سلام خانم دکتر عزیز من ۴ ۵ ماهه خونریزی پریودم هرماه کمتر میشه خیلیم کمتر شده. این ماه سشنبه پریود شدم ساعت ۱۲ ظهر فقط تا چهارشنبه خون دیدم.امروز روز چهارم گاهی لک میاد خیلی کم.واقعا نگرانم کارم شده گریه هرماه منتظرم اوکی بشه ولی اصلا خبری نیست از بهتر شدن.۲۵ سالمه و اقدام به بارداریم هستم.مادرم ۳۵ سالگی یائسه شده خیلی میترسم یائسه زودرس بشم.ماه قبل سونو و آزمایش انجام دادم عکسشو برات میفرستم. سپاس بیکران مهربانو
0
1401/09/04
سوال کننده

0
1401/09/04
سوال کننده

0
1401/09/04
سوال کننده

اینم سونو تخمک گذاری ۱۶ سیکل
0
1401/09/04
سوال کننده

سونو تخمک گذاری ۱۸ سیکل
0
1401/09/04
سوال کننده
فقط پرولاکتینم همیشه بالا بوده دارو که قطع میکنم دوباره میره بالا. این ماه دوباره پرولاکتین تکرار کردم هنوز جوابش نیومده.دکتر غدد برام نوشته بود گفت اگر بالا بود برات ام آر آی مینویسم
الان تنها نگرانیم اینه که چرا ۴ ۵ ماهه خونریزیم خیلی کم شده
الان تنها نگرانیم اینه که چرا ۴ ۵ ماهه خونریزیم خیلی کم شده
0
1401/09/04
سوال کننده
گفته بودید بعد از پریود هم این سونو تکرار بشه ببینم کیست رشد کرده یا نه
0
1401/09/04
سوال کننده
منتظرم پریودم تموم بشه بعد تکرارش کنم
0
1401/09/04
سوال کننده
تعداد روزای پریودمم ۷ روز بوده
الان ۵ روز ۴ روز شده
الان ۵ روز ۴ روز شده
0
1401/09/04
سوال کننده
فک کنم از وقتی اقدام کردم اینجوری شدم
0
1401/09/04
سوال کننده
قبلا اصلا مشکلی نداشتم خون پریودم زیاد بوده
0
1401/09/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون محدثه عزیزم
آزمایش روز چندم سیکل انجام شده ؟
آزمایش روز چندم سیکل انجام شده ؟
0
1401/09/04
سوال کننده
روز سوم پریودی
0
1401/09/04
پزشک اوما
عزیزم طول سیکل ها چند روزه هست؟
0
1401/09/04
سوال کننده
14خرداد
14تیر
11مرداد
4شهریور
30شهریور
2آبان
1آذر
14تیر
11مرداد
4شهریور
30شهریور
2آبان
1آذر
0
1401/09/04
پزشک اوما
جان دلم سوال آخر اینکه خونریزی این ماه واضح و در حد پریود بود؟
0
1401/09/04
سوال کننده
روی نوار بهداشتی کم میریخت اما ببخشید تو سرویش بهداشتی مینشستم خوب میریخت ولی همش ۲ روز بود بقیه اش لک بینی کم
0
1401/09/04
سوال کننده
بیشترم خون لخته شده بود
0
1401/09/04
سوال کننده
خانم دکتر این ماه خیلی غصه خوردم که نکنه دارم یائسه میشم
0
1401/09/04
پزشک اوما
جان دل نه اصلا غصه نخورید چون سطح هورمون ها خوب است، چند ماه است اقدام دارید؟
0
1401/09/04
سوال کننده
۴ ماه اقدام کردیم که دکتر گفت بخاطر پرولاکتینه احتمالا که بچه دار نشدید
شوهرمم آزمایش اسپرم داد هیچ مشکلی نبود
شوهرمم آزمایش اسپرم داد هیچ مشکلی نبود
0
1401/09/04
سوال کننده
قرص کابرگولین که دوماه مصرف کردم دلیل اون نمیشه ؟که خونریزی پریودمو کم کرده
0
1401/09/04
سوال کننده
این مدت غیر از قرص فروفورت گاین و کابرگولین چیزی مصرف نکردم
کابرگولین هم ۶ ماه پیش مصرف کردم به مدت ۲ ماه
کابرگولین هم ۶ ماه پیش مصرف کردم به مدت ۲ ماه
0
1401/09/04
سوال کننده
دکتر غدد رفتم برای پرولاکتین
آزمایش پرولاکتین برام نوشت روز سوم پریود انجام دادم هر نیم ساعت ازم خون میگرفتن
هنوز جوابش نیومده
آزمایش پرولاکتین برام نوشت روز سوم پریود انجام دادم هر نیم ساعت ازم خون میگرفتن
هنوز جوابش نیومده
1
1401/09/04
سوال کننده
ازت ممنونم خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی ممنون که اینقد باحوصله جواب تک تک سوالامونو میدین و از نگرانی درمون میارین 💓🌹همیشه کلی دعاتون میکنم
0
1401/09/05
پزشک اوما
محدثه قشنگم بله پرولاکتین بالا میتوانید مانع بارداری باشد اما با مدیریت آن مشکل حل خواهد شد حتما نتیجه که آماده شد اینجا ارسال کنید.
اثرات کابرگولین نمیتواند تا این حد پایدار بماند. پس این مساله ناشی از دارو نیست.
محدثه جان اگر احساس میکنید خونریزی این ماه نسبت به ماه های قبل کاهش واضح داشته یک آزمایش بتا هم انجام دهید، اگر منفی بود به اقدام ادامه دهید تا نتیجه پرولاکتین مشخص شود ، از کیت تخمک گذاری هم این ماه کمک بگیرید هر روز عصر راس ساعت مشخص استفاده کرده و با تاریخ کنار هم بچسبانید هرگاه احساس کردید دو خط پررنگ شده برایم ارسال کنید.
