سلام و خسته نباشید پزشک محترم
به توصیه دکتر بعدازتزریق واکسن غذای کمکی شروع کردم که هفته اول فقط فرنی برنج و اب بود
هفته دوم حریره بادام هم استفاده کردم که بعد از ۴ روز دفع از روزی یکبار شد روزی ۴ بار بادام رو حذف کردم ولی از دیروز دفعش روزی ۶ بار هست و حالت خلطی داره و شکمش نفخ داره انگار
پرسش (1401/09/05):
مدفوع خلطی نوزاد ۴ ماهه
814
17
1401/09/05
سوال کننده
0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
سوال کننده
وزن تولد ۳۳۵۰ بود
0
1401/09/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
زنده باشید 💜
فعلا پدی لاکت را شروع کرده و 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و از قوام دفع عکس بگیرید تا ببینم
زنده باشید 💜
فعلا پدی لاکت را شروع کرده و 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و از قوام دفع عکس بگیرید تا ببینم
0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
سوال کننده
زنده باشید عزیزدلم😘
دکتر جان از ساعت ۸ صبح تا الان دخترم سه بار دفع داشته که اخرینش نیم ساعت قبل بوده امروز کلا بهش فرنی ندادم ممکنه بخاطر فرنی باشه؟ البته حس میکنم لثه پایین هم ورم کرده و مدام میخارونه با دندون گیر
دکتر جان از ساعت ۸ صبح تا الان دخترم سه بار دفع داشته که اخرینش نیم ساعت قبل بوده امروز کلا بهش فرنی ندادم ممکنه بخاطر فرنی باشه؟ البته حس میکنم لثه پایین هم ورم کرده و مدام میخارونه با دندون گیر
0
1401/09/05
سوال کننده
مدفوع هم کاملا مخاطی هست
0
1401/09/05
سوال کننده
و اینکه یادم رفت بگم شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت استفاده میکنم طبق دستور متخصص چون یبوست داشت از بدو تولد
0
1401/09/05
پزشک اوما
بله عزیزم کاملا مخاطی هست، فرنی را با شیر تهیه کردید؟ چه شیری؟
0
1401/09/06
سوال کننده
ببخشید پزشک عزیز دیرپیامتونو دیدم
نه با اب اصلا شیر نریختم
پدی لاکت تهیه کردم ببینم چطور میشه و شیرنان گرفتم
نه با اب اصلا شیر نریختم
پدی لاکت تهیه کردم ببینم چطور میشه و شیرنان گرفتم
0
1401/09/06
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم شروع کنید ببینیم شرایط چطور پیش می رود
0
1401/09/06
سوال کننده
خانم دکتر فرنی رو ادامه بدم یا کلا فعلا غذای کمکی ندم
0
1401/09/06
پزشک اوما
عزیزم شرایط نسبت به دیروز چطور شده؟ مجموعا روند باثبات است ؟
0
1401/09/06
پزشک اوما
روزهای اول با فرنی مشکل مدفوع خلطی نداشت؟
0
1401/09/06
سوال کننده
اصلا خیلی عادی دفعش روزی یکبار بود
0
1401/09/06
سوال کننده
الحمدلله خیلی بهتره دوبار دفع داشته نمیدونم بخاطر شیر نان هست یا ندادن فرنی
1
1401/09/06
پزشک اوما
عزیزم برای سه تا چهار روز صبوری کنید و بعد مجددا فرنی را با مقدار کم امتحان کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




