سلام من چهار هفته و چهار روزمه.تیتر بتا رو مجدد تکرار کردم.قبل از موعدم حدودا هفته پیش 17 بود الان اینه.طبیعیه الان اینقدر زیاده.
0
1401/09/03
سوال کننده

0
1401/09/03
M j
چندم عددش اومد ۱۷
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ایشالا دو قلو هستش
0
1401/09/03
M j
هردوازمایش توی ازمایشگاه بود
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سونو ندادی ؟
0
1401/09/03
سوال کننده
زوده توی سونو چیزی معلوم نشد
0
1401/09/03
M j
احتمالا دوقلو باشه ک اینطوری رفته بالا نرمال نیس
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خودت داری میگه یک هفته پیش تیتر بتا دادی پس عددش درسته دیگه
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
برای اینکه مطمئن باشی خارج رحمی نباشه
0
1401/09/03
سوال کننده
دقیق 22 ام ابان
0
1401/09/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
الان کیسه دیده میشه.برو سونو
مبارکه
مبارکه
0
1401/09/03
M j
شاید خدای نکرده خارج رحمی باشه یابارداری پوچ
6
1401/09/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
😐😐
0
1401/09/03
سوال کننده
چهار هفته و سه روز رفتم سونو رو شکمی گفت همه چیز خوبه ولی جنین اینقدر ریزه که معلوم نمیشه.
گفت دو هفته دیگه بیا
گفت دو هفته دیگه بیا
0
1401/09/03
Elnaz .
من پنج روز بعد موعدم 200بود بعد هشت روز بعدش7هزار و خورده ای بود
0
1401/09/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
شما با بتا هیچی رو نمیتونی بفهمی
0
1401/09/03
Elnaz .
اصلا نگران نباش تا سونو بعدیت
0
1401/09/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
خب بسلامتی
0
1401/09/03
سوال کننده
پس طبیعیه برا منم 🙏🏻
0
1401/09/03
Elnaz .
بارداری قبلی هم من روز موعد 86بود بعد چهار روز بعدش دو هزار شده بود
0
1401/09/03
Elnaz .
آره عزیزم نگران نباش
0
1401/09/03
🥰 فاطمه 🥰
بچت دختره احتمالا
پیشرفت بتا هم خیلی خوب بوده
من روز موعدم ۱۰۸۴ بود
پیشرفت بتا هم خیلی خوب بوده
من روز موعدم ۱۰۸۴ بود
0
1401/09/03
سوال کننده
ممنونم از همگی❤️🙏🏻
0
1401/09/03
🥰 فاطمه 🥰
سر این یکی بچمم اول تیتر دادم ۸۹۴ بود
بعد ۵ روز هفت هزار و خورده ای شده بود
بعد ۵ روز هفت هزار و خورده ای شده بود
0
1401/09/03
سوال کننده
اره اغلب بهم میگن.ببی چکمم یه هفته قبل از موعد پررنگ شد
0
1401/09/03
🥰 فاطمه 🥰
انشالله سلامت باشه
1
1401/09/03
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
دقیقا
0
1401/09/03
سوال کننده
همچنین برا شما🙏🏻🌸
0
1401/09/03
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم ب سلامتی ان شاالله
0
1401/09/03
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
یعنی پیشرفت عدد بتا که خوب باشه یعنی بچه دختره؟
0
1401/09/03
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
من شش روز گذشته از موعدم عدد بتام ۲۰۰بود
0
1401/09/03
❤️🌝zohreh🌝 ❤️
۲۵۰
0
1401/09/03
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
مبارک باشه.بارداری خوبی داشته باشی
استرس بتا رو نداشته باش
استرس بتا رو نداشته باش
0
1401/09/03
معصومه 🌹
خب پس مشکلی نیست خداروشکر .اگر گفته همه چی خوبه معنیش اینه که ساک و اینا رو تو رحم دیده احتمالا
0
1401/09/03
Hana Hana
من ۳ هزار بود ی
0
1401/09/03
طیبه مامان آریان💙 .
عزیزم من یه هفته بعد از موعدم ده هزار بود. اینکه خوبه.
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
ای خدااا الان بری سونو همه چی معلومه ۷۰ درصد دوقلوعهه
0
1401/09/04
hana ۱۳۸۰
من موعدم بود قلبش تشکیل شده بود با این بتا
0
1401/09/04
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم
من نصف این بود عدد بتام دو قلو شدن
شما هم انشاءالله دو قلو بارداری
من نصف این بود عدد بتام دو قلو شدن
شما هم انشاءالله دو قلو بارداری
0
1401/09/04
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
فاصله دو آزمایش بتا چند روز بوده و هر دو در یک آزمایشگاه واحد انجام شده؟
فاصله دو آزمایش بتا چند روز بوده و هر دو در یک آزمایشگاه واحد انجام شده؟
0
1401/09/04
سوال کننده
هر دو ازمایش گاه خصوصی اما مختلف.
12 روز فاصله.
12 روز فاصله.
0
1401/09/04
سوال کننده
تا برم سونو میام بهتون خبر میدم.البته بهم گفت دو هفته دیگه بیا خبببب.
0
1401/09/04
پزشک اوما
عزیزم چون در دو آزمایشگاه مختلف انجام شده قابل مقایسه نیست سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید
1
1401/09/04
سوال کننده
ممنونم✨
0
1401/09/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/09/04
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا این عدد بتا باردار هست؟
- خداروشکر باردارم و اینم جواب آزمایشم
- ایا این عدد بتا ی روز بعد از موعد پریودی نرمال است؟
- خانوم های گل بیاین ❤❤❤❤سلام سلام
- لطفا جواب آزماش بتا من رو ببینین
- کی بلده عدد بتا باید چند باشه
- دلیل روند افزایش کند عدد بتا
- پزشک اوما لطفا زودتر جواب بدین اورژانسیه
- عدد بتا در چهارهفته برای بارداری دوقلو
- لطفا جواب جواب آزمایش خونمو ببینید



829

