سلام خانم دکتر وقت بخیر
بنده در سیکل آی وی اف هستم،این ماه عمل هیستروسکوپی کردم به تشخیص پزشکم،حدود یک هفته پیش که میشد۸سیکل،از قبل عمل یعنی روز۵سیکل قرص ال دی روزی یک عدد مصرف میکردم،پرستارم گفت تا یک روز لکه بینی طبیعیه،اما الان ۶،۷روزه همچنان من لکه بینی دارم،ممنون میشم راهکار بدید💚
پرسش (1401/08/30):
لکه بینی باوجود مصرف ال دی
305
17
1401/08/30
سوال کننده
0
1401/08/30
تبسم ۰۰۰۰
طبیعیه.منم با مصرفش تا آخرش لکه بینی داشتم ولی باید ادامه بدی و قطعش نکنی.معمولا تو دوره اول مصرف این اتفاق برای بعضی ها می افته.
1
1401/08/30
تبسم ۰۰۰۰
حتما سر یک ساعت مشخص و هرشب مصرف بشه..
0
1401/08/30
سوال کننده
جدی؟!مرسی عزیزم ک جواب دادی،نگران بودم...
0
1401/08/30
تبسم ۰۰۰۰
اگر درد و ..هم داری با پزشک مشورت کن
0
1401/08/30
سوال کننده
اره یکم کمرم و گاهی زیر دلم درد میگیره خصوصا وقتی کاری انجام میدم،دکترم تلفن خیلیی بد جواب میده
0
1401/08/30
سوال کننده
یه بار از ساعت۶ زنگ زدم ۸ونیم جواب داد،تمام این مدت تلفن دستم بود....
0
1401/08/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹
جان دل ال دی طی این مدت راس ساعت مشخص مصرف شده؟
وقتتون بخیر 🌹
جان دل ال دی طی این مدت راس ساعت مشخص مصرف شده؟
0
1401/08/30
سوال کننده
بله خانم دکتر هرروز ظهر ساعت۱۲ الی ۱۳،ممکنه همین چند دقیقه ها باعث لکه بینی شده باشه؟
0
1401/08/30
پزشک اوما
جان دل تلاش کنید خیلی جابجایی نداشته باشد، اما این مساله بیشتر احتمالا بدلیل خود مصرف ال دی و هیستروسکوپی است، به مصرف ادامه دهید، اگر لکه بینی با وجود تداوم مصرف ادامه داشت با تیم پزشکی خود تماس بگیرید چون در سیکل ivf هستید من نمیتوانم دستور به مصرف مفنامیک اسید بدهم🌹
1
1401/08/30
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر مهربون و خوش سخن،لطف کردید جان دلم🤭😘😘
1
1401/08/30
سوال کننده
stk: |~|11|~|140
0
1401/08/30
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز خوش قلب و دوست داشتنی امیدوارم که زنده باشید ❤️❤️
0
1401/08/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




