باید ماساژ بدی .کیسه لب گرم بذاری و بدوشی تا آروم بشی .درد هم داری؟
اگه بتونی بری بیمارستان با شیردوش برقی بدوشی خیلی خوب میشه هم شیرش راه میفته هم سفتیش کم میشه
نتونستی هم خودت تو حموم هی باید بدوشیش تا بیشتر سفت نشده و درد نگرفته
سلام عزیزم با شیر دوش بشور بعدم برو حمام و زیر آب گرم از بالا به پایین ماساژ بده و حوله گرم کن و بزار روی سینت
منم بعد زایمان سینم خیلی سفت شد دخترم نمیتونست بخوره با شیردوش میدوشیدم ک یکم سبک شه بعد میدادم دخترم بخوره
برا منم اونطوری بود
مامانم همش زیر اب گرم برام میدوشید
کیسه آب گرمم بذاری خوبه، بدوشش یا به نی نی بیشتر از اون شیر بده
باشیردوش بدوش خودت ازون یکی هم بدوش یابده بچه بمکه مثل من نشی یکیو دادم چندبار بعد اون یکی کوچیک وشل شد بعد هرچی ازون دادم فایده نداشت الان یکی بزرگ یکی کوچیک