سلام خانم دکتر عزیزم
لطف کنید آزمایش خون و قند و ادرار من رو تفسیر کنید.
خیلی ممنونم ازتون
پرسش (1401/09/01):
تفسیر آزمایشات سه ماهه دوم
370
39
1401/09/01
سوال کننده
0
1401/09/01
سوال کننده
من در حین خوردن سفالکسین ۵۰۰ بودم که آزمایش ادرار دادم،چون نمیتونستم قطعش کنم
0
1401/09/01
سوال کننده
خودتون گفتید فعلا برا بررسی خون و پروتئین ، آزمایش ادرار بده بعد از تموم شدن یک هفته از قرص دوباره آزمایش تکرار بشه.
0
1401/09/01
سوال کننده
حالا منتظرم یک هفته بگذره دوباره آزمایش میدم
0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح قند خون خوب است اما قند خون یک ساعت بعد محلول لب مرز است مصرف قندیجات را محدود کنید برایتان بهتر است.
2. نام مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
3. سطح پلاکت رو به پایین است در فواصل تعیین شده توسط پزشکتان حتما ارزیابی سطح پلاکت صورت گیرد.
4. بله فعلا آزمایش ادرار قابل اکتفا نیست، فقط مایعات بیشتر بخورید
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح قند خون خوب است اما قند خون یک ساعت بعد محلول لب مرز است مصرف قندیجات را محدود کنید برایتان بهتر است.
2. نام مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
3. سطح پلاکت رو به پایین است در فواصل تعیین شده توسط پزشکتان حتما ارزیابی سطح پلاکت صورت گیرد.
4. بله فعلا آزمایش ادرار قابل اکتفا نیست، فقط مایعات بیشتر بخورید
0
1401/09/01
سوال کننده
چشم من اصلا شیرینی جات نمیخورم فقط میوه میخورم.میوه مشکل داره؟
0
1401/09/01
سوال کننده
وانا آیرن
الان عکسش هم واستون ارسال میکنم
الان عکسش هم واستون ارسال میکنم
0
1401/09/01
سوال کننده
سطح پلاکت بخاطر دوقلو باردار بودنم هست؟
0
1401/09/01
سوال کننده
مایعات روزی ۱۰ لیوان آب میخورم و شیر ودوغ و....
بیشترش کنم؟
بیشترش کنم؟
0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده
در ضمن خانم دکتر
آزمایشگاه به من ۸۰ گرم محلول گلوکز داد که خوردم
گفتم بدونید
آزمایشگاه به من ۸۰ گرم محلول گلوکز داد که خوردم
گفتم بدونید
1
1401/09/01
پزشک اوما
میوه موردی ندارد اما یکجا تعداد زیادی میوه باهم نخورید یعنی میوه ها در طول روز تقسیم کنید.
با موافقت پزشک فروس سولفات هم برای یک ماه در کنار مکمل فعلی مصرف کنید.
سطح پلاکت میتواند بدلیل مجموعا بارداری کم شود اما با توجه به عدد فعلی باید کمی دقیق تر تحت نظر باشید.
مایعات هم خوب است ولی نمک اگر میخورید کم شود 💜
با موافقت پزشک فروس سولفات هم برای یک ماه در کنار مکمل فعلی مصرف کنید.
سطح پلاکت میتواند بدلیل مجموعا بارداری کم شود اما با توجه به عدد فعلی باید کمی دقیق تر تحت نظر باشید.
مایعات هم خوب است ولی نمک اگر میخورید کم شود 💜
0
1401/09/01
سوال کننده
فروس سولفات برا کم خونیمه؟
0
1401/09/01
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر من چون استراحت مطلق هستم، دکتر برا جلوگیری از لخته شدن خون ، هیچ دارویی واسم تجویز نکردند
من نگرانم البته جوراب واریس میپوشم.
من نگرانم البته جوراب واریس میپوشم.
0
1401/09/01
سوال کننده
و اینکه بعضی وقتا واژنم تیر میکشه و گاهی اوقات هم درد زیر دل دارم.مخصوصا وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم
1
1401/09/02
پزشک اوما
بله عزیزجانم در کنار مکمل فعلی مصرف گردد.
بابت داروهای ضدانعقاد اگر تجویز شوند بهتر است اما خب نظر نهایی با پزشک شما است با ایشان نگرانی خود را در میان بگذارید.
تیر کشیدن واژن و درد زیر دل از کی شروع شده؟ با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟
بابت داروهای ضدانعقاد اگر تجویز شوند بهتر است اما خب نظر نهایی با پزشک شما است با ایشان نگرانی خود را در میان بگذارید.
تیر کشیدن واژن و درد زیر دل از کی شروع شده؟ با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟
0
1401/09/02
سوال کننده
بعد از گذاشتن پساری و از وقتی استراحت مطلق شدم
نه اصلا شدت پیدا نکرده
بعضی روزا هست، بعضی روزا اصلا ندارم درد رو
نه اصلا شدت پیدا نکرده
بعضی روزا هست، بعضی روزا اصلا ندارم درد رو
1
1401/09/02
پزشک اوما
عزیزم داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟
0
1401/09/02
سوال کننده
بله شبی یک شیاف پروژسترون ۴۰۰
هفته ای یک آمپول پرولوتون
هفته ای یک آمپول پرولوتون
0
1401/09/02
سوال کننده
شبا که شیاف میزنم صبح که بیدار میشم انقدر حالم خوبه
نمیشه سر خود شیاف رو بیشتر کرد؟
نمیشه سر خود شیاف رو بیشتر کرد؟
1
1401/09/02
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست و خیر نمیتوانید شیاف را سرخود افزایش دهید ما زمانی نگران دردها میشویم که با گذشت زمان شدت پیدا کرده و بهتر نشوند در آن صورت به پزشکتان اطلاع دهید ❤️
1
1401/09/02
سوال کننده
ممنون خانم دکتر خیلی لطف کردید زنده و سالم و شاد باشید
1
1401/09/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من، ممنونم از دعای زیباتون و امیدوارم که در پناه امن خدا همیشه لبخند به لب باشید 💗💗
1
1401/09/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




