سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه
من هفته۳۴بارداری هستم و امروز آزمایش قنددادم یکی ناشتا و یکی هم دوساعت بعداز صبحونه.میشه آزمایشم رو تفسیرکنید؟
(بخاطر وزن گیری جنین چیزای شیرین زیاد مصرف میکنمالبته طبق تجویز دکترزنانم)
روزانه یه لیوان بستنی,یه دونه موز،دوتا دنت،۶پیمانه لیدی میل و میوه جات
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



349
1401/09/05





