سلام و شب بخیر خانم دکتر عزیز
من ماه قبل روز تخمک گذاریم رابطه داشتم و جلوگیری طبیعی داشتیم و
ترسیدم وفرداش هم دکترم برام آمپول جلوگیری یکماهه زد (که گفتین خیلی بد بوده و نباید میزده)
و شما گفتین قرص اورژانسی بخورین منم خوردم
و باید۲۳ام ماه قبل پریود میشدم که نشدم تا امروز
بی بی چک هم سه روز بعد تاریخ پریودم زدم منفی منفی بود
الانم یه لخته دفع کردم
تا الان لخته اینجور نداشتم
ممنونم ازتون🌹
پرسش (1401/09/04):
دکتر عزیز من دومین ماهه که بعد زایمان پریود میشم+ببخشید برای عکس🌹
1867
186
1401/09/04
سوال کننده
0
1401/09/04
سوال کننده

0
1401/09/04
سوال کننده
نگرانم بچها
آخه اصلنننن هیچوقت لخته اینجور نداشتم
مثل گوشت و لخته باهمه
آخه اصلنننن هیچوقت لخته اینجور نداشتم
مثل گوشت و لخته باهمه
0
1401/09/04
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
باردار نبودی زینب
0
1401/09/04
fahime 🤍🤍🤍
من موقعی یه بارداری ناموفق داشتم موقعیکه خونریزی کردم یه چیزی شبیه این ازم دفع شد
احتمالا باردار بودی
احتمالا باردار بودی
0
1401/09/04
سوال کننده
🥺واییییی
من چند روز کمر درد شدید داشتم
و زیر دلم درد میکرد
تستم زدم منفی بود
من چند روز کمر درد شدید داشتم
و زیر دلم درد میکرد
تستم زدم منفی بود
0
1401/09/04
سوال کننده
بعد زایمان خونریزیم خیلی کم بود در حد ۱۰روز خونریزی داشتم بعدشم لکه بینی
0
1401/09/04
سوال کننده
فکر نکنم
عکس تستمم قبلن فرستاده بودم گروه
عکس تستمم قبلن فرستاده بودم گروه
0
1401/09/04
سوال کننده
سیما عکس رو برام پیدا میکنی بفرستی
چون پاکش کردم تو گوشیم
بعددستمم رفت اعلان گروه خاموش شد همه عکسا پاک شدن
چون پاکش کردم تو گوشیم
بعددستمم رفت اعلان گروه خاموش شد همه عکسا پاک شدن
0
1401/09/04
سوال کننده

اینم تاپیک قبلیم
3
1401/09/04
Samir
منم بعد زایمان از این لخته ها دفع میکردم طبیعیه دیواره ها رحمه تازه دوماهه زایمان کردی
0
1401/09/04
sadeghi ..
نکنه حامله بودی 😶
0
1401/09/04
سوال کننده
سارا🥺
میخای بمیرم امشب
میخای بمیرم امشب
0
1401/09/04
سوال کننده
آخه بعد زایمان زیاد خونریزی نداشتمم
2
1401/09/04
Samir
از همونه خب رحمت پاک نشده الان داره دفع میشه
0
1401/09/04
سوال کننده
میترسم یموقعه سقط نباشه
از عذاب وجدان میمیرم
از عذاب وجدان میمیرم
0
1401/09/04
Maryam M
زینب یعنی اگ ی درصد حامله بودی نگهش میداشتی؟؟؟؟
0
1401/09/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
فک نکنم چیز مهمی باشه زینب
0
1401/09/04
سوال کننده
شاید
آخه من آدمیم که حتی اگه کسی ازم برنجه از عذاب وجدان خوابم نمیبرهچه برسه جون یه انسان و بخام بگیرم
آخه من آدمیم که حتی اگه کسی ازم برنجه از عذاب وجدان خوابم نمیبرهچه برسه جون یه انسان و بخام بگیرم
0
1401/09/04
سوال کننده
خدا کنه
میدونی یه جوریه
چون قبلنم اینجور لخته ای نداشتم نگرانم
میدونی یه جوریه
چون قبلنم اینجور لخته ای نداشتم نگرانم
0
1401/09/04
Maryam M
من ی بار اینجوری شدم و خیلی بیشتر و بزرگ تر از این بود منم عذاب وجدان گرفتم ولی ی ماما بود گفت بخاطر قرص جلوگیری ک میخوردم بوده ک پریود نشم همون موقع ها هم انقد کمر درد داشتم ک نگو وووو وقتی قطع کردم بعد دو سه روز اینجوری شدم البته ک جلوگیری هم داشتم طبیعی
0
1401/09/04
سوال کننده
منم جلوگیری طبیعی داشتم
یعنی بخاطر آمپوله یا قرص اورژانسی ؟
یعنی بخاطر آمپوله یا قرص اورژانسی ؟
0
1401/09/04
Maryam M
احتمالا برا امپوله
0
1401/09/04
سوال کننده
چقدر بده آمپوله
یکماهه روز خوش نداشتم
خیلی عصبی شدم.بی حوصله خیلی هم احساساتی شدم و گریه میکنم
شوهرم دیگه نمیذاره بزنم
یکماهه روز خوش نداشتم
خیلی عصبی شدم.بی حوصله خیلی هم احساساتی شدم و گریه میکنم
شوهرم دیگه نمیذاره بزنم
0
1401/09/04
Maryam M
