پمادکلوتریمازول یک درصد ب اندازه یک بندانگشت بزن تاهفت روز بعد هربارسرویس خودت خشک کن لباس زیرتو تندتندبشورتوآفتاب خشک کن که تاموقع زایمان انشالله اوکی باشی
اونکارارو که میکنم زایمانم فرداست
عزیزم برای سزارین که مشکلی پیش نمیادفردابه دکترت بگی حتماکه برات آنتی بیوتیک بنویسه
نگران نباش عزیزم منم دو روز به زایمان سوزش خارش گرفتم اعصابم خیلی خورد شد کل بارداری عفونت نگرفته بودماااا . ولی بعد زایمان خودش خوب شد فکر کنم چون خون ریزی میکنی عفونت خارج میشه
تازه بعد سزارین همش انتی بیوتیک بهت میزنن بعدشم تا 10 روز خوراکی میگیری کلا هرچی عفونته میره
سلام مامان گل
برای زایمان مشکلی ندارد اما به پزشک خود اطلاع دهید برایتان بعد زایمان آنتی بیوتیک تجویز کند تاهم از عفونت مرتبط با سزارین جلوگیری شود و هم عفونت فعلی به همین ترتیب درمان شود ، فعلا هم پماد کلوتریمازول را استفاده کنید. لباس زیر هم امروز اصلا نپوشید 🌸
خواهش میکنم مامان گل و امیدوارم زایمان عالی داشته باشید 💜💜