اثرات کابرگولین نمیتواند تا این حد پایدار بماند. پس این مساله ناشی از دارو نیست.
محدثه جان اگر احساس میکنید خونریزی این ماه نسبت به ماه های قبل کاهش واضح داشته یک آزمایش بتا هم انجام دهید، اگر منفی بود به اقدام ادامه دهید تا نتیجه پرولاکتین مشخص شود ، از کیت تخمک گذاری هم این ماه کمک بگیرید هر روز عصر راس ساعت مشخص استفاده کرده و با تاریخ کنار هم بچسبانید هرگاه احساس کردید دو خط پررنگ شده برایم ارسال کنید.
0
1401/09/05
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ❤️
تمام تلاش من کمک به شما مهربانان هست امیدوارم که در حد توانم موفق شده باشم، و خیلی ممنونم که من رو از دعای خیرتون بی نصیب نمیگذارید، الهی که همیشه شاد شاد باشید 💜💜💜
تمام تلاش من کمک به شما مهربانان هست امیدوارم که در حد توانم موفق شده باشم، و خیلی ممنونم که من رو از دعای خیرتون بی نصیب نمیگذارید، الهی که همیشه شاد شاد باشید 💜💜💜
0
1401/09/05
سوال کننده
چشم خانم دکتر عزیز و ممنونم
خونریزی کم ۵ ماه هست پس مشکلی نیست¿
چشم آزمایش بتا دوسه روز دیگه انجام میدم میفرستم براتون و جواب پرولاکتین رو
نتیجه پرولاکتین که آماده شد دکتر غدد گفت اگر دوباره بالا بود این ماه باید ام آر آی انجام بدی
خونریزی کم ۵ ماه هست پس مشکلی نیست¿
چشم آزمایش بتا دوسه روز دیگه انجام میدم میفرستم براتون و جواب پرولاکتین رو
نتیجه پرولاکتین که آماده شد دکتر غدد گفت اگر دوباره بالا بود این ماه باید ام آر آی انجام بدی
0
1401/09/05
سوال کننده
فدای شما. ممنونم بابت پاسخگوییتون مهربانو
0
1401/09/05
سوال کننده
فقط ۵ ماهه خیلی تو فکر این پریودیای کم هستم هرماه کمتر میشه
چند روز دیگه آزمایش بتا انجام میدم حتما
چند روز دیگه آزمایش بتا انجام میدم حتما
0
1401/09/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزدلم، فعلا حداقل به واسطه بررسی ها خیالمان راحت است که مشکلی نیست نترسید اما بحث تخمک گذاری باید پیگیری شود💜
0
1401/09/05
پزشک اوما
الهی که زنده باشید 💙💙
0
1401/09/05
سوال کننده
دوبار سونو تخمک گذاری انجام دادم و آزاد شده بوده تخمک
یک بار سیزدهم سیکل
یک بار هجدهم سیکل
هنوزم سونوگرافی برای تخمک گذاری انجام بدم؟ یا همون کیت تخمک گذاری.؟
یک بار سیزدهم سیکل
یک بار هجدهم سیکل
هنوزم سونوگرافی برای تخمک گذاری انجام بدم؟ یا همون کیت تخمک گذاری.؟
0
1401/09/05
پزشک اوما
عزیزجانم فعلا با کیت جلو بروید و حتما نتایج را برایم ارسال کنید تا ببینم 💜
0
1401/09/05
سوال کننده
چشم حتما
همینجا میفرستم هروقت دوخط شد
مرسی خانم دکتر عزیز
همینجا میفرستم هروقت دوخط شد
مرسی خانم دکتر عزیز
0
1401/09/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من الهی که زنده باشید 💖💖
0
1401/09/05
سوال کننده
خانم دکتر رفتم مطب دکتر گفت ماه قبل فولیکولت به کیست تبدیل شده و بیا برات سونو انجام بدم داخل مطب
انجام داد گفت کیسته وجود نداره فقط ضخامت آندومتر ۴ هست خیلی پایینه برای بارداری اصلا خوب نیست
روز پنجم پریودی بودم
انجام داد گفت کیسته وجود نداره فقط ضخامت آندومتر ۴ هست خیلی پایینه برای بارداری اصلا خوب نیست
روز پنجم پریودی بودم
0
1401/09/05
سوال کننده
میخواستم برام آزمایش بتا بنویسه رفته بودم یهو گفت بیا چکت کنم
0
1401/09/05
سوال کننده
اصرار داشت داروی محرک تخمدان نمیدونم چی برات بنویسم آمپول برای ازاد شدن فولیکول برات بنویسم
0
1401/09/05
پزشک اوما
جان دل تزریق آمپول آزادسازی موردی ندارد اما داروی محرک تخمدان آن هم وقتی ضخامت اندومتر بنظر ایشان کم هست بدون استرادیول فقط شرایط را بدتر میکند اگرچه باتوجه به طول سیکل ها و سونوگرافی قبلی ضخامت اندومتر کم نیست من توصیه میکنم با پزشک دیگری هم در تماس باشید
1
1401/09/05
سوال کننده
چشم حتما مرسی خانم دکتر عزیز
0
1401/09/06
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا محدثه نازنینم 💖💖
0
1401/09/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/09/08
سوال کننده

