سلام پزشک عزیز من بعضی ماه ها اواسط سیکل حدودا چند ساعت (مثلا امروز که روز هجده سیکل هستم) درد و گرفتگی زیر شکم یکم بالاتر از کشاله ران دارم جوری که برای چند ساعت نمیتونم راست راه برم گفتن درد تخمک گذاریه..میخواستم بدونم با توجه به این درد و با توجه به تنبلی تخمدانم آیا قطعا من تخمک آزاد میکنم یا ربطی نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



402
1401/08/30


