سلام دکتر جان
من سابقه دو تا سقط ب فاصله یکسال پیش و ۷ ماه پیش داشتم ک
دفعه دوم کورتاژ شدم بعد از اون پریودیام متفاوت شده تا سه ماه ک پریودیام خونریزی های وحشتناک با دفع بافت داشتم دو سه ماهی نر مال تر بود یا گاهی خونریزی شدید اما الان دو سه روز لکه بینی داشتم و از امروز خونریزی دارم و تیکه های مانند جفت ک تو سقطم مشاهده میکردم رو میبینم به اندازه مثلا دو بند انگشت تیکه ازم دفع میشه خونریزی شدید دارم علتش چیه ؟
رابطه محافظت نشده هم نداشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



575
1401/08/29





