سلام دکتر عزیز دوره قاعدگی من ۷ روزه اس که این ماه ۳ روز خونریزی داشتم بقیه اش لکه بینی بود اما به شدت تشنه ام میشه تکرر ادرار کم هم دارم همراه با سردرد و سرگیجه و حالت تهوع علتش چیه
ناگفته نماند ک این ماه در حال اقدام برای بارداری هم بودم
ممنون میشم پاسخ بدین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



308
1401/09/03


