سلام خانما
من از دیروز فشارم بین ۱۰.۵ تا ۱۱ هست.بالا هست؟؟؟
کلا تو بارداریم فشارم نرمال بود همیشه ۹ یا ۱۰ بوده
از دیروز یکم عصبی شدم حالا نمیدونم این فشار بالا هست یا نه
پرسش (1401/09/01):
خانما فشار بین ۱۰.۵ تا ۱۱ بالا هست؟؟؟
385
14
1401/09/01
سوال کننده
0
1401/09/01
مامان ی خانم کوچولو
سلام عزیزم فشار ۱۳ به بالا تو بارداری بالا حساب میشه.الان اوکیه
0
1401/09/01
مامان ی خانم کوچولو
قبلا پایین بوده فشارت
0
1401/09/01
مامان ی خانم کوچولو
۱۱ خیلی هم عالیه
0
1401/09/01
سوال کننده
پس الان خوبه
یکم ترسیدم گفتم شاید بالا هست
یکم ترسیدم گفتم شاید بالا هست
0
1401/09/01
سوال کننده
ممنون بانو
0
1401/09/01
مامان ی خانم کوچولو
خوبه نگران نباش
0
1401/09/01
مامان محمد حسین
والو دکتر من گف ۱۴ رو ۹ که رفت یدونه قرص فشار بخور
قبل این اوکی هس🙁
قبل این اوکی هس🙁
1
1401/09/01
مامان محمد حسین
برا من رو ۱۶ رف بستری شدم🙁
۱۰ و نیم ۱۱ که چیزی نیست..خیلی هم عالیه
۱۰ و نیم ۱۱ که چیزی نیست..خیلی هم عالیه
0
1401/09/01
ریحانه 👩👧
فشارتون الان نرمال هست. فشار 9 که پایینه برای بارداری
0
1401/09/01
ارزو مامان اردلان و نیکان
فسار باید بین ۱۰تا ۱۲ باشه دیگه
0
1401/09/01
سوال کننده
ممنون خانومای گل از اطلاعاتتون😘
0
1401/09/01
مامان آروشا کوچولو
تازه پایینم هست
0
1401/09/01
سوال کننده
دکترم معمولا ۱۰ رو بهم میگفت نرماله
البته من قبل بارداری هم همینطور بودم همیشه
البته من قبل بارداری هم همینطور بودم همیشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




