سلام دکتر جواب آزمایش منو تفسر میکنید امروز آزمایش بهمون گفتن یه مشکلی هست 😔
0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
سلام عزیزم چرا آمینوسنتز کردین؟
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
عزیزم نگفتن مشکل چیه
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
اصلا برای چی فرستاد امینو
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
۴۶ کروموزوم درسته سندروم دان نیست
0
1401/08/29
سوال کننده
سلام عدد ان تی ۳ بود
0
1401/08/29
سوال کننده
گفتن خودتونم باید آزمایش ژنتیک بدید
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
بدید
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
نگفتن مشکل چیه
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
مگه فامیل هستید
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
همیشه عدد ۳ نشونه مشکل نیس
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
عاااا نگران نباش..منم ان تیم ۲.۵ بود سلفری دادم...چرا سلفری ندادی؟
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
من ریسک بالای سندروم دان داشتم اونم خیلی زیاد
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
اصن نگران نباش اینا فقط پول میکشن از جیب زنای باردار و همش استرس میدن به ادم...اگه توی اقوام ندارین و با شوهرتون فامیل نیستین همش دلالی راه انداختن...منم سلفری دادم ۳هفته داغون شدم هیچی نبود
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
من که پیر شدم نه نسبت فامیلی داشتم نه مشکلی
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
یعنی ۲۱ روز زار زدم
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
غش میکردم
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
دقیقا روزی فهمیدم که تعیین جنسیت داشتم
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
جیغ میزدم
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
دکتر عوضی هم هی استرس
0
1401/08/29
پارمیس جون
ولی بنطرم حتما ببر پزشک ببینه ببین چی میگه
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
لعنت بهشووون منو هم سه هفته پیچ دادن
0
1401/08/29
پارمیس جون
هزینه آزمایش ژنتیک چقدر شد
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
روزی که جواب آزمایش اومد شوهرم بدون اینکه به من بگه رفت گرفت برد پیش متخصص ژنتیک گفت اگه زبونم لال چیزی باشه خودم باید آماده کنم والا میمیره
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
الان ۳ تا ۴
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
من مثل مرده متحرک بودم
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
من سلفری دادم ۴ملیون.و ۳۱۴هزارررر ناااااقاااابل
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
خدا رو شکرررر که الان نی نیت سالمه
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
امینو فک کنم گرون تره
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
دکتر سونوگرافی گفت برای جی آمینو دادی اگه مشکلی بود اول من میفهمیدم
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
سلفری گرونتره
0
1401/08/29
پارمیس جون
زیاد نیست من گفتم الان برم آزمایش ژنتیک ببینم دخترم الان بیماری ژنتیک داره یانه ۱۲میلیون هست
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
آخه بیکاری بری الکی ازمایش
0
1401/08/29
marziyeh bazargan

0
1401/08/29
marziyeh bazargan
الان ببین
0
1401/08/29
پارمیس جون
اخه میگن سندرم بارتر داره دکترم میگه دارو مصرف میکنه دیگه چه داشته باشه چه نداشته باشه مهم نیست آزمایش هزینه نکن اگه بیماری ژنتیک نباشه به مرور خوب میشه اگه ژنتیک هم باشه دیگه همینه
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
ای جانممم نامدار باشه انشالله..
0
1401/08/29
پارمیس جون
لباساشو با خونت ست کردی🤣🤣🤣
0
1401/08/29
پارمیس جون
خدا حفظش کنه
0
1401/08/29
سوال کننده
به منم گفتن از نظر سندرم و تروزمی واینا همه سالمه
0
1401/08/29
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
خدا رو شکرررر
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
اومدم خونه مامانم
0
1401/08/29
سوال کننده
ولی یه مشکی بود که میگفته احتمالا ژنتیک
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
خداروشکر پس چی گفتن مشکله
0
1401/08/29
سوال کننده
مشکل
0
1401/08/29
marziyeh bazargan
منم آزمایش وخوندم نرماله
0
1401/08/29
پارمیس جون
حتما بررسی کن اگه ژنتیکه من دختر اولم سالمه ولی الان دومی رو میگن جهش ژنتیکیه
0
1401/08/29
سوال کننده
منم دوتا بچه دارم سالمن
0
1401/08/29
سوال کننده
الان استرسه که میکشم
0
1401/08/29
پارمیس جون
خدا رو شکر ولی بنظرم بیخیال نشو من نه ان تی نه آنومالی مشکلی نداشت سونو هم گفت کلیها سالمن ولی الان جفت کلیه دخترم هرکدومش فقط یه لوله غیرفعاله که باعث میشه نمک بدنش دفع میشه که کل سیستم رشدش رو منحل کرده هیچ درمانی نداره مگه کلیه براش پیوند بزنیم اونم وزنش باید بشه ۲۰ کیلو ولی خب متاسفانه رشد نمیکنه الان البته نمیخوام بهت استرس بدم هدفم اینه بیخیال نشی
0
1401/08/29
سوال کننده
انشاالله زودتر خوب بشه خودخدا کمکت کنه .مرسی عزیزم
0
1401/08/29
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون عزیزجانم
دلیل انجام آمنیوسنتز چه بوده؟
دلیل انجام آمنیوسنتز چه بوده؟
0
1401/08/29
سوال کننده
سلام عدد ان تی 3/4 بود
1
1401/08/29
پزشک اوما
عزیزم سندرم داون و تریزومی 13 و 18 و اختلالات مربوط به کروموزوم جنسی خداروشکر رد شده است. در جابجایی بین کروموزوم ها هم که دیدهشده اهمیتی ندارد میتوانید جهت اطمینان با پریناتولوژیست و متخصص ژنتیک مشورت کنید اما مجموعا شرایط خوب و دلبندتان سالم است 🌹
1
1401/08/29
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز♥️
0
1401/08/29
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️
0
1401/08/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/09/15
ارزو a
سلام عزیرم ببخشید این ازمایشی ک انجام دادید ازمایش خون بود؟ یا از کیسه اب نمونه گرفتن؟
0
1401/09/17
سوال کننده
از کیسه آب نمونه گرفتن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



462

