳ روز در هفته حداقل به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ترکیبی از ورزش های هوازی و یوگا را انجام دهید. نیازی به مراجعه به باشگاه نیست و میتوانید در خانه و به کمک اپلیکیشن های مختلف یا فیلم های موجود در شبکه های مجازی این تمرینات را انجام دهید. رقص و زومبا نیز انتخاب خوبی برای شماست.
به علاوه رژیم غذایی خود را اصلاح کنید. این کار مصرف مواد قندی و همچنین خوراکی های تهیه شده از آرد سفید مانند انواع دسر ها، کیک ها، شیرینی ها، پودینگ ها و موارد مشابه را به حداقل برسانید. تا حد امکان نان به صورت سبوسدار استفاده شود. مصرف برنج سفید به حداقل برسد و همچنین تا میتوانید موادی مانند ماکارونی، سیب زمینی، ذرت و هویج که غنی از نشاسته هستند را کمتر مصرف کنید، ضخامت اندومتر هم کم است لوبیا سبز بیشتر بخورید و پزشک برایتان داروهای استروژنی تجویز کند 🌷
وضعیت هورمون ها و آزمایش خون خوب است اما طبق سونوگرافی ، شما درگیر مشکل سندروم تخمدان پلی کیستیک (pco) یا همان تنبلی تخمدان هستید. در این مشکل فولیکول ها به اندازه مناسب رشد نکرده و در نتیجه این رشد نامناسب تخمکگذاری و بارداری نیز رخ نمی دهد. اصلا هم نگران نباشید الهه عزیزم این مشکل قابل مدیریت است و باید به پزشک مراجعه کنید تا اقدامات درمانی لازم انجام شود. این اقدامات درمانی به این معنا نیست که دارو بگیرید و مشکل برای همیشه حل شود، بلکه در هر ماه داروهایی برای تنظیم پریود و کمک به رشد تخمک ها داده می شود تا باردار شوید فقط قبل شروع روند درمانی همسرتان زودتر آزمایش اسپرموگرام انجام دهند تا از نبود مشکل از سمت ایشان مطمئن شویم، چون اگر مشکل داشته باشند باید حتما اول رفع شود تا شما بی دلیل داروی محرک تخمک گذاری مصرف نکنید.
به علاوه برای کمک به مدیریت این مشکل حتما تلاش کنید تا:
اگر شاخص نمایه توده بدنی شما بالاتر از حد طبیعی است، وزن خود را کم کنید.
به طور منظم ورزش داشته باشید. برای این کار ۳ روز در هفته حداقل به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ترکیبی از ورزش های هوازی و یوگا را انجام دهید. نیازی به مراجعه به باشگاه نیست و میتوانید در خانه و به کمک اپلیکیشن های مختلف یا فیلم های موجود در شبکه های مجازی این تمرینات را انجام دهید. رقص و زومبا نیز انتخاب خوبی برای شماست.
به علاوه رژیم غذایی خود را اصلاح کنید. این کار مصرف مواد قندی و همچنین خوراکی های تهیه شده از آرد سفید مانند انواع دسر ها، کیک ها، شیرینی ها، پودینگ ها و موارد مشابه را به حداقل برسانید. تا حد امکان نان به صورت سبوسدار استفاده شود. مصرف برنج سفید به حداقل برسد و همچنین تا میتوانید موادی مانند ماکارونی، سیب زمینی، ذرت و هویج که غنی از نشاسته هستند را کمتر مصرف کنید، ضخامت اندومتر هم کم است لوبیا سبز بیشتر بخورید و پزشک برایتان داروهای استروژنی تجویز کند 🌷
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
ضخامت اندومتر همون دیواره رحمه که گفتم
0
1401/09/06
سوال کننده
ممنونم از توضیحات کاملتون دکتر عزیز،❤
حتما همه چی رو رعایت میکنم
حتما همه چی رو رعایت میکنم
0
1401/09/06
سوال کننده
اره خودشه
0
1401/09/06
سوال کننده
زمین شهری
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اوووو خیلی دورین پس
0
1401/09/06
سوال کننده
خانم دکتر میشه ب جای ارد سفید از ارد نخودچی استفاده کرد؟
یا ب جای برنج سفید از برنج محلی؟
یا ب جای برنج سفید از برنج محلی؟
0
1401/09/06
سوال کننده
ن از طرف کنز المال،
از طرف جاده امام صادق، اتفاقا تا طالقانی ۵ دقیقست با ماشین
از طرف جاده امام صادق، اتفاقا تا طالقانی ۵ دقیقست با ماشین
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
کلا برنج نشاسته داره
0
1401/09/06
سوال کننده
ما هر روز بدون استسنا برنج میخوریم🤦♀️
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
از این نون لواشا بخور بهتره
0
1401/09/06
سوال کننده
نون لواش بهتره؟؟
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اره از کمربندی بری نزدیکه،خونه ماهم نزدیک کمر بندی میشه،خیابون یاس
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
نه برنج طبعش هم سرده برا تنبلی خوب نیست
0
1401/09/06
سوال کننده
اره دقیقا از همونجا منظورمه
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
وزنت چقده؟
0
1401/09/06
سوال کننده
الان چی رو جایگزینش کنم؟
0
1401/09/06
سوال کننده
من خیلی کوچیکم کلا ریزه هستم تعجب میکنم میگنن وزن بالا
0
1401/09/06
سوال کننده
۵۵
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اره من که رفتم پیش دکتر تغذیه دکتر گفت نون لواش بخورم بهتره
0
1401/09/06
سوال کننده
البته نسبت ب زمان مجردیم ۶ کیلو اضافه کردم
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
سیب پخته و تخم مرغ پخته رو جایگزینش کن
0
1401/09/06
سوال کننده
دیگ چی بهت گفت پزشک تغدیه؟
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
مگه قدت چنده که به ۵۵میگن چاق،من از خدامه ۵۵باشم
0
1401/09/06
سوال کننده
قدم ۱۶۱
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
دوران مجردیم ۵۴بودم،خیلی نرمال بود🥺
0
1401/09/06
سوال کننده
روبیک داری؟
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
قدت که نسبت به وزنت خوبه دیوونهههه
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
وزنت نسبت به قدت
0
1401/09/06
سوال کننده
واسه همین بهت میگم تعجب میکنم،
چون من کلا ریز هستم ب نظرم قدم و وزنم نرماله
چون من کلا ریز هستم ب نظرم قدم و وزنم نرماله
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
اره
0
1401/09/06
سوال کننده
بیا اونجا،
اینجا اگه زیاد چت کنیم ممکنه پزشک پیام رو نبینه،
الان بت پیام میدم
اینجا اگه زیاد چت کنیم ممکنه پزشک پیام رو نبینه،
الان بت پیام میدم
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
دکتر تغذیه به هرکی نسبت به مشکلش و قد و وزنش یه چیزی میگه
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
باشه ایدیت رو بده
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
چون من روبیکام با این شماره نیست
0
1401/09/06
سوال کننده
ایدی ندارم
0
1401/09/06
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
Zohr_231
0
1401/09/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم و زنده باشید 💜💜
0
1401/09/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




