سلام عزیزدلم، به نظرم بذار کامل خوب بشه بعد ببر
اخه هرسری خوب نشده بازمریضه😟
عزیزم من الان بیست روزه واکسن ب۰م عقب افتاده این ویروس میگن دوهفته طول میکشه بهترشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فعلا برای چند روز صبوری کنید ببینیم شرایط دلبندتان چطور پیش می رود اگر باثبات ماند و تب نکرد به صورت حضوری مراجعه کنید تا در مورد زمان تزریق واکسن تصمیم گیری شود، فعلا تا یک هفته تاخیر موردی ندارد اما این وقفه بدون مشاهده شرایط از نزدیک بیشتر از یک هفته نشود 🌹
دکتربراش چرک خشک کن نوشت گیرم نیومد خیلی بچم خس خس وسرفه شدیدمیکنه همین پلاژین کافیه؟
عزیزدلم ، یه تاپیک بزن شاید برات گیر آوردن چرک خشک کنو
والاهرکی باشه خودش درگیره روم نمیشه اذیت بشه کسی🙁
جان دل خیر کفایت نمیکند با سامانه 1490 برای یافتن دارو تماس بگیرید 🌹
باشه پیداکردم ممنون عزیزم
خواهش میکنم مامان گل و آفرین به شما که پیگیر هستید 🌹