سلام دکتر اوما وقت بخیر
پسرم از اول بد شیر میخورد
تا ۱ سالگی اصلا شیشه نمبگرفت کلا با قطره چکان بهش شیر میدادم بعد از اون یکم میگیره ولی کم میخوره اما توی خواب میخوره
من روزی حدود ۴۸۰ تا ۵۰۰ سیسی بهش شیر میدم
ولی تمایلی نداره روزی هم هست ۴۰۰ تا بیشتر نمیخوره
ولی غذارو بهتر
از شیر میخوره
از ۶ ماهگی شیر شب نمیخوره صب ساعت ۶ شیر میخوره ۹ بیدار میشه صبحونه میخوره آخرین وعده شیرشو ۱۱ یا ۱۲ شب میخوره
میخاستم بدونم این اندازه شیر خوردن براش کم نیست
اگه اصلا بهش شیر ندم اصلا بهونشو نمیگیره ولی خوراکی هرچی ببینه میخوره
مولتی ویتامین کیندر میدم آهن لیپوزفرفوزت
نمودارشو میفرستم براتون
وزن تولدش ۳۲۴۰
قد تولد ۵۰
پرسش (1401/08/29):
تمایل نداشتن پسرم به شیر
371
32
1401/08/29
سوال کننده
0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
... ...
تا یکسالگی با قطره چکان ؟!؟
تو دیگه چی کشیدی 😣
تو دیگه چی کشیدی 😣
0
1401/08/29
سوال کننده
آره
هرکاری میکردم شیشه نمیگرفت
همه مدل شیشه و سر های مختلف امتحان کردم ولی نگرفت منم مجبوری یا با قاشق یا سرنگ یا قطره چکان میدادم دیگه
هرکاری میکردم شیشه نمیگرفت
همه مدل شیشه و سر های مختلف امتحان کردم ولی نگرفت منم مجبوری یا با قاشق یا سرنگ یا قطره چکان میدادم دیگه
0
1401/08/29
... ...
خدا قوت عزیزم
0
1401/08/29
سوال کننده
ممنونم😁♥️❤️
0
1401/08/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم با قاشق وقته چکان میدم
0
1401/08/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مقدار شیر بچت عالیه عزیزم تتش سلامت باشه ماشاالله قد و وزنش خوبه
0
1401/08/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم دخترم الان نهایت ۴۸۰ تا شیر بخوره
0
1401/08/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
قطره
0
1401/08/29
سوال کننده
پسر من گاهی خیلی کمتر از اینا میخوره
کلا شیر دوس نداره
غذا باشه بهتر میخوره
کلا شیر دوس نداره
غذا باشه بهتر میخوره
0
1401/08/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مهم اینه بالای یک سال اولویت با غذا
0
1401/08/29
setare ..
بعد یه سالگی غذا مهمه
شیرش رو بریز تو لیوان بده بخوره
شیرش رو بریز تو لیوان بده بخوره
0
1401/08/29
سوال کننده
نمیخوره
بوی شیر رو میفهمه نمیخوره
نمیدونم چرا انقد از شیر بدش میاد
بوی شیر رو میفهمه نمیخوره
نمیدونم چرا انقد از شیر بدش میاد
0
1401/08/29
... ...
پس تا میتونی کلم بریز تو غذاهاش
0
1401/08/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم شیر پاستوریزه نمیدهید ؟
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم شیر پاستوریزه نمیدهید ؟
0
1401/08/29
سوال کننده
نه اصلا نمیخوره حتی توی خواب هم نمیخوره
شیر مزه دار هم دادم بازم نخورد
شیر خشک رو بهتر از بقیه شیرها میخوره
شیر مزه دار هم دادم بازم نخورد
شیر خشک رو بهتر از بقیه شیرها میخوره
0
1401/08/29
پزشک اوما
عزیزم ترکیبی چطور؟ با سوپ شیر، دنت، دسرها؟ بستنی شیری که خودتان به صورت یخ زده تهیه کنید؟
0
1401/08/29
سوال کننده
شیر برنج یکم میخوره
بستنی هم زیاد نمیدم چون شنیدم بخاطر سرد بودنش بچه دیر به حرف میاد
برنج و نون و گوشت خیلی دوسداره
غذاهای سفت بیشتر میخره تا آبکی و نرم
بستنی هم زیاد نمیدم چون شنیدم بخاطر سرد بودنش بچه دیر به حرف میاد
برنج و نون و گوشت خیلی دوسداره
غذاهای سفت بیشتر میخره تا آبکی و نرم
0
1401/08/30
پزشک اوما
عزیزم آنچه شنیده اید صحت ندارد اگرچه روند رشدی دلبندتان عالی است و اولویت در این سن با غذا است ولی لبنیات نقش مهمی در استحکام استخوان ها دارد بنابراین حتما بستنی بدهید، البته الان که در فصل سرما هستیم زیاده روی نکنید. شیر موز ترکیب شده با بستنی وانیلی که غلظت داشته باشد را امتحان کنید، شیرکاکائو بدهید.
سایر منابع کلسیم مانند ماست، پنیر داده شوند، در این صورت این میزان شیر خوب است 💓
سایر منابع کلسیم مانند ماست، پنیر داده شوند، در این صورت این میزان شیر خوب است 💓
1
1401/08/30
سوال کننده
ممنونم عزیزم 😘
0
1401/08/30
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💗💗
سایر منابع کلسیم مانند بادام، فندق، جعفری، ماهی، تخم مرغ هم داده شوند 💓💓
سایر منابع کلسیم مانند بادام، فندق، جعفری، ماهی، تخم مرغ هم داده شوند 💓💓
0
1401/08/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/08/30
سوال کننده
تخم مرغ روزی یه دونه میخوره مشکل نداره؟
مرغ ماهی میگو گوشت قرمز سبزیجات لوبیا خرما مغزیجات و .....
همه چی تو برنامه غذایی هست همه چیو میخوره
فقط با شیر مشکل داره😐
مرغ ماهی میگو گوشت قرمز سبزیجات لوبیا خرما مغزیجات و .....
همه چی تو برنامه غذایی هست همه چیو میخوره
فقط با شیر مشکل داره😐
0
1401/08/30
پزشک اوما
هیچ مشکلی ندارد اتفاقا عالی است آفرین به شما مامان جان ❤️
ایرادی ندارد همین میزان شیر خوب است، کارهایی که گفتم را انجام دهید پنیری که روی آن پودر گردو ریخته هم حتما بدهید ❤️
ایرادی ندارد همین میزان شیر خوب است، کارهایی که گفتم را انجام دهید پنیری که روی آن پودر گردو ریخته هم حتما بدهید ❤️
1
1401/08/30
سوال کننده
ممنونم مهربونم😘😘😘😘
خدا از دکتر کمتون نکنه😅😘😍
خدا از دکتر کمتون نکنه😅😘😍
0
1401/08/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/08/30
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، ممنونم خوش قلب عزیز 😘😉
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




