سلام هفته ۹ بارداری برااوللین بارمیخام کله پاچ بخورم البته کم خوردنش ضررنداره
یاسیرابی؟یاپاچه
فشارم تاحلاهمش پایین بوده ۱۳اینا
پرسش (1401/09/01):
کله پاچه خوردنش مشکلی نیس
737
66
1401/09/01
سوال کننده
1
1401/09/01
مهتاب ک
نه عزیزم من تا آخرم خوردم...ماشالله پسرم جون دار دنیا اومد
0
1401/09/01
نسترن ..
ن هیچ اشکالی نداره بخور نوش جونت
10
1401/09/01
الهه♡
فشار ۱۳ پایین نیست
ولی خوردن هیچ چیزی به مقدار کم مشکلی ایجاد نمیکنه
ولی خوردن هیچ چیزی به مقدار کم مشکلی ایجاد نمیکنه
0
1401/09/01
بانو ss
نه عزیزم من از ماه اول خوردم ...زیادیش واسه اینکه چربیش بالاست بده ماهی یکی دو بار بخوری خوبه
5
1401/09/01
fatem F
۱۳ فشار بالاست پایین نیست
یکمش ایرادی نداره اتفاقا سیرابی چون ویتامین ب داره حالت تهوع بارداری رو کم میکنه
یکمش ایرادی نداره اتفاقا سیرابی چون ویتامین ب داره حالت تهوع بارداری رو کم میکنه
4
1401/09/01
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
فشارت پایین نیست البته، تا ۱۲ نرماله .
مراعات کن هرچیزی ک میخوری و زیاده روی نکن در حد رفع هوس بخور .
پیگیر فشارتم همیشه باش تو بارداری
نوش جونت
مراعات کن هرچیزی ک میخوری و زیاده روی نکن در حد رفع هوس بخور .
پیگیر فشارتم همیشه باش تو بارداری
نوش جونت
2
1401/09/01
pariii🌟
کله پاچه نه ولی غلظت خون ضرر داره به حدی بخور که خونت غلیظ نشه
0
1401/09/01
sara jafari
عزیزم سیرابی بوخور ولی الان بااین فشارخونت کله پاچه خوب نیست
0
1401/09/01
سوال کننده
ممنون عزیز
0
1401/09/01
اکرم مامان یسنا
سلام عزیزان
0
1401/09/01
سوال کننده
سلام
1
1401/09/01
اکرم مامان یسنا
یه سوال دارم
0
1401/09/01
اکرم مامان یسنا
تو اوما واسه من زده 6بارداری
0
1401/09/01
اکرم مامان یسنا
ما سونو گفت 5گفته
0
1401/09/01
nafas shiramin
کله پاچه میگن تو بارداری خوب نیس ولی اگه هوس کردی به مقدار کم بخور
0
1401/09/01
nafas shiramin
سونوگرافی ان تی دقیق هس الان دقیق نیس
0
1401/09/01
سوال کننده
کله پاچه نخورم پاچه خالی بخورم چی؟
0
1401/09/01
اکرم مامان یسنا
سونو ان تی کی میرم
0
1401/09/01
اکرم مامان یسنا

0
1401/09/01
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
تو بارداری ۱۳ پایین نیست
0
1401/09/01
sara jafari
خوردن خودش شاید برای رفع هوس نشکلی نباشه ولی فشارت بالاست خوب نیست
0
1401/09/01
اسما بانو
سعی کن سیرابی رو بخوری
من از دکتر اوما پرسیدم گفت سیرابی مشکلی نداره
البتع من خودم میخوردم کلا فکر کنم مثلا ۷_۸بار خوردم اونم خیلی کم
سیرابی و زبون و گوشت صورت
ولی کلا من خیلی مقدار کم میخوردم
من از دکتر اوما پرسیدم گفت سیرابی مشکلی نداره
البتع من خودم میخوردم کلا فکر کنم مثلا ۷_۸بار خوردم اونم خیلی کم
سیرابی و زبون و گوشت صورت
ولی کلا من خیلی مقدار کم میخوردم
0
1401/09/01
مامان آروشا کوچولو
بخور کلشو
ولی فشارتو اوکی کن
ولی فشارتو اوکی کن
0
1401/09/01
مامان آروشا کوچولو
فشار نرمال ۱۲ باید باشه
3
1401/09/01
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نوووش جونت جفتشو بخور
قوت بگیری هم خودت همبچت
واسه خوردن هیچوقت سوال نپرس هرچی دم دستت رسید بخور
قوت بگیری هم خودت همبچت
واسه خوردن هیچوقت سوال نپرس هرچی دم دستت رسید بخور
0
1401/09/01
h.s s
🥲
0
1401/09/02
پزشک اوما
سلام مامان گل
فشار 13 پایین است؟ دقیقا فشار خون شما چقدر است؟
فشار 13 پایین است؟ دقیقا فشار خون شما چقدر است؟
0
1401/09/02
سوال کننده
هروقت گرفته دکترم ۱۳ب
0
1401/09/02
سوال کننده
اصلاندیدم بالاترباشه چون میل ب ترشیجات دارم شیرینی اینانمیخورم فک کنم ازاونه بالانمیره
1
1401/09/02
پزشک اوما
عزیزم فشار 13 بالا است خصوصا وقتی در این هفته از بارداری چنین فشار خونی داشته باشید ، نمک کاملا حذف گردد. سیرابی در حد یک یا دوبار موردی ندارد و خوب است اما چون ویتامین A بالا دارد زیاده روی نکنید.
کله پاچه باتوجه به سطح فشار شما اصلا نباید مصرف گردد اما اگر خیلی هوس کردید میتوانید پاچه و بناگوش در حد رفع هوس بخورید مغز و چشم ممنوع هستند 🌷
کله پاچه باتوجه به سطح فشار شما اصلا نباید مصرف گردد اما اگر خیلی هوس کردید میتوانید پاچه و بناگوش در حد رفع هوس بخورید مغز و چشم ممنوع هستند 🌷
1
1401/09/03
سوال کننده
ممنون ازتون اره منم نخوردم پاچه خوردم مرسی ازپاسخ گوییتون
0
1401/09/03
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ❤️❤️
0
1401/09/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
1
1401/09/07
سوال کننده
❤
0
1401/09/07
پزشک اوما
💗💗💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




