سلام خانم دکتر جدیدا شکمم خیلی باد داره با اونکه ویاردارم و حالت تهوع نمیتونم چیزی بخورم جوری که بایه عطسه زیرشکمم تیرمیکشه خیلی بدجور نمیدونم چیکارکنم از دیشب بیدارم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
عزیزم منم مث تو بودم دو شب نخابیدم قطره دایمیتیکون بگیر بخور بعد پنج دقیه خوبی
0
1401/08/29
سوال کننده
الهی الان نی نی ت چیه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
تایم بار داریتم کمه چرا اینقد زود باد افتاده شکمت سرد نگیر شکمتو این قطره هم بخور تو بارداریم محازه معجزه مکنه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
پسر
0
1401/08/29
سوال کننده
ازدیشب بیدارم موندم چرا انقد تیرمیکشه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
یعنی معجره مکنه من از باد شکم ودرد دور خودم میپیچیدم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
میرفتم دسشویم خالی نمیشد
0
1401/08/29
سوال کننده
بایه عطسه کل زیرشکمم تیرمیکشه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
مطمعنی باده
0
1401/08/29
سوال کننده
اره همش دشوییم
0
1401/08/29
سوال کننده
خیلی باد دارم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
بنظرم تخصصی بزن ارورژانسی بزن دکتر جوابتو بده اما اگ مطمعنی بلده این قطره معجزه میکنه من دوروز جون دادم باد توی شکمم میچرخید اما خالی نمیشدم این قطره رو خوردم خدایااااا بعد پنج دقیه اوکی شدم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
پس حتما این قطره رو بگیر دوتا قطره چکون بخور سرپا میشی
0
1401/08/29
سوال کننده
باشه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
دایمتیکون
0
1401/08/29
سوال کننده
دستت دردنکنه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
انشالله زودتر خوب شی
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
فدات
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
خوب شدی خبرشو بده
0
1401/08/29
سوال کننده
خدا نکنه گلم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
من همه چی امتحان کردم فقط همین قطره منو نحات داد
0
1401/08/29
سوال کننده
چشم حتما
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
شما سومی بچه رو بارداری
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
چ صبری داری دمت گرم
0
1401/08/29
Malihe____ 💙💖
مجازه تو بارداری
منم دقیقا الان همین مشکلو دارم
دارم میمیرم
منم دقیقا الان همین مشکلو دارم
دارم میمیرم
0
1401/08/29
سوال کننده
سومی ساقط شد
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
اره عزیزم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
بخور س سوته خوبی
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
یعنی چی
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
سقط شپ
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
د
0
1401/08/29
سوال کننده
یعنی ویار ماشین سواری دارما
0
1401/08/29
سوال کننده
اره
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
چ ویاری😂😂😂😂من هیچ ویاری نداشتم
0
1401/08/29
سوال کننده
تاسوار شم بالامیارم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
یعنی الان چهارمیه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
من هیچی ن بالا میوردم ن هوس مکردم
0
1401/08/29
سوال کننده
اره قبلی ۲ونیم ماهش بود
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
چرا اخههههه
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
ولی چ دلی داری چ صبری من تو یکیش موندم
0
1401/08/29
سوال کننده
نمیدونم سونوگرافی قلبش میزنه ولی داره خود ب خود میاد پایین
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
حتما عزیزم بخور تا زودتر خوب شی
0
1401/08/29
سوال کننده
بچهای من ارومن مثه گوسفندن
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
ای بابا
0
1401/08/29
سوال کننده
اصلا اذیت نشدم تو بزرگ کردنشون
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
خب شکر این ی نعمته
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
پسر من شلوووغ
0
1401/08/29
سوال کننده
برعکس مال من آرومه طفلی
0
1401/08/29
سوال کننده
فقط تو بارداری من سرویس میکنن
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
شکررررر ارومن اینجوری شلوغ باشن دیونه میشی
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
من تو دنیا اومدن
0
1401/08/29
سوال کننده
من سرپسرم ۳روز درد طعبیی کشیدم آخرش سزارین شدم
0
1401/08/29
سمیرا سمیر
اه طبیعی مسخره ای
0
1401/08/30
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
سونوگرافی ابتدایی بارداری برای تعیین محل ساک انجام شده ؟
سونوگرافی ابتدایی بارداری برای تعیین محل ساک انجام شده ؟
0
1401/09/01
سوال کننده
اره خانم دکتر
0
1401/09/01
سوال کننده
سلام بروی ماهتون
0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
سوال کننده
۲۴ برج۸این سونو رو داده بودم
0
1401/09/01
پزشک اوما
ممنونم جانم، چه مکمل ها و داروهایی مصرف میکنید؟
0
1401/09/01
سوال کننده
فولیک اسید ۴۰۰
0
1401/09/01
سوال کننده

0
1401/09/01
پزشک اوما
عزیزدلم ، برای بهبود این شرایط لازم است هم سبک زندگی را تغییر دهید هم برخی داروها شروع شوند. در قدم اول :
1. تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید.
2. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید.
3. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید.
4. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید.
5. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید.
6. غذاها و چای را داغ نخورید.
با این راهکار هم نفخ و هم تهوع کنترل میشود اما اگر نشد برای کاهش نفخ کپسول سوپر مینت باریج را شروع کرده و برای کاهش تهوع قرص ویتامین ب 6 هر 12 ساعت یک عدد بخورید اگر موثر نبود هر 12 ساعت یک عدد دمیترون (اندانسترون) بخورید 💜
1. تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید.
2. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید.
3. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید.
4. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید.
5. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید.
6. غذاها و چای را داغ نخورید.
با این راهکار هم نفخ و هم تهوع کنترل میشود اما اگر نشد برای کاهش نفخ کپسول سوپر مینت باریج را شروع کرده و برای کاهش تهوع قرص ویتامین ب 6 هر 12 ساعت یک عدد بخورید اگر موثر نبود هر 12 ساعت یک عدد دمیترون (اندانسترون) بخورید 💜
1
1401/09/02
سوال کننده
چشم
0
1401/09/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/09/02
پزشک اوما
stk: |~|12|~|190
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



483

