البته در صورتی که از قبل پیش پزشک رفته باشی و دارو گرفته باشی باید بین ۱۰ الی ۱۱ برای سونو بری تا تعداد فولیکول ها و سایز اونها مشخص بشه
منم نرفتم ولی از دوستان که پرسیدم گفتند که روز تول یا دوم یا سوم پری باید بری دکتر سونو و اینا میشی بعد دارو میده بهت دوباره روز 10میری اگر مشکلی نباشه میگه رو 13یا 14بری برا انتقال
من این ماه ای یو ای انجام دادم از روز سوم پریودی داروهای که از قبل دکتر نوشته بود را مصرف کردم. روز ۱۱ سونو ، روز ۱۲ آمپول آزادسازی و روز ۱۴ ای یو ای
خودم مشکلی ندارم همسرم تحرک اسپرمش پایینه..
منم مشکلی ندارم مورفولوژی و تحرک همسرم مشکل داره
ممنون عزیزم کاش مثبت بشه
این بار چهارم هست ای یو ای می کنم
انشالا که مثبت میشی انرژیرمثبت به خودت بده
سلام به روی ماهتون عزیزم
اگر اصلا مراجعه نکردید از روز اول سیکل جهت دریافت داروها مراجعه کنید خود پزشک زمان بندی را تعیین خواهد کرد 💜