آره هورمونات بهم میزنه اصلا خوب نیس آدم میمونه چ روشی انتخاب کنه من میخاستم برم دستگاه بزارم ولی خیلیا گفتن از جمله خودت ک با همین روش حامله شدی
0
1401/09/04
سوال کننده
چقدرررر شوهرم گفت قرص اورژانسی نخور من مطمئنم.برای بدنت خوب نیس،عوارض داره
ولی ترسیدم خوردم
برای آمپوله شیرم هم خشک کرد
ولی ترسیدم خوردم
برای آمپوله شیرم هم خشک کرد
0
1401/09/04
سوال کننده
آره
ولی شاید برای من اینجور بوده
قرار نیس برای همه اینجور باشه
فقط چیز سنگین بلند نکن
من یخچال جابجا کردم اونم دوقلو😐😐😐
ولی شاید برای من اینجور بوده
قرار نیس برای همه اینجور باشه
فقط چیز سنگین بلند نکن
من یخچال جابجا کردم اونم دوقلو😐😐😐
0
1401/09/04
Maryam M
نمدونم چیکا کنم منم چند روز پیش میخاستم بخورم اورژانسی البته ک شوهرم میگفت نخور اتفاقی نیفتاده پریود هم نمیشم از ماما پرسیدم گفت لازم نیس ولی ب سرم زد برم بذارم دستگاه
0
1401/09/04
Maryam M
من پسرم همش بغلمه وزنشم خوبه ماشاالله از طرفی دکتر گفت ممکنه نسازه بهت چون پریودی هام ده روزی طول میکشید
0
1401/09/04
سوال کننده
کاندوم هم روش خوبیه
من اونروز بچها گفتن یه کاندومه نازکه و خوبه
هر جا گشتم گیرم نیومد
بجاش زنه یه مارک دیگه داد گفت بهترین برند تو بازار هس
اومدم خونه دیدم خار داره
شوهرم اینقدر خندید😂😂😂🤣🤣🤣🤣
من اونروز بچها گفتن یه کاندومه نازکه و خوبه
هر جا گشتم گیرم نیومد
بجاش زنه یه مارک دیگه داد گفت بهترین برند تو بازار هس
اومدم خونه دیدم خار داره
شوهرم اینقدر خندید😂😂😂🤣🤣🤣🤣
0
1401/09/04
سوال کننده
یه چند ماهی لکه بینی داری
من که چهار ماه لکه بینی داشتم تا جا افتاد
من که چهار ماه لکه بینی داشتم تا جا افتاد
0
1401/09/04
Maryam M
روش منم همینه خب اما چون احتمال پارگی داره منم از بعد زایمان خیلی رحمم خشک شده
0
1401/09/04
Maryam M
حتی الان ک پریود نمیشم؟ ولی با گذاشتنش ب لکه میفتم؟ چقد بد اصلا دوس ندارم حالا حالا پریود بشم چون با وجود بچه و دردایی ک موقع پریودی داشتم نمیخام ک بشم حداقل تا ی سالگیش
0
1401/09/04
سوال کننده
بعد رابطه گره بزنه ببینه نشتی میده یانه اینجور مطمئن شو
منم میخان جلوگیری کاندوم و جلوگیری طبیعی داشته باشم
اصلن احتمال حاملگی اینجور نیس
منم میخان جلوگیری کاندوم و جلوگیری طبیعی داشته باشم
اصلن احتمال حاملگی اینجور نیس
0
1401/09/04
سوال کننده
منم از درد الان رو به موتم
همیشه درد پریودام زیاده مخصوصا کمر درد و پادردش😑😣
همیشه درد پریودام زیاده مخصوصا کمر درد و پادردش😑😣
0
1401/09/04
Maryam M
من اینقد ک ترس دارم با وجود کاندوم حتی نمیذارم انزال اون داخل باشه و بعدم قشنگ خودم باید ببینم ک پاره نیست و سالمه 😂
0
1401/09/04
Maryam M
چند روز پیش با وجود اینکه کاندوم بود و انزال بیرون بود اما پاره بود اینقد ترسیده بودم ک نگو خاستم اورژانسی بخورم دکتر گفت لازم نیس
0
1401/09/04
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ایشالا ک سقط نبس هماتومه داره دفع میشه ک جای نی نی سفت شه🤣
زینب دست بکش چرا ایقد فوبیا داری
بابا نمیشی دیگه این پریوده همه از لخته ها دارن رحمت داره پاک میشه
زینب دست بکش چرا ایقد فوبیا داری
بابا نمیشی دیگه این پریوده همه از لخته ها دارن رحمت داره پاک میشه
0
1401/09/04
سوال کننده
دهنت رقیه😣😣😣
یه لحظه سکته زدم🤣🤣🤣🤣🤣
از هر چی حاملگیه و ربط به بچه داره ترسیده شدم در حد مرررررگ
آخه منم لخته داشتم ولی خون رنگ تیره نه اینجور مثل گوشت و خون😐
یه لحظه سکته زدم🤣🤣🤣🤣🤣
از هر چی حاملگیه و ربط به بچه داره ترسیده شدم در حد مرررررگ
آخه منم لخته داشتم ولی خون رنگ تیره نه اینجور مثل گوشت و خون😐
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بابا من تا70 روزگی خونریزی داشتم
خب مسلمه خونریزی و پریود نداشتی الان داره دیواره رحمت ریزش میکنه
خب مسلمه خونریزی و پریود نداشتی الان داره دیواره رحمت ریزش میکنه
0
1401/09/04
FAEZEH 👨👩👧
