عزیزم غربالگری دوم رو چند هفتگی رفتین ؟
مهم Mom هس که براتون ۱.۴۳ زده و خوبه.
عزیزم من غربالگری اولم papp-a گزینه mom بالای ۲ هست ۲.۵۱ هست گفته غربالگری دوم رو هم انجام بدم میدونی برای چیه؟
مال منم مثل شما بود ازمیش دوم دادم خوب بود هم ازمیش دادم هم سونگرافی
۹۹۰ تومن ازمایش شد. سونوگرافی هم ۳۰۰ تومن اینا .ازاد حساب میکنن
چقدر خوب کدوم شهر هستین من تهرانم یک میلیون پنجاه تومن ازمیش دادم ۵۸۰ تومنم سونوگرافی
۱۶ هفتگی ازمیش دادم ۱۸ سونوگرافی
💜ایشاالله مال شما خوب عزیزم
سلام مامان جان
برخلاف نگرانی شما سطح مارکرهای بیوشیمیایی شامل, AFP, HCG, UE3 و INhibin_A همگی طبیعی است زیرا برای ما عدد mom اهمیت دارد که در محدوده طبیعی است. همچنین ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و SLOS و اختلالات ساختاری لوله عصبی یعنی NTDS نیز کم خطر و منفی است. صرفا سونوگرافی آنومالی اسکن را مانند تمام مادران انجام دهید🌹🌹
من دوتاشم یک روز دادم.دقیقا ۱۷ هفتگی