سلام خدمت پزشک اوما و دوستای گلم دخترم از دیروز آبریزش بینی داره فک کنم دو هوا شده از این مطمینم که آنفولانزا نگرفته چون بیرون نبردمش اصلا لثشم ملتهب شده میخواد دندون دربیاره نوک دندونشم اومده بیرون میخوام تا حد امکانش تو خونه درمانش کنم چون تو این شرایط مریضی و آنفولانزا میترسم ببرمش تو مطب دکتر بدتر سرما بخوره دیروز براش اسپری سدیم کلراید خریدم میخواستم بدونم چجور استفادش کنم و چه مقدار و چه داروهای دیگه ای میتونم بدم بهش و چه غذاهایی بدم بهش که زودتر خوب بشه؟و اینکه امکان داره از دندونش باشه آبریزش بینیش ویه کمم انگار سرش گیج میره و اینکه برای درد دندونش میتونم استامینوفن بدم بهش؟پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



394
1401/09/01