بابا من یکسال بعد زایمانم پریود شدم ایقد درد داشتم ایقد درد داشتم چون ماه اول بود قرص جلوگیری میخوردم شوهرمم نبود بگم حاملم بعد همون ماه اول ی چی گنده دفع کردم خیلی بزرگ بود ینی بدنم آروم شد وقتی افتاد اگ شدهرم صدرصد اون ماه کنارم بود میگفتم بچه بود افتاد ولی کیستی چیزی بود بخاطر قرصا بود دفع شد دقیقا عین ساک بود
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ساک نه،زنبیل یا سبد
0
1401/09/04
سوال کننده
آها
یعنی مثل گوشت هم بود؟
منم سه چهار روز خیلی درد داشتم کمر درد و زیر دلم داشت میترکید
یعنی کیست این شکلیه؟
یعنی مثل گوشت هم بود؟
منم سه چهار روز خیلی درد داشتم کمر درد و زیر دلم داشت میترکید
یعنی کیست این شکلیه؟
0
1401/09/04
سوال کننده
🤣🤣🤣از دست تو رقی
0
1401/09/04
سوال کننده
میگم خوب خونریزی زایمانم ده روز بود
بعدشم ۳۱روزگی تا۴۵روزگی بچمم باز خونریزی کردم دکتر گفت پریود احتمالا نبود ولی بود من بعد زایمانام پریود میشم هر ماه
بعدشم ۳۱روزگی تا۴۵روزگی بچمم باز خونریزی کردم دکتر گفت پریود احتمالا نبود ولی بود من بعد زایمانام پریود میشم هر ماه
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
هر زایمان فرق داره عزیزم
هورمونات بهم ریخته
ایقد استرس نداشته باش
هورمونات بهم ریخته
ایقد استرس نداشته باش
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
🤣🤣
0
1401/09/04
سوال کننده
آره درسته
این قرص اورژانسی هم بدترم کرد
این قرص اورژانسی هم بدترم کرد
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شوهرت بگو ببنده لوله هاشو😕
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
یا خودت ببند
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دیگه 3 تا کافیه زینب
ایقد خودتو اذیت نکن نصف عمرتو باید بزاری پی بزرگ شدن و تربیت اینا
دیگه کی میخوای بری سفر،با شوهرت بیرون
خوشی و... دو روز دیگه مدرسه ای میشن دوتا مدرسه ای یکی خونه اذیت میشی بخدا
ایقد خودتو اذیت نکن نصف عمرتو باید بزاری پی بزرگ شدن و تربیت اینا
دیگه کی میخوای بری سفر،با شوهرت بیرون
خوشی و... دو روز دیگه مدرسه ای میشن دوتا مدرسه ای یکی خونه اذیت میشی بخدا
0
1401/09/04
پارمیس جون
نه طبیعبه منم اینجورم
0
1401/09/04
سوال کننده
نه اون لوله هاش میبنده نه من
میگه اینا عوارض دارن ما هم سنمون کمه
بخدا رقیه بچه نمیخایم اصلنننن
اگه یه درصدم باشم گفته سقط کن
اما آدم جلوگیری سفت و سخت میکنه که بعد گناه نکنه
منم میخام با کاندوم و جلوگیری طبیعی داشته باشم
میگه حواسمم هس
وقتی توش نریزه که بچه نمیشه😂😂😂
میگه اینا عوارض دارن ما هم سنمون کمه
بخدا رقیه بچه نمیخایم اصلنننن
اگه یه درصدم باشم گفته سقط کن
اما آدم جلوگیری سفت و سخت میکنه که بعد گناه نکنه
منم میخام با کاندوم و جلوگیری طبیعی داشته باشم
میگه حواسمم هس
وقتی توش نریزه که بچه نمیشه😂😂😂
0
1401/09/04
سوال کننده
عه
مرسی
خیالم راحت شد
دکتر اوما هم جواب بده خیالم راحت تررر میشه
مرسی
خیالم راحت شد
دکتر اوما هم جواب بده خیالم راحت تررر میشه
0
1401/09/04
سوال کننده
وای رقیه نگوؤ
فکرش دیونم میکنه
تصور کن
فاطمه چهارم
امیر سوم
پارسا اول😐😑😣😣😣😣😂😂😂😂🤣🤣🤣
فکرش دیونم میکنه
تصور کن
فاطمه چهارم
امیر سوم
پارسا اول😐😑😣😣😣😣😂😂😂😂🤣🤣🤣
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ایشالا خدا حفظتون کنه😘😘
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
وااای بخدا پیر میشه ادم
0
1401/09/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
زینب جان اون دیواره رحم بخاطرمصرف داروهای هورمونی اینجوردفع کردی نه جنین نه چیزدیگه خیالت راحت
0
1401/09/04
سوال کننده
فدات عزیزم
آخه رقی هیچ حا با سن۲۰لوله نمیبندن
آخه رقی هیچ حا با سن۲۰لوله نمیبندن
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اگه س تا رو سز بودی الان میبستن برات
0
1401/09/04
سوال کننده
واقعااا؟
چرا.
