سلام خدمت دکترای مهربون و خوش قلب اوما
از وقتی زایمان کردم اصن اشتها ندارم روز بروز دارم لاغرتر میشم الان وزنم ب43کیلو رسیده نمیدومک چکار کنم یکم خوب بشم چون شیر میدم ب بچم همش حس میکنم هیچ قوتی نداره شیرم براش
چکار کنم اشتهام خوب بشه و پاغ بشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



416
1401/09/01



