سلام خدمت دکتر گرامی.
ببخشید من ۱۹ روز پیش عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی برای برداشتن سپتوم انجام دادم، الان هنوز لکه بینی دارم لکه قهوه ای خیلی تیره . خواستم بدونم طبیعیه ؟؟؟
قرص استرادیول و مدروکسی پروژسترون هم مصرف میکنم.
پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون🙏🤍
پرسش (1401/09/05):
لکه بینی بعد از عمل طبیعیه ؟
519
16
1401/09/05
سوال کننده
0
1401/09/05
زهراا🤲خدایا شکرت
اره عزیزم تا ۷ روز طبیعی
0
1401/09/05
سوال کننده
الان ۱۹ روز شده
0
1401/09/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم قرص ها را منظم راس ساعت مشخص مصرف میکنید؟ لکه بینی با گذشت زمان کمتر نشده؟
عزیزم قرص ها را منظم راس ساعت مشخص مصرف میکنید؟ لکه بینی با گذشت زمان کمتر نشده؟
0
1401/09/05
سوال کننده
بله به موقع مصرف میکنم .
نه تقریبا یک روز در میون لکه بینی قهوه ای دارم .
۱۰ روز اول خون بود . الان قهوه ای
نه تقریبا یک روز در میون لکه بینی قهوه ای دارم .
۱۰ روز اول خون بود . الان قهوه ای
0
1401/09/05
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست خونریزی بعد لاپاروسکوپی گاهی حتی تا 6 هفته هم زمان میبرد همینکه روند رو به بهبود مشاهده شده یعنی همه چیز خوب است اما اگر به خونریزی تبدیل شد جهت ارزیابی مراجعه کنید ❤️
1
1401/09/05
سوال کننده
ممنونم ازتون. لطف کردین
0
1401/09/05
شادی جان
منم لاپاروسکوپی و هیسترو سکپی رو باهم انجام دادم
0
1401/09/05
شادی جان
خونریزی دارم ولی خیلی روشنه
0
1401/09/05
سوال کننده
خانم دکتر ببخشید من گاها احساس میکنم به ارگاسم میرسم . این قضیه ایرادی نداره ؟ اسیب وارد نمیشه به رحم؟ چیکار باید کنم این اتفاق نیفته
0
1401/09/05
سوال کننده
میترسم مشکلی ایجاد بشه .
0
1401/09/05
سوال کننده
شما چند روزه عمل کردی؟
سپتوم داشتی؟
سپتوم داشتی؟
0
1401/09/05
شادی جان
سه روزه، نه مشکوک به اندمتریوز بودم که ظاهرا چیزی نبود فقط یک پولیپ یک سانتی داشتم که برش داشتن
0
1401/09/06
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ، بابت سوال بعدی شما هم هیچ موردی نداشته و لازم نیست کاری کنیدچون در اختیار ما نیست هورمون های بدن دخیل هستند 💓
0
1401/09/06
سوال کننده
اها خب اشکالی نداره عزیزم .
برا من که تا یه هفته خون روشن صورتی میرفتم . دکترم میگفت موردی نداره
برا من که تا یه هفته خون روشن صورتی میرفتم . دکترم میگفت موردی نداره
0
1401/09/06
سوال کننده
زنده باشین. خیلی لطف کردین 🙏🙏💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فردا میخوام برم برای سرکلاژ.. کسی میدونه عمل سرکلاژ بیهوش میکنن یا بی حس؟هزینه عمل چقدر میشه ؟
- پریودی بعد جراحی سپتوم دیواره رحم تا چند روز لک بینی داریم
- سلام بچه ها نی نی منم دنیا اومد
- کارهای قبل سزارین
- کار نکردن شکم بعد از عمل سزارین
- عمل کردن سپتوم رحم
- سلام خانمهای عزیز ی سوال داشتم خدمتتون هر کی اطلاع داره ممنون میشم کمکم کنه
- عمل سزارین در بیمارستان مهراهواز
- سلام به همگی به کمکتون احتیاج دارم
- کیا بعد لاپاراسکوپی باردار شدن بیاید بگید.