چرا.
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فک کنم سز 3تا فقط میشه اورد
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
عزیزم بافت هستش
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
آره چون چسبندگی رحم میره
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
میده
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خیلیا دیدم سز سومی رو دکتر بسته براشون
بعضیا بعده دومی رفتن دکتر زیر میزی گرفته یا اشنا بوده بسته براشون
فقط باید دکتری پیدا کنی ک بگه ایشون اگه باردار شه برای سلامت خودش خیلی مضره ...تایید کنه
بعضیا بعده دومی رفتن دکتر زیر میزی گرفته یا اشنا بوده بسته براشون
فقط باید دکتری پیدا کنی ک بگه ایشون اگه باردار شه برای سلامت خودش خیلی مضره ...تایید کنه
0
1401/09/04
سوال کننده
آره بخدا
اینقدر دلم مسافرت میخاد شمال ،استانبول،دوبی
از شوهرم گفتم بچها بزرگ بشن من باید یکی از این سه جا ببری
قبلنم خیلی مسافرت بردم حتی دوماهه برای فاطمه باردار بودم رفتم آذربایجان غربی اما چه فایده مادرشوهر و خواهر شوهر و همه بودن
اینقدر دلم مسافرت میخاد شمال ،استانبول،دوبی
از شوهرم گفتم بچها بزرگ بشن من باید یکی از این سه جا ببری
قبلنم خیلی مسافرت بردم حتی دوماهه برای فاطمه باردار بودم رفتم آذربایجان غربی اما چه فایده مادرشوهر و خواهر شوهر و همه بودن
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
اصلا الان دکترا حتی با زیر میزی هم حق اینو ندارن ک لوله فالوپ رو ببندن
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
واسه همین میگم ک
من ک شوهرم میگه قید دومی رو هم بزن
ولی میگم الین 4 ساله شه بعدش فکری میکنم
من ک شوهرم میگه قید دومی رو هم بزن
ولی میگم الین 4 ساله شه بعدش فکری میکنم
0
1401/09/04
سوال کننده
آها
اوکی
اوکی
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خیلیا بستن دورمون زیادن😂
0
1401/09/04
سوال کننده
منکه رقیه هیچوقت خودم نمیبخشم دخترم خیلی تو روحیه اش تاثیر داشت
الان نگاش میکنم اشکم در میاد دوران بچگیش نه اون چیزی فهمید نه من
خدا نگذره ازم😣😣
الان نگاش میکنم اشکم در میاد دوران بچگیش نه اون چیزی فهمید نه من
خدا نگذره ازم😣😣
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
عع والله تو بخش نامه جدید اونروزی میگفتن ک اومده هر دکتری لوله ببنده مجوز پروانه اش باطل میشه
0
1401/09/04
سوال کننده
بخدا من سر در نمیارم یعنی چی😐😑
0
1401/09/04
سوال کننده
فاطمه نگا چشماش که میکنم انگار گل پژمرده شده بنظرم
تنها دلیل ناراحتیم و عصبی شدنم همینه که تربیتشون خوب بشه و بچهام عصبی بار نیان
یه چند مدتی ویارم فاطمه بود میومد نزدیکم نمیتونستم تحملش کنم میزدمش😣😣😣
وای دیونه میشم بهش فکر میکنم بخدا
تنها دلیل ناراحتیم و عصبی شدنم همینه که تربیتشون خوب بشه و بچهام عصبی بار نیان
یه چند مدتی ویارم فاطمه بود میومد نزدیکم نمیتونستم تحملش کنم میزدمش😣😣😣
وای دیونه میشم بهش فکر میکنم بخدا
0
1401/09/04
zahra s
بنظرم چون اززایمانت دوماه فقط گذشته اضافه های جفت هست کاومده
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خدانکنه عزیزم
دیگه شده
دیگه شده
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
خب بافت حاملگی هستش نگران نباش طبیعیه
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
ی سونو کاش میرفتی
0
1401/09/04
سوال کننده
واقعا مهشید؟
خداخیرت بده
خداخیرت بده
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اخ بمیرم براتون🥺
الان براشون بهترین باش سخته خیلیم سخته ولی تو میتونی
الان براشون بهترین باش سخته خیلیم سخته ولی تو میتونی
