سلام خانم دکتر من شهریور سقط کردم بعد مهر ماه16پریود شدم ک یه بعدش لکه بینی قهوه داشتم رفتم دکتر خشک کننده داد بهم قطع شد بعد ابان هم اصلا پریود نشدم فقط بعضی موقع ها یکم درد میکنه و اینکه سنوگرافی دادم جز تنبلی تخمدان چیز دیگ نبود بی بی چک هم ک میزنم منفی هستش یک اذر هم دوتا امپول پروژسترون زدم ک پریود بشم ک هنوز نشدم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



528
1401/09/05