سلام خانم دکتر عزیز این سونوگرافی روز هشت سیکل
0
1401/09/08
سوال کننده

گفته بودین چون پریودیت خونریزیش کم شده ازمایش بتا هم انجام بدین
0
1401/09/08
پزشک اوما
جان دلم سلام
بتا منفی است، الان دارو مصرف کردید؟
بتا منفی است، الان دارو مصرف کردید؟
0
1401/09/08
سوال کننده
نه خانم دکتر عزیز
0
1401/09/08
سوال کننده
نه دارو مصرف نکردم
0
1401/09/08
پزشک اوما
عزیزم کمی ابعاد فولیکول ها نسبت به طول سیکل زیاد است داروی محرک لازم ندارید اما آمپول آزادسازی و دارویی مانند دوفاستون برای کمک به تنظیم سیکل ها خوب است، چند روز خونربزی داشتید؟
0
1401/09/08
سوال کننده
۶ روز خونریزی داشتم
سایزشون ک زیاده خوب نیست؟برام ظرر داره؟
سایزشون ک زیاده خوب نیست؟برام ظرر داره؟
0
1401/09/08
سوال کننده
پریودم تنظیمه
0
1401/09/08
سوال کننده
فقط خونریزیم کم شده یه مدته
0
1401/09/09
پزشک اوما
چون طول سیکل ها طولانی است ما توقع نداریم در این زمان فولیکول با این ابعاد دیده شود، صخامت اندومتر هم در این سونوگرافی هنوز خیلی خوب نیست بهتر است با توجه به این شرایط استرادیول جهت اطمینان شروع شود ، سونوگرافی را هم روز 12 سیکل تکرار کنید آمپول در صورت صلاحدید تزریق گردد
0
1401/09/09
سوال کننده
چشم حتما
سونوگرافی که میرم روز دوازدهم تعطیله روز سیزدهم سیکل اشکال نداره برم؟
خانم دکتر اگر قرص یا امپولی چیزی مصرف نکنم این ماه تبدیل به کیست میشه؟
سونوگرافی که میرم روز دوازدهم تعطیله روز سیزدهم سیکل اشکال نداره برم؟
خانم دکتر اگر قرص یا امپولی چیزی مصرف نکنم این ماه تبدیل به کیست میشه؟
0
1401/09/09
سوال کننده
سونوگرافی روز یازدهم سیکل هم جمعه هست
دوازدهم سیکلم شنبه هست که سونوگرافی که همیشه میرم تعطیله
دوازدهم سیکلم شنبه هست که سونوگرافی که همیشه میرم تعطیله
0
1401/09/09
سوال کننده
شنبه نوبت دکتر گرفتم
یکشنبه هم نوبت سونوگرافی
یکشنبه هم نوبت سونوگرافی
0
1401/09/09
سوال کننده