0
1401/09/04
سوال کننده
خدا نکنه مهربون
ممنونم که درک میکنی
نمیدونی بخدا چقدر کار میکنم
من باید به چهار نفرر برسم
من یکساعته بیکار شدم بخدا
هر کی جای من بود زیر سرم میرفت
چکار کنم برای فاطمه و امیر میفهمم دارن عصبی میشن یا بعضی موقعه ها خیلییی ناراحتن و یه گوشه خیره میشن🥺🥺😭
ممنونم که درک میکنی
نمیدونی بخدا چقدر کار میکنم
من باید به چهار نفرر برسم
من یکساعته بیکار شدم بخدا
هر کی جای من بود زیر سرم میرفت
چکار کنم برای فاطمه و امیر میفهمم دارن عصبی میشن یا بعضی موقعه ها خیلییی ناراحتن و یه گوشه خیره میشن🥺🥺😭
0
1401/09/04
سوال کننده
آها مرسی هانا جون
سونو چی برم؟
سونو چی برم؟
0
1401/09/04
سوال کننده
رقیه راستی کارت هم داشتم بودی بگو تا بگمت
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
جانم
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کوچیکی رو بزار پیش مامانت با امیر و فاطمه برو پارک خانه بازی
بیشتر وقتتو صرف اونا کن
اونا سرشون میشه ولی کوچیکی هنو محبت و بازی سرش نمیشه
همیشه هم جلو امیرو فاطمه بلند بلند بگو پارسا امیرو فاطمه خیلی تورو دوست دارن مواظبتن باهات بازی میکنن
امیرو فاطمه باهم بازی میکنن؟
بیشتر وقتتو صرف اونا کن
اونا سرشون میشه ولی کوچیکی هنو محبت و بازی سرش نمیشه
همیشه هم جلو امیرو فاطمه بلند بلند بگو پارسا امیرو فاطمه خیلی تورو دوست دارن مواظبتن باهات بازی میکنن
امیرو فاطمه باهم بازی میکنن؟
0
1401/09/05
سوال کننده
باباشون میبره خانه بازی
یا پارک و اینا
ولی خودم نه
مامانم روستاس داداشم۴,۵سالشه و پیش فعال
آره بازی میکنن
اما موقعه ای که کار دارم میرم آشپزخونه مجبورم پای امیر ببندم😣😣😣🥺
یا پارک و اینا
ولی خودم نه
مامانم روستاس داداشم۴,۵سالشه و پیش فعال
آره بازی میکنن
اما موقعه ای که کار دارم میرم آشپزخونه مجبورم پای امیر ببندم😣😣😣🥺
0
1401/09/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چرا؟
میبندی ب چی پاشو
میبندی ب چی پاشو
0
1401/09/05
FAEZEH 👨👩👧
یعنی چی زینب 😶😶😶
0
1401/09/05
FAEZEH 👨👩👧
کار آشپزخونه مهم نیست ک پا بچه رو ببندی تو روحیه اش تاثیر میذاره نکن تروخدا بچه آوردی دیگ باید حواست باشه خودت میگی روحیه فاطمه داغونه داری این یکی هم ک داغون میکنی
0
1401/09/05
Zahra Delbar
زینب چیزی نیست، منم قرص وامونده رو که خورده بودم بعدش که پریود شدم همش لخته اندازه اشت دفع میکردم با خودم گفتم چه غلطی کردم من، کدوم آدم عاقلی مطمئنه بعد قرصم میخوره، دیگه من باشم برم سمت قرص
0
1401/09/05
Zahra Delbar
منم روش جلوگیری با کاندومه الان دیگه گفتم موقع اومدنشم بکش بیرون من حوصله استرس ندارم😆، شوهرم میگه طبیعی بهتره بابا خودم میدونم چیکار کنم گفتم باشه همینم مونده کاری نکن دیگه ندم 😅میگه حالا شد که شد یکی دیگه که باید بیاریم گفتم توبه چند سال دیگه باشه میارم، اما خودشم راضی نیست تا چند سال دیگه برا دل من میگه که عصبی نشم قرص بخورم
0
1401/09/05
Zahra Delbar
زینب نکن خواهر من چیکار بچه داری آخه برا کار دیر نمیشه خابیدن انجام بده یا باباشون بود بسپار به اون
0
1401/09/05
Zahra Delbar
اندازه انگشت، لعنت به کیبوردم و نت
0
1401/09/05
. .
منم دوماهه پریود میشم کلی از این لخته ها دارم خونریزیم خ شدیده
0
1401/09/05
nazi ❄️
نگران نباش گلم اون دیواره رحمته، چون کامل تجزیه نشده ک به صورت خون خارج بشه، کلی خارج شده
0
1401/09/05
لیلی .
دیواره ی رحمته
من یبار یه گوشت اندازه کف دست دفع کردم مجردم بودم
من یبار یه گوشت اندازه کف دست دفع کردم مجردم بودم
0
1401/09/05
saba 🍭
نکن تو رو خدااااا.
یعنی چی پاشو میبندی؟!😕😕😕😕.
بمیرم برا اون بچه
یعنی چی پاشو میبندی؟!😕😕😕😕.
