سلام عزیزای دلم به نظرتون استفاده از واجبی تو بارداری خطر داره؟؟؟لیزر چی؟؟؟شماها چی استفاده میکنین؟؟
1
1401/08/30
Maryam pormehr
من خودم همیشه واجبی میزدم
ولی از وقتی باردار شدم برای محض احتیاط از ژیلت استفاده کردم
ولی از وقتی باردار شدم برای محض احتیاط از ژیلت استفاده کردم
0
1401/08/30
سوال کننده
اخه ژیلت خیلی اذیتم میکنه
4
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام عزیزم، من از اول تا اخر بارداریم واجبی استفاده کردم عالی بود
1
1401/08/30
samira s
سلام الان که نمیتونی لیزر انجام بدی عزیزم برو اپلاسیون
0
1401/08/30
سوال کننده
عشقم پس چرا میگن خطر داره؟؟برات مشکلی پیش نیومده
2
1401/08/30
همتا ~♥~
لیزر که صددرصد خطرناکه.اما پودر نمیدونم،پزشک من گفت مطمئن ترین راه همون ژیلته،منم استفاده نکردم دیگه
1
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
حتی اونروزی ک فرداش زایمانم بود کل بدنمو گذاشتم خیلی خوب و بی دردسره😄
0
1401/08/30
سوال کننده
خوش به حااااالت
0
1401/08/30
سوال کننده
قبلا لیزر میرفتم ولی الان دیگه نمیشه برم اصلا ژیلت هم عادت ندارم
1
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
هیچ مشکلی نداره اصلا نترس
1
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
🤣😅💕
0
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
والا من با ژیلت زدنی کلا خارش و عفونت میگرفتم ولی واجبی خیلی خوبه
0
1401/08/30
سوال کننده
دقیقا منم اینطوری میشم 😔😔
0
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
واجبی استفاده کن
1
1401/08/30
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/08/30
نسترن ..
واجبی استفاده کن هیچخطری نداره از اول تا اخر خودم استفاده کردم
0
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
قربونت
0
1401/08/30
samane 🙂
سلام عزیزم منم طی بارداری همش واجبی استفاده میکردم البته از نوع گیاهیش 🙂
عطاریا دارن اگر خواستی
بعد اینکه درصدش بوش فوق العاده کم خیلی کم
عطاریا دارن اگر خواستی
بعد اینکه درصدش بوش فوق العاده کم خیلی کم
0
1401/08/30
فرفری ۳۰ ۰۰
من تو بارداری همش با واجبی بودم خداروشکر چیزی هم نشر
0
1401/08/30
۰۰ ...
چطوری باید استفاده کنی یبار من زدم نیم ساعتم نشستم اما موها نرفت که🤦♀️😅
0
1401/08/30
sami *
اپیلاسیون بخاطر اینکه پوسید کشیده میشه از ترس درد طرف خودشو منقبض میکنه اون زور و فشار برای بارداری خطرناکه بخصوص که ماههای اوله ایشون
0
1401/08/30
sami *
پودر واجبی بخاطر بوی تندی که داره خوب نیست اگه برای بیکینی استفاده کنی ممکنه از طریق واژن وارد بدنت بشه که برای جنین باز هم خطرناکه
بدن با بدن فرق داره قرار نیست به هرکسی میسازه به بقیه هم بسازه مراقب باش فقط ژیلت میتونی استفاده کنی باید تحمل کنی تا بعداز زایمان ایشالا بری لیزر
بدن با بدن فرق داره قرار نیست به هرکسی میسازه به بقیه هم بسازه مراقب باش فقط ژیلت میتونی استفاده کنی باید تحمل کنی تا بعداز زایمان ایشالا بری لیزر
1
1401/08/30
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من از جفتشم خریدم اوناییکه بوی بیشتری داره سریعتر و تمیزتر میبره، حتی طب سنتی ب مامانم میگفت بودارا بهترن
0
1401/08/30
سوال کننده
ممنونم عزیزم لطف کردی
0
1401/08/30
سوال کننده
خداروشکر ک مشکلی برات پیش نیومد عزیزم
1
1401/08/30
Atefe sief
گلم از نوره استفاده کن بهتراز واجبی برا ماها ک بارداریم خیلی خوبه درمان عفونتم میکنه
1
1401/08/30
فاطمه سادات
منم در تمام بارداری نوره استفاده کردم راحت بودم... ژیلت فقط برای مواقع ضروری عجله ای
0
1401/08/30
سوال کننده
اخه عزیزم نوره از کجا تهیه کنم ک به جای واجبی بهم ندن(منظورم تقلبی)
0
1401/08/30
سوال کننده
میشه لطفا بگید نوره از کجا بگیرم ک با واجبی اشتباه نشه عزیزم
0
1401/08/30
..... 😍
عطاریا دارن
نوره اصل زرد رنگه
خودمم فروشندم اتفاقا ولی جنبه تبلیغی نمیخوام کنممیتونی بری عطاری بگیری🤣
نوره اصل زرد رنگه
خودمم فروشندم اتفاقا ولی جنبه تبلیغی نمیخوام کنممیتونی بری عطاری بگیری🤣
0
1401/09/01
سوال کننده
مرسی عزیزماگه پزشکم گفت اشکالی نداره حتما ازت سفارش میگیرم گلم چرا ک نه عزیزم
0
1401/09/01
..... 😍
قربانت
0
1401/09/01
samane 🙂
شاید فاسد شده بوده
فاسد اگر باشه میگن موهارو تمیز نمیکنه
فاسد اگر باشه میگن موهارو تمیز نمیکنه
0
1401/09/02
..... 😍
باید با اب گرم درست کنی خمیرش مث خمیر دندون شه ن شل ن سفت
بدنت خیس نباشه
خود نوره هم وقتی هوا سرده خصوصا جای مرطوب مث حمام باشه خاصیتش کم میشه
باید قبل استفاده بذاریش کنار بخاری مثلا
همیشه تو ظرف در بسته نگهداری کن ازش
نیم ساعت خیلی زیاده
پوستت نسوخت؟؟؟
نوره باید ۳،۴ دقیقه بمونه
بدنت خیس نباشه
خود نوره هم وقتی هوا سرده خصوصا جای مرطوب مث حمام باشه خاصیتش کم میشه
باید قبل استفاده بذاریش کنار بخاری مثلا
همیشه تو ظرف در بسته نگهداری کن ازش
نیم ساعت خیلی زیاده
پوستت نسوخت؟؟؟
نوره باید ۳،۴ دقیقه بمونه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



635

