سلام دختر من هم فقط ابریزش بینی داشت تا اینکه از دیشب متوجه اب دهنش شدم ک حالت چرک ماننده خیلی میترسم ببرمش بیمارستان نکنه بستریش کنن.. موندم چیکار کنم.. توی طول روز شاید دوتاسه بار سرفه داشته باشه والان نزدیک چندهفتش ک ابریزش بینی داره دکتر بردمش قطره داد ولی اثر نداره شبا نمیتونه درست بخوابه بینیش همش گیره.. لطفا بهم بگین چیکارکنم..
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



427
1401/08/27