بمیرم برا اون بچه
0
1401/09/05
سوال کننده
سبا مجبورم😣
بخدا آروم نمیگیره
همه چیز میریزه بهم
بخدا آروم نمیگیره
همه چیز میریزه بهم
0
1401/09/05
سوال کننده
آها مرسی
0
1401/09/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بزار بریزه زینب فدا سرش دیگه باید تحمل کنی. کاریه ک خودتون کردین اونا ک ب خواست خودشون ب این دنیا نیومدن
عقده ای میشه خا
عقده ای میشه خا
0
1401/09/05
سوال کننده
باباش شبا میاد
اصلن نمیذاره غذا بپزم همش میره رو تلوزیون و کارای عجیب و غریب
اصلن نمیذاره غذا بپزم همش میره رو تلوزیون و کارای عجیب و غریب
0
1401/09/05
saba 🍭
گنااااه داره اون بچه به خدا.عقده ای بار میاد
0
1401/09/05
saba 🍭
یکم شخصیت قائل باش براش
0
1401/09/05
saba 🍭
چطور پاهاشو میبندی 🥺
0
1401/09/05
سوال کننده
حواسم هست ولی مشکل اینه تند و فرز هست
همش در حال دویدن😣
همش در حال دویدن😣
0
1401/09/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ب باباش بگو زودتر بیاد ،
دیگه بچه ها همه همینن والا الینم دائم درحال دویدن و بهم ریختنه
دیگه بچه ها همه همینن والا الینم دائم درحال دویدن و بهم ریختنه
0
1401/09/05
سوال کننده
میدونم
بچه حرف گوش کنیهس ولی زیادم شیطنت داره امیر
بچه حرف گوش کنیهس ولی زیادم شیطنت داره امیر
0
1401/09/05
saba 🍭
زینب به خدا بغضم گرفت برا اون بچه دوراز جونش گوسفند که نیست پاهاشو ببندی .
اگه شیطنت نکنه که اسمش بچه نیست .
تو به دنیا آوردیشون پس مسئول روح و جسمشونی.
کار داری پای بچه رو میبندی در آینده شخصیت اون بچه چی قراره بشه؟!
اگه شیطنت نکنه که اسمش بچه نیست .
تو به دنیا آوردیشون پس مسئول روح و جسمشونی.
کار داری پای بچه رو میبندی در آینده شخصیت اون بچه چی قراره بشه؟!
1
1401/09/05
mom(N) 😌😌
سلام زینب توروخدا ناراحت نشی ولی پسرت گناه داره عزیزم همه پسرا شیطونن بچه اگه شیطنت نکنه که بچه نیس بچه اسمش با خودشه میدونم شزایط سخته ولی پسرت اینطوری سرخورده میشه اگه به فکر تربیت و اینده بچه هستی این کارو از امروز ترک کن بهش محبت کن اگه نمیزاره کاری کنی اشکال نداره بزار خونه بهم ریخته باشه غذا سردستی بخورید ولی به بچت لطمه روحی نزن برا خودت میگم فردا روزی غصه اینو نخوری ای وای چرا این کارو کردم
0
1401/09/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون گل من
وقتتون بخیر 🌸
جان دل چند روز از تزریق آمپول یک ماهه گذشته؟
وقتتون بخیر 🌸
جان دل چند روز از تزریق آمپول یک ماهه گذشته؟
0
1401/09/05
💞Mohadese💞 👨👩👧
زینب...پاشو میبندی؟ مگ اسیره زینب..نکن مسلمون نکن ...بچه رو به چی میبندی ؟ بمیرم من ولش کنننن بزار خرابکاری کنه اصلا بزنه بشکنه...ببخش میگم ببخش میگم مگ زندانیع؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
1401/09/05
💞Mohadese💞 👨👩👧
زینب داری از الان چی تو مغز بچه میکنی؟ رابطه های ارباب و برده از کجا میان؟ هاااا؟ داری بچه رو ب پابند عادت میدی خدا...نکن نکن نکن...هزار بار نکن
0
1401/09/05
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
ب نام خدا سلام
خسته نباشید
اینجا کجاست
بچه رو می بندن؟
شما کی هستین؟
چ خبررررررتونه؟
خسته نباشید
اینجا کجاست
بچه رو می بندن؟
شما کی هستین؟
چ خبررررررتونه؟
0
1401/09/05
سوال کننده
دقیقا 11ام ماه قبل زدم
0
1401/09/05
سوال کننده
نگو سبا
میدونم خیلی کارم اشتباهه
به مرگ خودم دیگه این کارو نکنم
از صبحی این کارو نکردم دیگه
من ادمیم سرم بره قولم نمیره
میدونم خیلی کارم اشتباهه
به مرگ خودم دیگه این کارو نکنم
از صبحی این کارو نکردم دیگه
من ادمیم سرم بره قولم نمیره
0
1401/09/05
سوال کننده
سلام عزیز دلم
درست میگی تربیتشون خیلی واسم مهمه
امروز دیگه این کارو نمیکنم
ولی بخدا هیچکدومتون شرایطم ندارید بدونین چقدررر سخته
درست میگی تربیتشون خیلی واسم مهمه
امروز دیگه این کارو نمیکنم
ولی بخدا هیچکدومتون شرایطم ندارید بدونین چقدررر سخته
0
1401/09/05
اسما شریفی
من با کاندوم باردارشدم خووو🤣
0
1401/09/05
سوال کننده
محدثه اشتباه کردم🥺🥺میدونم
0
1401/09/05
سوال کننده
نه بخدا محدثه شرایطم سخته بخدا
ولی امروز دیگه این کارو نمیکنم
نگووووو 😭😭😭
بخدا تربیتشون خیلی واسم مهمه ولی از شسطنت هاش دیگه کلافه بودم
ولی امروز دیگه این کارو نمیکنم
نگووووو 😭😭😭
بخدا تربیتشون خیلی واسم مهمه ولی از شسطنت هاش دیگه کلافه بودم
0
1401/09/05
سوال کننده
😂😅😅
0
1401/09/05
saba 🍭
خدارو شکر.
