محبوب خوش بحالت رفتی من هنوز نرفتم
میگم پریود میشدی؟؟ زمان خاصی باید بریم؟؟
من که ی ماهه بچم کلا شیرخشکی شده هنوز نشدم
سلام مهسا جان اره طلسمو شکوندم رفتم
اره من پریود منظم شدم چون شیر ندادم
فقط پریود نباید باشی عزیزم
سلام عزیزم پاپ اسمیر درد داره؟؟؟
من تا حالا انجام ندادم، خیلی میترسم
سلام عزیز اره یکم درد داره تا ملیع رو بکشن بیرون
من تا الان چندبار انجام دادم
ولی خب پیش این دکترم که بعد زایمان رفتم انجام دادم خدایی بهتر از قبلی ها بود
طبیعیه به احتمال زیاد دیگه تو این ماه باید بشی
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
گل من در تست پاپ اسمیر شما نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. التهاب نیز ندارید و بنابراین فقط سالیانه به صورت روتین تست را تکرار کنید 🌷
خیلی ممنونم دکتر عزیز تشکر از وقتی که گذاشتین🌹🌹🌹🌹
خواهش میکنم عزیزجانم زنده باشید ❤️❤️