سلام من قندخونم یک ساعت بعد از غذا با حجم کم 140 میشه
اصلا سیر نمیشم ولی بخاطر اینکه قند خونم بالاتر نره غذا نمیخورم
دکترم میگه باید نهایتا 120 باشه
سوالم اینه تا چه عددی نگران کننده هست؟
چیکار کنم قند خونم بیاد پایین؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



363
1401/08/30


