سلام من آن تی ۱۰ روز زودتر از پریدی بود
من موقع پسرم هفت روزجلوبودباز الان موقع دخترم دوازده روز کوچکترازسن پریودمی
برای من ان تی ۴ روز عقب تره
من سونو ان تیم سه روز از تاریخ پریودیم عقب تره
برای من شش روز جلو تره استرس داشتم بد نباشه
نه بابا، اون استرست خودش بدتره
بله عزیزم. ان تی معیاره محاسبه است و متفاوت بودنش هم طبیعیه
تاریخ اومارو پس عوض کنیم ینی؟
اگه اختلاف سن بارداری بر اساس پریودی و ان تی کمتر از پنج روز باشه پریودی دقیقتره
اگه بیشتر باشه ان تی دقیقتره
برا من اختلاف چهار روز بود برا همین هر سری طبق پریودی سن بارداریمو محاسبه میکردن
و طبق همین پریودی هم زایمان کردم
واسه من انتی پنج روز کمتره
واسه من پنج روز اختلاف داره
پریود رو حساب کنم یا انتی؟