سلام من برج 11 که رفتم 870 شد پیش دکتر محمد رضا پایدار
مگه ازمایشگاها انجام نمیدن؟
من واسه غربالگری دوم درواقع آنومالی،آزمایش انجام ندادم دیگه
سونو ۱۱۰۰ شد پیش دکتر فرزانه صحرائیان برج ۳ هم بود رفتم حدودا
ولی ازمایش دکترم گفت نیاز نیست
من کرج یک و صد از شد تقریبا
آزمایش اصفهان ۱میلیون و ۸۵تومن
چرا نمیری بیمارستان مادر و کودک ؟ من اونجا انجام دادم کلا ۲۰۰ هم نشد
اره ، دکترشم خیلی خوبه . الکی پول نده
اووو چه زیاد کدوم آزمایشگاه
آزاد یا بیمه ؟
سلام من انومالی رو پیش دکتر محمدرضا پایدار انجام دادم یکو ۱۰۰شد سونو یکو ۲۰۰هم آزمایش که رفتم آزمایشگاه پیوند
مرکز ژنتیک جنوب ۳۰۰ و خرده ای
چون دولتی یه کمتر میگیره وگرنه جاهای خصوصی ۱ تومن میشه
دکتر به منم گفته برم مرکز ژنتیک شهید سلطانی