Ooma
پرسش (1401/09/02):

پاپ اسمیر رو بی زحمت نگاه میکنید

سلام دکتر عزیز لطف میکنید پاپ اسمیرمو نگاه کنید بعد زایمان بعد ۴ ماه تازه وقت کردم انجام دادم ممنونم

پاپ اسمیر رو بی زحمت نگاه میکنید
محبوب خوش بحالت رفتی من هنوز نرفتم
میگم پریود میشدی؟؟ زمان خاصی باید بریم؟؟
بچه ها شما پریود میشین؟؟
من هنو نشدم
من که ی ماهه بچم کلا شیرخشکی شده هنوز نشدم
سلام مهسا جان اره طلسمو شکوندم رفتم
اره من پریود منظم شدم چون شیر ندادم
فقط پریود نباید باشی عزیزم
سلام عزیزم پاپ اسمیر درد داره؟؟؟
من تا حالا انجام ندادم، خیلی میترسم
سلام عزیز اره یکم درد داره تا ملیع رو بکشن بیرون
من تا الان چندبار انجام دادم
ولی خب پیش این دکترم که بعد زایمان رفتم انجام دادم خدایی بهتر از قبلی ها بود
طبیعیه به احتمال زیاد دیگه تو این ماه باید بشی
سلام عزیزم بله خوبه
مرسی عزیزم
درد داشت؟؟
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
گل من در تست پاپ اسمیر شما نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. التهاب نیز ندارید و بنابراین فقط سالیانه به صورت روتین تست را تکرار کنید 🌷
فدات
اره یکم😖
خیلی ممنونم دکتر عزیز تشکر از وقتی که گذاشتین🌹🌹🌹🌹
خواهش میکنم عزیزجانم زنده باشید ❤️❤️
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه