سلام دکترجان وقت بخیر.
من الان ۱۰ هفته و ۶ روزمه ، پزشکم گفت ۱۲ آذر بیا برای غربالگری اول .
۱۲ آذر میشه تقریبا هفته ی سیزدهم ، ب نظرتون هفته ی سیزدهم دیر نیست برای غربالگری اول ؟
اگه دیره من زودتر برم پیشش.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



428
1401/08/30