خواهش میکنم دیگه این کار و نکن
خواهش میکنم دیگه این کار و نکن
0
1401/09/05
سوال کننده
دکتر جان تقریبا ۲۵روزه زدم آمپول رو
0
1401/09/05
سوال کننده
😣😣🥺
نمیدونی چقدر عذاب وجدان داشتم
اما جای منم نبودی ببینی چقدر کارو اینا دارم
نمیدونی چقدر عذاب وجدان داشتم
اما جای منم نبودی ببینی چقدر کارو اینا دارم
0
1401/09/05
سوال کننده
یه دنیا ممنون بخاطر تلنگر هایی که بهم زدین❤️❤️❤️😣🥺
0
1401/09/05
mom(N) 😌😌
قربونت میدونم شرایطتت خیلی سخته ولی چه میشه کرد دیگه هستن این بچه ها و باید بزرگ بشن درست تربیت بشن که خستگید در بره
0
1401/09/05
. مامان بهار
سلام مگه چندوقتشه بچت میرع؟مگه
1
1401/09/05
سوال کننده
درسته
الان دارن بازی میکنن😊
الان دارن بازی میکنن😊
0
1401/09/05
سوال کننده
من سه تا بچه دارم عزیزم
تو نوشته پروفم زدم
تو نوشته پروفم زدم
0
1401/09/05
. مامان بهار
اهادیدم
0
1401/09/05
پزشک اوما
جان دل میتواند بدلیل هم تزریق آمپول و هم مصرف قرص اورژانسی و هم تغییرات هورمونی دوران شیردهی این شرایط ایجاد شده باشد، زیرا افزایش ضخامت اندومتر یعنی لایه داخلی رحم گاهی ریزش آن به این شکل هست اما اگر تا دو هفته دیگر خونربزی شروع نشد، باتوجه به مدت زمان گذشته از رابطه یک آزمایش خون هم جهت اطمینان از باردار نبودن انجام دهید 🌷
0
1401/09/05
Zahra Delbar
سی سی بارداری؟
0
1401/09/05
💞Mohadese💞 👨👩👧

منم یبار خیلی تو پریود درد داشتم این ازم اومد
0
1401/09/05
Zahra Delbar
زینب من وسواس شدید دارم دخترم همش نامرتب میکرد و پشت سرم هر چی من جمع میکردم اون میریخت، دیدم نمیشه اینقد به بچه بگم نکن نریز آخه چی میفهمه، با اینکه دختر من ماشاالله خیلی زرنگه خیلی،دیگه خیلی مگه کارش کثیف کتری بخواد بکنه که بگم نه وگرنه آزاد گذاشتمش دیگه همه تعجب کردن از کارم گفتم به درک بزار فهمیده شد بشور بشور براه میکنم، با اینحالم همیشه خونه مرتبه، الان دیگه بیشتر کارا رو یاد داره و بیشتر کاراش خودش انجام میده یا دستم بند باشه هر چی بهش بگم میفهمه تا حدودی بتونه کمکمم میکنه 😍، بهش یاد دادم هر چی خوردی اشغالش جمع کن بنداز تو ظرفشویی یا اگه اشغال دیگه باشه میره میندازه همونجا، خلاصه زیاد سخت نگیر کن بازم خیلی اذیتم یعنی فشار رو اعصابه اما باید تحمل کنیم الان دختر و پسر نداره ماشاالله همشون شیطنت زیادی دارن، هر چی میدونی امکانش هست که ممکنه بشکنه یا ضربه بزنه رو جمع کن، تلویزیون هم بزنین دیوار و راحت
0
1401/09/05
سوال کننده
خانم دکتر من ۲۶روزه رابطه داشتم
یعنی بارداری ممکنه،؟
یعنی بارداری ممکنه،؟
0
1401/09/05
سوال کننده
نه کاری به تلویزیون ندارن اصلن
غذا میخورن دستاشون میشورن
آب میخورن لیوان میندازن تو سینک
یا آشغال میریزند تو سینک مثل دخترت
خیلی وسواس شدید دارم زهرا
دارم خودمو نابود میکنم
خدا کنه زودتری بزرگ بشن 😑😣
غذا میخورن دستاشون میشورن
آب میخورن لیوان میندازن تو سینک
یا آشغال میریزند تو سینک مثل دخترت
خیلی وسواس شدید دارم زهرا
دارم خودمو نابود میکنم
خدا کنه زودتری بزرگ بشن 😑😣
0
1401/09/05
سوال کننده
من آخرش از استرس میمیرم
فقط لخته بزرگ و کوچیک دارم
چرا نمیشم😑😑😑
فقط لخته بزرگ و کوچیک دارم
چرا نمیشم😑😑😑
0
1401/09/06
پزشک اوما
جان دل همان زمان هم اگر یادتان باشد گفتم که آمپول نباید تزریق میشده و صد البته که هیچ روش جلوگیری صد در صد نیست، برای همین اگر خونریزی شروع نشود آزمایش خون لازم است تا ببینیم اثرات دارو و شیردهی است یا بارداری 🌷
1
1401/09/06
سوال کننده
بله ممنونم از پاسخگویی تون دکتر جان 🌹
0
1401/09/06
Zahra Delbar
