سلام مامانا و خانمدکتر
دوماهه زایمان کردم سونو دادم میشه تفسیر کنید
یه حفره انگار ایجاد شده تو رحمم.ایا خطرناک؟؟؟
پرسش (1401/09/01):
تفسیر سونوگرافی بعد زایمان
895
16
1401/09/01
سوال کننده
0
1401/09/01
الهه♡
سونو رو نفرستادی
0
1401/09/02
سوال کننده

0
1401/09/02
سوال کننده
ممنون انقدر فکرم درگیر اصلا حواسم نبود
0
1401/09/02
پزشک اوما
سلام مامان جان
دلیل انجام سونوگرافی چه بوده است؟
دلیل انجام سونوگرافی چه بوده است؟
0
1401/09/02
سوال کننده
چکاپ
0
1401/09/02
پزشک اوما
محل برش سزارین در واقع بخشی از این اندومتر یعنی لایه داخلی رحم در پی روند ترمیم بعد جراحی شکل نگرفته که منجر به این نتیجه شده است، این مسئله برای دلبندتان مشکلی ایجاد نمیکند فقط در طی بارداری بعدی باید حتماً سونوگرافی برای رد چسبندگی جفت در سه ماهه سوم بارداری انجام گردد💗
0
1401/09/02
پزشک اوما
عزیزم در واقع نفوذ اندومتر به داخل لایه می متر رحم باعث ایجاد نمای شبه حفره شده و گاهی ممکن است لکه بینی هم در برخی ایجاد کند
0
1401/09/02
پزشک اوما
میومتر
0
1401/09/03
سوال کننده
خانم دکتر علت این مشکل چیه؟خطای پزشک یا علت دیگه ای داره؟
اگر چسبندگی باشه چه مشکلی ایجاد میکنه برای زایمان؟
درمان میشه یا همین طور میمونه؟مشکلی نداره؟
اگر چسبندگی باشه چه مشکلی ایجاد میکنه برای زایمان؟
درمان میشه یا همین طور میمونه؟مشکلی نداره؟
0
1401/09/04
پزشک اوما
جان دلم خطای پزشکی نیست متاسفانه عوارض سزارین است که برای برخی مادران رخ میدهد اصولا سزارین جراحی وسیع محسوب شده و. میتواند عوارض متنوعی داشته باشد که این یکی از آن ها است.
اگر چسبندگی باشد نوع زایمان سزارین خواهد بود و برحسب شدت آن ممکن است در موارد شدید لازم به خروج رحم باشد اما این موارد نادر هستند.
درمان هم با جراحی ترمیمی گاها ممکن است اما وقتی مشکلی نداشته باشید اقدامی لازم ندارد💓
اگر چسبندگی باشد نوع زایمان سزارین خواهد بود و برحسب شدت آن ممکن است در موارد شدید لازم به خروج رحم باشد اما این موارد نادر هستند.
درمان هم با جراحی ترمیمی گاها ممکن است اما وقتی مشکلی نداشته باشید اقدامی لازم ندارد💓
1
1401/09/04
سوال کننده
ممنونم خیلی لطف کردین که انقدر کامل توضیح دادین والا ۲تا دکتر رفتم مثل شما جواب ندادن یه دنیا ممنون
1
1401/09/04
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان فندق جان 💜💜انجام وظیفه هست جان دل ❤️
1
1401/09/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




