سلام مادرا و دکتر اومای عزیز. بچه من واکسن دوماهگی داشت دوروز بهش استا دادم چون تب نکرد روز سوم ندادم استازو .بچم پنج شنبه روز اخرش ب که اخر شب بردمش حموم از بعد حموم همش روز و شب خواب بود و حتی برای شیرم بیدار نمیشد .وقتی میذاشتم دهنش از میک زدنش میفهمیدم چقدر گشنه اس .پسر من که عادت داذه شبا پاشه کل شبو پا نشد همش نگرانشم میگم نکنه چیزیه این اینجوری شده لطفا کمکم کنید.چیکار بابد بکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327
1401/08/28