زینب مثل منی خیلی عصبی شدم اما خودم کنترل میکنم، شوهرم به شدت شلخته بود اولا مامانشم همش میگه میگفتم خدا رحم کنه به زنت، اما الان تو خیلی چیزا مثل خودم شده، دخترمم میترسم مثل من بشه اما داره میشه برا خیلی چیزا وسواس نشون میده، منم خودم اوه مامانم اینجور نبود نمیشدم بد دردیه اصلا با اعصاب و روان آدم بازی میشه با کوچکنکترین چیزی
1
1401/09/06
سوال کننده
آره خیلی بده
منم بچهام اینجور شدن
من مامانمم وسواس نداشت ولی بشدت زندگیش تمیز بود
من یه نفر خدا خیرش نده این بلا سرم آورد
منم شوهرم قبلن شلخته بود اما حالا نه مرتبه
دختر و پسرمم همینطور
منم بچهام اینجور شدن
من مامانمم وسواس نداشت ولی بشدت زندگیش تمیز بود
من یه نفر خدا خیرش نده این بلا سرم آورد
منم شوهرم قبلن شلخته بود اما حالا نه مرتبه
دختر و پسرمم همینطور
0
1401/09/06
Zahra Delbar
زینب نگران لخته ها نباش منم چند روز اول فقط لخته بود، اما تو هم قرص بوده هم آمپول هنه چی قاطی شده، الان شیر داری یا نه، من که قرص خوردم یه ذره شیر داشتم همونم کمتر شد
0
1401/09/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم اگر خروج لخته ها ادامه دارد به زودی احتمالا پریود خواهید شد❤️
0
1401/09/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/09/06
سوال کننده
خانم دکتر خونریزی دارم ولی چند قطره هس
امروز بیشتر شده یکم
ولی لخته کوچیک زیاد دارم
امروز بیشتر شده یکم
ولی لخته کوچیک زیاد دارم
0
1401/09/06
سوال کننده
آره شیر دارم اما کم
مثلن در حد پنج دقیقه بچم بخوره بعد شیر خشک بدمش
مثلن در حد پنج دقیقه بچم بخوره بعد شیر خشک بدمش
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
زینب هستی
0
1401/09/06
پزشک اوما
صبوری کنید جانم ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🌷
0
1401/09/06
سوال کننده
آره نگار جان
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
میگم زینب گلی از رو شوخی بوده ناراحت نشدم
0
1401/09/06
سوال کننده
ببخشید بخدا
0
1401/09/06
mom(N) 😌😌
نه عزیزم این چه حرفیه شوخی بوده دیگه مگه ادم شوخی ذو به دل میگیره😂
0
1401/09/06
سوال کننده
عزیزمی خوش قلب و مهربونم ❤️😘
0
1401/09/06
❤🌼NaSiM🌼❤ .
من تو پریودی لخته دارم همیشه
خودشم بزرگ 🙂اینا ک خیلی کوچیکن
مال من نصف کف دستم هم لخته میاد موقع پریودی😐کوچیکترینش اندازه این میشه😐
خودشم بزرگ 🙂اینا ک خیلی کوچیکن
مال من نصف کف دستم هم لخته میاد موقع پریودی😐کوچیکترینش اندازه این میشه😐
1
1401/09/06
mom(N) 😌😌
قربونت عزیزم
0
1401/09/06
سوال کننده
آخه نسیم من پریود نشدم هنور فقط لکه بینی و موقع ادرار لخته کم دارم
0
1401/09/08
سوال کننده
پیداش کردی رقی
0
1401/09/08
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره جونم
0
1401/09/08
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
باشه
1
1401/09/08
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
پاک کن
0
1401/09/08
سوال کننده
نیومدی که
0
1401/09/08
❤🌼NaSiM🌼❤ .
چن روزِ هنوز پریود نشدی؟!😕
0
1401/09/08
سوال کننده
نه لکه بینی دارم
0
1401/09/08
❤🌼NaSiM🌼❤ .
احتمالا اثر اون آمپولِ
0
1401/09/08
سوال کننده
فکر کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما بیاین یکمی قوت قلب بدید😞😞😞
- خانمای باردار بیااااااین لطفا
- خانمهای کرمانشاهی و دوستهای گلم بیاین
- دوستهای کرمانشاهی لطفا بیاین
- ننه شهریار بیاین جنسیت رو بهم بگین
- خانمهای کرمانشاهی میشه یه لحظه بیاین
- یه لحظه بیاین فوری
- خانومای ک باردارن ک تو هفته های بالان بیان
- سلام ،زینب ساداتم بیاین
- هیچکسسس نیس بیادمنو از نگرانی دربیاره واقعاااا،نوشتم سوال مهم و فوری