خانم دکتر مهربون اینم پرولاکتین و آزمایشاتی که دکتر غدد برام نوشته بود
0
1401/09/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ، به سونوگرافی دیگر یا مطب دکترتان اگر سونوگرافی انجام میدهند مراجعه کنید بهتر است اما اگر مقدور نبود همان روز 13 سیکل انجام دهید. سطح پرولاکتین بالا است جان من حتما جهت درمان اقدام کنید
1
1401/09/09
سوال کننده
چشم حتما
1
1401/09/09
سوال کننده
مرسی خانم دکتر عزیز
0
1401/09/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💗💗
0
1401/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/09/13
سوال کننده

سلام خانم دکتر عزیز سیزدهم سیکل فولیکولام رشدی نداشتن .ضخامت رحمم هم خوب نشده
0
1401/09/13
سوال کننده
آزمایش هورمونیمم هیچ مشکلی نداشته
0
1401/09/13
سوال کننده
فقط خونریزی پریودم خیلی کم شده ۵ ماهه خیلی نگرانم فکر کنم از خونریزی پریودم باشه
0
1401/09/13
سوال کننده
خانم دکتر جان اول پیام عکسای آزمایش هورمونی جدیدم رو گذاشته بودم
اون آزمایش کاملی هست¿ استروژن ندیدم توش
فقط استرادیول نوشته
اون آزمایش کاملی هست¿ استروژن ندیدم توش
فقط استرادیول نوشته
0
1401/09/13
سوال کننده
برای ۲۴ دی نوبت ام آر آی گرفتم برای پرولاکتین
0
1401/09/13
پزشک اوما
جان دلم باتوجه به مجموعه شرایط برای شروع داروهای استروژنی و داروی محرک تخمک گذاری مراجعه کنید چاره ای نیست، همان استرادیول چک میشود کافی است 💗
0
1401/09/13
سوال کننده
چشم حتما بعد از ام آر آی میرم زیر نظر دکتر
این ماه و ماه بعد اقدام ندارم چون میخوام ام آر آی انجام بدم
این ماه و ماه بعد اقدام ندارم چون میخوام ام آر آی انجام بدم
0
1401/09/13
سوال کننده
خانم دکتر میگن دلیل کم خون پریود چسبندگی رحم هم میشه
حقیقت داره؟
با سونو داپلر اگه مشخص میشه انجام بدم مطمعن بشم. اخه نگران خونریزی پریود هستم
حقیقت داره؟
با سونو داپلر اگه مشخص میشه انجام بدم مطمعن بشم. اخه نگران خونریزی پریود هستم
0
1401/09/13
سوال کننده
تا حالا عمل و سقط هم نداشتم
0
1401/09/13
سوال کننده
کم بودن خون پریود
0
1401/09/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم حتما پیگیری کنید 💗
محدثه جانم چه مدت است دقیقا اقدام داشتید ؟
محدثه جانم چه مدت است دقیقا اقدام داشتید ؟
0
1401/09/13
پزشک اوما
ببخشید اگر تکراری میپرسم بدلیل تعدد پیام ها میترسم دچار اشتباه شوم
0
1401/09/13
سوال کننده
۴ ماهه اقدام داشتیم
0
1401/09/13
سوال کننده
شما فرشته این
0
1401/09/13
سوال کننده
خانم دکتر الان رفتم دکتر برای بررسی عفونت گفت عفونت داری یکم ولی خودم نمیفهمم که عفونت دارم
و گفتن زخم دهانه رحم داری و التهاب
زخم رو همیشه داشتم
دکترم که چندماهه پیشش نرفتم گفته بود بهت توصیه نمیکنم فریزر انجام بدی چون بچه نداری. بعد از پماد هم زخمم خوب میشده
و گفتن زخم دهانه رحم داری و التهاب
زخم رو همیشه داشتم
دکترم که چندماهه پیشش نرفتم گفته بود بهت توصیه نمیکنم فریزر انجام بدی چون بچه نداری. بعد از پماد هم زخمم خوب میشده
0
1401/09/13
سوال کننده
این داروها رو برام نوشته این دکتر جدیده
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده

بهش گفتم خونریزی پریودمم خیلی کم شده اینو نوشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1523

